Nie wiem jakie masz temperatury, ale u mnie w południe było 15˚C i po odpaleniu nic nie dymi. Zimą się zdarza - w okolicach 0˚C lub poniżej.
Dymi po odpaleniu
- smak56
- klubowicz
- Posty: 5143
- Rejestracja: 19 lis 2010, 15:17
- Przebieg: 276000
- Silnik: 1.3 multijet
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Podziękował: 396 razy
- Otrzymał podziękowań: 649 razy
Re: Dymi po odpaleniu
smak56
* * * *
* * * *
- smak56
- klubowicz
- Posty: 5143
- Rejestracja: 19 lis 2010, 15:17
- Przebieg: 276000
- Silnik: 1.3 multijet
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Podziękował: 396 razy
- Otrzymał podziękowań: 649 razy
- michalexc
- klubowicz
- Posty: 345
- Rejestracja: 24 sie 2015, 22:15
- Przebieg: 137000
- Silnik: 1.3 multijet
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Podziękował: 104 razy
- Otrzymał podziękowań: 49 razy
Re: Dymi po odpaleniu
u mnie zdarzy się że puści sobie dymek zaraz po odpaleniu. Zoobserwalem że dzieje się tak po przejechaniu krótkiego odcinka i zgaszeniu auta. Nie zależnie od temperatury. Na filmiku widziałem że tutaj kopci jednostajnie. Niestety u mnie tak nie jest
- smak56
- klubowicz
- Posty: 5143
- Rejestracja: 19 lis 2010, 15:17
- Przebieg: 276000
- Silnik: 1.3 multijet
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Podziękował: 396 razy
- Otrzymał podziękowań: 649 razy
Re: Dymi po odpaleniu
W swoich notatkach mam zapisane to samo o czym piszesz: "Fiat nr katalogowy 55 183 650 (to Bosch 0 281 002 792; cena ok. 600 zł) w Linei do 06.2007 r. 51 782 034 i 55 206 757 (to Bosch 0 281 002 980; cena ok. 300 zł) w Linei od 07.2007".Szczypior pisze: ↑18 lis 2018, 12:54 Jest ktoś na forum kto ma dostęp do serwisu czy coś w tym stylu, w celu sprawdzenia czy przepływomierze są zamiennie, sprawdzenie ich parametrów ? W aucie mam Bosch 0 281 002 792 jak wiadomo cena wysoka. Wedlug katalogu pp numerze vin pasuje o polowe tanszy 51 782 034 czyli Bosch 0 281 002 980 .
Nie chce znowu wydawać nie potrzebnie kasy ale dziwi mnie to że po odpieciu przepływomierza nie ma żadnej różnicy w pracy silnika podczas jazdy jak i na postoju.
Jeżeli chodzi o różnice po odpięciu .... Zdaniem mądrych ludzi, jeżeli przepływomierz jest sprawny to nie będzie różnicy ani na postoju, ani w czasie jazdy. Po odpięciu będzie tylko więcej palił. Tak mi powiedziano.
smak56
* * * *
* * * *
-
- klubowicz
- Posty: 818
- Rejestracja: 03 lut 2018, 1:06
- Przebieg: 170000
- Silnik: 1,3 mjet
- Rocznik: 2007
- Podziękował: 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 60 razy
Re: Dymi po odpaleniu
Znowu wyczytałem w Internecie ze jeżeli po odpieciu nie ma różnicy to jest uszkodzony .
Sprawdzałaś u siebie podczas jazdy?
Sprawdzałaś u siebie podczas jazdy?
- smak56
- klubowicz
- Posty: 5143
- Rejestracja: 19 lis 2010, 15:17
- Przebieg: 276000
- Silnik: 1.3 multijet
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Podziękował: 396 razy
- Otrzymał podziękowań: 649 razy
Re: Dymi po odpaleniu
Nie bo u mnie wszystko dobrze działa.
Dodatkowo znalazłem numer przepływomierza, który zastąpił ten nasz: 71789484 zamieniony 25.05.2012. Ile kosztuje? Nie wiem, może Maciek (mwas) nam podpowie .
smak56
* * * *
* * * *
-
Onlinemwas
- Prezes
- Posty: 6947
- Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
- Przebieg: 98000
- Silnik: 1.4 MultiAir 170 KM
- Rocznik: 2010
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 402 razy
- Otrzymał podziękowań: 948 razy
- Kontakt:
Re: Dymi po odpaleniu
ePer wskazuje koszt tego elementu na poziomie 711 PLN
smak56, po sprawdzeniu po Twoim nr VIN wychodzi, że do Twojego wchodzi przepływomierz o numerze 55183650 który został zamieniony, tak jak wspomniałeś, przez numer 71789484. Przy Twoim aucie przepływomierz o numerze 71789484 jest przekreślony co oznacza, że niby nie powinien być u Ciebie zastosowany. Co ciekawe, ePER wskazuje, że koszt tego elementu to ponad 920 PLN
Szczypior, jak chcesz to podaj VIN, sprawdzę co u Ciebie powinno siedzieć
smak56, po sprawdzeniu po Twoim nr VIN wychodzi, że do Twojego wchodzi przepływomierz o numerze 55183650 który został zamieniony, tak jak wspomniałeś, przez numer 71789484. Przy Twoim aucie przepływomierz o numerze 71789484 jest przekreślony co oznacza, że niby nie powinien być u Ciebie zastosowany. Co ciekawe, ePER wskazuje, że koszt tego elementu to ponad 920 PLN
Szczypior, jak chcesz to podaj VIN, sprawdzę co u Ciebie powinno siedzieć
Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir 170 KM
-
- klubowicz
- Posty: 818
- Rejestracja: 03 lut 2018, 1:06
- Przebieg: 170000
- Silnik: 1,3 mjet
- Rocznik: 2007
- Podziękował: 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 60 razy
Re: Dymi po odpaleniu
Ale czym się różnią te dwa o których pisałem ?
