Strona 1 z 1

T-Jet Sprzęgło po wymianie dziwnie wysoko

: 17 lis 2021, 23:35
autor: Arktos
Witam
Jestem świeżo po wymianie sprzęgła wraz z wysprzęgkikiem ale muszę się kogoś poradzić bo mi to sen z powiek ściąga. Wszystko wymienione niby ok auto jeździ przyspiesza ale przed wymianą brało niżej a teraz jest tak że praktycznie jakbym już nie miał go wciśniętego wcale to auto rusza no zauważalnie wyżej niż przed wymianą czy u Was też bierze wysoko bo już nie wiem czy tak ma być i spać spokojnie czy coś jest nie tak. Będę wdzięczny za każdą sugestie.

Re: T-Jet Sprzęgło po wymianie dziwnie wysoko

: 20 lis 2021, 21:08
autor: mwas
Wydaje mi się, że coś jest nie tak... :oj Nie wiem co tak się mogło pokopać, ale wydaje mi się, że sprzęgło powinno "brać" gdzieś w okolicach połowy skoku pedału, ale niech zweryfikują to inni posiadacze wersji TJet :ink

Re: T-Jet Sprzęgło po wymianie dziwnie wysoko

: 22 lis 2021, 22:20
autor: leszek1234
jesli chodzi o sprzęgło to raczej nie ma różnicy pomiędzy wersjami silnikowymi. U mnie jest ok. połowy wysokosci i zawsze tak było.

Re: T-Jet Sprzęgło po wymianie dziwnie wysoko

: 26 lis 2021, 14:49
autor: daro70
W Linea 1.4 77KM jak i w Tipo 1.4 95 KM pedał sprzęgła miałem na równi z hamulcem , ale tam wiadomo nie ma dwumasy . Po przesiadce na T-jet w Tipo pedał sprzęgła jest wyżej od pedału hamulca jakieś 1-1.5 cm od hamulca . Przy przeglądzie w ASO , oraz podejrzeniu innych fiatów z tym silnikiem wszędzie jest wyżej, więc myślę że może chodzi o układ sprzęgła z dwumasą . Oczywistym jest że Linea to nie Tipo , ale silniki takie same po lekkiej modernizacji to może obecne dwumasy podobne jak nie takie same (ale tak tylko głośno myślę), a co za tym idzie powtarza się podwyższony pedał sprzęgła względem hamulca . :pomysli

Re: T-Jet Sprzęgło po wymianie dziwnie wysoko

: 26 lis 2021, 22:00
autor: pogromcaslaskiej
połowa