To może ja dorzucę swoje trzy grosze

Tak jak
smak56 słusznie zauważył i wskazał

TAK - robiliśmy już przy szczękach z tyłu

Pierwsze, obszernie opisane na forum, kroki w tym temacie stawiał właśnie
smak56 
Znaleźć to można TU ->
http://www.lineaklubpolska.pl/viewtopic.php?f=93&t=2569 I to właśnie na jego doświadczeniach bazowałem przy moim wideo-manualu, do którego link
smak56 podał już wcześniej

Odnośnie tego kiedy wymienić - nie da się tak jednoznacznie tego stwierdzić po przebiegu. Wszystko zależy od sposobu jazdy i warunków, w jakich eksploatujemy auto

Jeśli ktoś jeździ dużo dłuższych tras i hamuje mniej, to szczęki wystarczą na większy przebieg. Przy jeździe po mieście, gdzie co chwilę trzeba robić STOP, szczęki zużyją się szybciej. Ja swoje wymieniałem przy przebiegu ok 160 tyś. km. Najlepiej jest określić ich stan ściągając po prostu bęben i oceniając je organoleptycznie

Warto jest robić to cyklicznie, tak jak robi to
smak56 w swoim opisie

Warto wtedy wszystko tam oczyścić i zakonserwować. Uniknie się wtedy tego, co ja zastałem u siebie, gdzie od 10ciu lat nikt tam nie zaglądał

To co się tam działo, możecie obejrzeć na filmie i zdjęciach w wątku, do którego link podał już
smak56. Tak więc zachęcam do cyklicznych przeglądów

A odnośnie firmy - ja wymieniałem tylko szczęki, bębny po przeszlifowaniu rantu wystarczą chyba do końca życia tego auta

Szczęki wstawiłem firmy TRW.