Ku przestrodze czyli pech jeden na milion.
Ostatnio wystąpiła niebezpieczna awaria. Podczas jazdy końcówka drążka wypięła się sama od drążka. Normalnie puścił gwint. Żeby nie było, auto od nowości w rodzinie. Układ kierowniczy oryginalny od nowości, żadnych luzów, zużycia itp. Przeglądy na SKP robione przez kolegów bardzo dokładnie a nie tylko pieczątka, kasa i jedz dalej. Znajomi diagności i mechanicy nie wierzą, że coś takiego mogło się wydarzyć. Jedyne szczęście w tym, że stało się to przy prędkości 2 km/h.
Awaria układu kierowniczego.
-
- Moderator
- Posty: 3418
- Rejestracja: 04 gru 2009, 20:04
- Przebieg: 120000
- Silnik: 1.4 8v
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Markotów Duży
- Podziękował: 140 razy
- Otrzymał podziękowań: 90 razy
Re: Awaria układu kierowniczego.
Pojechałbym do ASO w którym kupiłeś auto i zapytał czy naprawią to w ramach rękojmi fiata. Warto spróbować ale może jestem naiwny, ASO wymieniło mi tak właśnie łożyska amortyzatorów miesiąc po gwarancji,podpisałem im papier i wymienili za free. Tak jak piszesz to bardzo niebezpieczna awaria.
LINEA 1.4 8V DYNAMIC
Astra K 1.4
Astra K 1.4
- buhert
- klubowicz
- Posty: 942
- Rejestracja: 20 gru 2009, 23:13
- Lokalizacja: Polska
- Otrzymał podziękowań: 31 razy
Re: Awaria układu kierowniczego.
Ale byś sprzedawcy na tydzień ze śmiechu poprawił humor - gratuluje.