Ostatnio zmieniony 18 lis 2018, 21:58 przez Szczypior, łącznie zmieniany 1 raz.
-
Onlinemwas
- Prezes
- Posty: 6947
- Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
- Przebieg: 98000
- Silnik: 1.4 MultiAir 170 KM
- Rocznik: 2010
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 402 razy
- Otrzymał podziękowań: 948 razy
- Kontakt:
Re: Dymi po odpaleniu
U Ciebie jest identycznie, jak u smak56 czyli to, co pisałem w poprzednim poście
Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir 170 KM
-
Onlinemwas
- Prezes
- Posty: 6947
- Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
- Przebieg: 98000
- Silnik: 1.4 MultiAir 170 KM
- Rocznik: 2010
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 402 razy
- Otrzymał podziękowań: 948 razy
- Kontakt:
Re: Dymi po odpaleniu
ePER online, po podaniu Twojego nr VIN, pokazuje identycznie Zerknij:
Tylko z tym ePER'em online jest taki problem, że jest on udostępniony "ogółowi" i nie jest do końca skonfigurowany przez co pokazuje np ceny części w innej walucie i w wariancie cenowym na kompletnie inny kraj. Dodatkowo, w związku z tym, że jest ograniczony do określonej ilości użytkowników, którzy mogą z niego korzystać w tym samym momencie a zainteresowanie nim jest ogromne, to dochodzi do sytuacji, że możesz nie zdążyć się "doklikać" do części, które Cię interesują a już dostajesz komunikat o tym, że zostałeś rozłączony Ale zawartość w zasadzie jest ta sama, co mam u siebie Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir 170 KM
- smak56
- klubowicz
- Posty: 5143
- Rejestracja: 19 lis 2010, 15:17
- Przebieg: 276000
- Silnik: 1.3 multijet
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Podziękował: 396 razy
- Otrzymał podziękowań: 649 razy
Re: Dymi po odpaleniu
Maciej, wszystko się zgadza poza jednym. Wcześniej napisałeś, że przepływka o numerze 51 782 034 jest wykreślona. To fakt, ale dalej na wykreślonym jest zamiennik 71 789 489 a ten z kolei występuje równolegle jako zamiennik z 71 789 484, który z kolei zastąpił ten, który mamy w aucie; czyli - 55 183 650 .Trochę to skomplikowane ale można prześledzić. Jeżeli jednak tak jest, to z logiki wynika, że 55 183 650 = 51 782 034. Chyba, że się mylę.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
smak56
* * * *
* * * *
-
Onlinemwas
- Prezes
- Posty: 6947
- Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
- Przebieg: 98000
- Silnik: 1.4 MultiAir 170 KM
- Rocznik: 2010
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 402 razy
- Otrzymał podziękowań: 948 razy
- Kontakt:
Re: Dymi po odpaleniu
Stefan, wszystko się zgadza to co piszesz, jest tylko jedno ALE - element o numerze 71789489 o którym wspominasz Owszem - pojawia się on w obydwu przypadkach - tym "właściwym", i tym przekreślonym, tylko że... w ePER'ze nie idzie w niego kliknąć, żeby zobaczyć jego szczegóły Natomiast, jak w ePER'ze wyszukamy ten konkretny element, to wyskakuje coś, co jest nazwane "71789489 CARCASSA MIERNIKA POWIETRZA" z opisem "Rodzina: AC1H - CARCASSA PRZEPŁYWOMIERZA POW." Tutaj, jak się kliknie na "Produkt wcześniejszy", to wywala pełną listę ale żaden z nich nie pasuje do żadnych numerów, które pojawiają się u Was przy Linei Natomiast próba wyszukania jakichkolwiek informacji w sieci na temat tego numeru elementu nie daje żadnych konkretnych rezultatów, ale trop prowadzi raczej do tego, że jest to jedynie SAMA OBUDOWA przepływomierza I wtedy owszem - obudowy mogą być identyczne dla tych numerów, które podawałeś, ale "bebechami" już niestety mogą się różnić, dlatego byłbym tutaj ostrożny w montowaniu tego drugiego elementu, który na schemacie widnieje jako przekreślony
Zresztą zerknijcie sami, jak to wygląda w ePER'ze: Zwróćcie uwagę na wagę tego elementu - 26 gram Chyba ciut za lekkie, jak na w pełni wyposażony element mierzący przepływ powietrza Poza tym cena jest jedną wielką niewiadomą
Zresztą zerknijcie sami, jak to wygląda w ePER'ze: Zwróćcie uwagę na wagę tego elementu - 26 gram Chyba ciut za lekkie, jak na w pełni wyposażony element mierzący przepływ powietrza Poza tym cena jest jedną wielką niewiadomą
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir 170 KM