Dymi po odpaleniu
- michalexc
- klubowicz
- Posty: 345
- Rejestracja: 24 sie 2015, 22:15
- Przebieg: 137000
- Silnik: 1.3 multijet
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Podziękował: 104 razy
- Otrzymał podziękowań: 49 razy
Re: Dymi po odpaleniu
Kabel specjalnie kupiłeś? Planuję się podpiąć w najbliższym czasie, ale muszę coś kupić lub sprawdzić czy działa jeden który dostałem. Wtedy podzielę się wynikami
- smak56
- klubowicz
- Posty: 5148
- Rejestracja: 19 lis 2010, 15:17
- Przebieg: 276000
- Silnik: 1.3 multijet
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Podziękował: 398 razy
- Otrzymał podziękowań: 650 razy
Re: Dymi po odpaleniu
Moje są takie:
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
smak56
* * * *
* * * *
- smak56
- klubowicz
- Posty: 5148
- Rejestracja: 19 lis 2010, 15:17
- Przebieg: 276000
- Silnik: 1.3 multijet
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Podziękował: 398 razy
- Otrzymał podziękowań: 650 razy
Re: Dymi po odpaleniu
Uściślę informacje na temat przepływomierza: Fiat nr katalogowy 55 183 650 (to Bosch 0 281 002 792; cena ok. 600 zł) w Linei do 06.2007 r. Fiat 51 782 034 i 55 206 757 (to Bosch 0 281 002 980; cena ok. 300 zł) w Linei od 07.2007 (ceny z roku 2012)
Odepnij przepływomierz i zobacz.
smak56
* * * *
* * * *
-
- klubowicz
- Posty: 818
- Rejestracja: 03 lut 2018, 1:06
- Przebieg: 170000
- Silnik: 1,3 mjet
- Rocznik: 2007
- Podziękował: 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 60 razy
Re: Dymi po odpaleniu
Po odpaleniu otwarcie egr macie 2% ?
Czy temperatura turbiny i paliwa jest taka sama jak płynu chłodzącego przed odpalaniem?
Czy temperatura turbiny i paliwa jest taka sama jak płynu chłodzącego przed odpalaniem?
- smak56
- klubowicz
- Posty: 5148
- Rejestracja: 19 lis 2010, 15:17
- Przebieg: 276000
- Silnik: 1.3 multijet
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Podziękował: 398 razy
- Otrzymał podziękowań: 650 razy
Re: Dymi po odpaleniu
Tak. Przy 2000 obr/min jest około 41-44 %
Nie. Mam na odczytach różne parametry; np. paliwo 15˚C, turbina 23˚C. Paliwo 22˚C, turbina 38˚C.
smak56
* * * *
* * * *
- smak56
- klubowicz
- Posty: 5148
- Rejestracja: 19 lis 2010, 15:17
- Przebieg: 276000
- Silnik: 1.3 multijet
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Podziękował: 398 razy
- Otrzymał podziękowań: 650 razy
Re: Dymi po odpaleniu
Raczej nie. Uczymy się sami.
Widzę, że robisz zdjęcia odczytów z laptopa. Też tak robiłem, ale jest lepszy sposób (nauczył mnie mwas). Naciśnij klawisz Prt Sc. To co na ekranie pojawi się w schowku Microsoft Word.
smak56
* * * *
* * * *
- smak56
- klubowicz
- Posty: 5148
- Rejestracja: 19 lis 2010, 15:17
- Przebieg: 276000
- Silnik: 1.3 multijet
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Podziękował: 398 razy
- Otrzymał podziękowań: 650 razy
Re: Dymi po odpaleniu
Nie jestem specem od odczytu, ale przyjrzałem się bliżej pracy EGR-a (bo chyba o niego chodzi w 3-cim zestawieniu %?). Na wolnych obrotach pokazuje otwarcie, gdy u mnie zawsze jest 2%. Są momenty, że dodajesz gazu a zawór się zamyka (poz. 63-64). Raz przy 4000 tys/obr jest otwarty by po kilku sekundach się zamknął (2%) poz 75-76;. Końcówka to odpuszczony gaz i zawór się zamknął - ale w kilku przypadkach się otworzył poz 65-66; 68-69; 70-73; 82-84? Myślę, że to może być Twój problem. I nie chodzi tu o mechanikę, a raczej o elektrykę EGR-a (ta górna część z wtyczką). Ale to tylko moje gdybanie, musisz zapytać kogoś mądrzejszego (serwis egr?). Wrzuć w google tam są spece (warsztaty - zadzwoń).
smak56
* * * *
* * * *