schowek
- smak56
- klubowicz
- Posty: 5156
- Rejestracja: 19 lis 2010, 15:17
- Przebieg: 278000
- Silnik: 1.3 multijet
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Podziękował: 399 razy
- Otrzymał podziękowań: 652 razy
Re: schowek
O czym Panowie piszecie? Co to jest powolne otwieranie schowka? Może jakieś
smak56
* * * *
* * * *
- mwas
- Prezes
- Posty: 6955
- Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
- Przebieg: 98000
- Silnik: 1.4 MultiAir 170 KM
- Rocznik: 2010
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 405 razy
- Otrzymał podziękowań: 950 razy
- Kontakt:
Re: schowek
Zapewne chodzi o to, że nowsze roczniki miały mechanizm spowalniający otwieranie się schowka przez co schowek nie opadał raptownie po otwarciu s łagodnie opadał No i montowane było fabryczne jego podświetlenie podczas otwarcia
Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir 170 KM
- martens24
- klubowicz
- Posty: 374
- Rejestracja: 07 lut 2014, 13:22
- Przebieg: 280000
- Silnik: 1.4 16v Turbo
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował: 6 razy
- Otrzymał podziękowań: 12 razy
Re: schowek
Samego mechanizmu od powolnego otwierania schowka nigdy nie demontowałem, ale gdy chciałem wyciągnąć schowek, to mechanizm odpinało się od schowka, i tyle. Na tylnej ściance schowka się go odpina, i dział to na zasadzie zatrzasku.
Właśnie chodzi mi o to wpięcie schowka w mechanizm spowalniania przy zakładaniu drzwiczek. Czy pamiętasz może jak dokładnie wpinałeś np. ustawiłeś drzwiczki później wpinałeś zatrzask i koniec roboty. Głupie pytanie ale miałem z tym problem
-- 11 września 2015, o 06:29 --
Zapewne chodzi o to, że nowsze roczniki miały mechanizm spowalniający otwieranie się schowka przez co schowek nie opadał raptownie po otwarciu s łagodnie opadał No i montowane było fabryczne jego podświetlenie podczas otwarcia
Nie takie znowu nowsze roczniki, ja akurat mam z grudnia 2008 roku
Właśnie chodzi mi o to wpięcie schowka w mechanizm spowalniania przy zakładaniu drzwiczek. Czy pamiętasz może jak dokładnie wpinałeś np. ustawiłeś drzwiczki później wpinałeś zatrzask i koniec roboty. Głupie pytanie ale miałem z tym problem
-- 11 września 2015, o 06:29 --
Zapewne chodzi o to, że nowsze roczniki miały mechanizm spowalniający otwieranie się schowka przez co schowek nie opadał raptownie po otwarciu s łagodnie opadał No i montowane było fabryczne jego podświetlenie podczas otwarcia
Nie takie znowu nowsze roczniki, ja akurat mam z grudnia 2008 roku
- martens24
- klubowicz
- Posty: 374
- Rejestracja: 07 lut 2014, 13:22
- Przebieg: 280000
- Silnik: 1.4 16v Turbo
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował: 6 razy
- Otrzymał podziękowań: 12 razy
Re: schowek
Może masz tylko nie wiesz Ten mechanizm jest zamontowany gdzieś nad nogami pasażera taki czarny „półksiężyc”, który trzeba jakoś wpiąć w sam schowek przy zakładaniu całości. U mnie ta część jest podniesiona do góry i jej nie widać. Może też jak u mnie jest to razem nie spięte u Ciebie.marcin24 pisze:Tez mam z grudnia 2008 i nie mam tego bajeru
- Tomek
- Moderator
- Posty: 6684
- Rejestracja: 10 sty 2010, 21:26
- Przebieg: 131000
- Silnik: 1.4 V8 + LPG
- Rocznik: 2009
- Lokalizacja: Radom
- Podziękował: 320 razy
- Otrzymał podziękowań: 346 razy
Re: schowek
Otwieramy schowek, na jego tylnej ściance można wymacać palcem taką małą wypukłość z płasko-podłużną szczeliną, ten "półkciężyc" chwytamy w palce i pociągamy do dołu, stawia delikatny opór (bo spowalnia otwierane się schowka), gdy "półksiężyc" jest już wyciągnięty, jego koniec wpinamy w tę szczelinę na tylnej ściance schowka od dołu.martens24 pisze:
Właśnie chodzi mi o to wpięcie schowka w mechanizm spowalniania przy zakładaniu drzwiczek. Czy pamiętasz może jak dokładnie wpinałeś np. ustawiłeś drzwiczki później wpinałeś zatrzask i koniec roboty. Głupie pytanie ale miałem z tym problem
Sam mechanizm, choć nie wygląda, ale jest naprawdę dość elastyczny, i można sobie spokojnie pozwolić na potarmoszenie nim trochę w każdą stronę. Jak z czuciem, to na pewno nic nie pęknie.