Bardzo dziękujemy Ci BARBARA za wyrażenie swojej opinii na temat tego serwisu i jednocześnie witamy na forum... Niemniej prosimy o wyjawienie więcej szczegółów na temat zaistniałej sytuacji, gdyż opis przedstawiony przez Ciebie nie mówi nam za bardzo co dokładnie się wydarzyło... wiesz... każdy może tutaj się zarejestrować i wpuścić paszkwila tylko po to, aby zniechęcić klientów do korzystania z usług konkurencyjnej firmy... No i jeszcze jedno... bardzo proszę NIE KRZYCZEĆ ! Wszyscy tutaj potrafimy czytać ze zrozumieniem i dodatkowe emocje nie są potrzebne.
Z pozdrowieniami
ADMINISTRACJA
UWAGA!!!! GANINEX KATOWICE
- emmer
- klubowicz
- Posty: 6032
- Rejestracja: 08 gru 2009, 9:18
- Przebieg: 32000
- Silnik: 1.5
- Rocznik: 2017
- Lokalizacja: Białobrzegi
- Podziękował: 41 razy
- Otrzymał podziękowań: 120 razy
Re: UWAGA!!!! GANINEX KATOWICE
Pomimo wszystko wpis trochę nierzetelny. Poprosimy więcej szczegółów albo zostanie usunięty.
- ślimak
- Administrator
- Posty: 3810
- Rejestracja: 03 gru 2009, 21:39
- Przebieg: 7000
- Silnik: 2.0 HYBRID
- Rocznik: 2022
- Lokalizacja: Bytom
- Podziękował: 626 razy
- Otrzymał podziękowań: 469 razy
- Kontakt:
Re: UWAGA!!!! GANINEX KATOWICE
Z tego co się orientuję to w przypadku rozliczeń bezgotówkowych klient podpisuje tylko druki. Rozliczenie już jest kwestią pomiędzy naprawiającym a ubezpieczycielem. Naprawiający nie rozpocznie naprawy jak nie otrzyma zgody z ubezpieczalni po własnej wycenie. Skoro naprawa była zrobiona zgodę mieli. Więc coś jest namieszane. Więcej szczegółów proszę.
Ps. Priv też czytałem nic nowego nie wynika z niego
Ps. Priv też czytałem nic nowego nie wynika z niego
- leszek1234
- klubowicz
- Posty: 2153
- Rejestracja: 25 lis 2012, 19:32
- Przebieg: 200000
- Silnik: 1.4 16V Turbo + LPG
- Rocznik: 2009
- Lokalizacja: blisko Rybnika
- Podziękował: 309 razy
- Otrzymał podziękowań: 211 razy
Re: UWAGA!!!! GANINEX KATOWICE
mało tego - w tym druku (u chyba wszystkich ASO) jest osobne oświadczenie właściciela pojazdu, że zobowiązuje się zapłacić za naprawę jeśli ubezpieczyciel odmówi wypłaty odszkodowania. A możne odmówić z różnych powodów - np. wątpliwości co do winy sprawcy (specjalnie tak robią żeby opóźnić wypłatę - wiadomo , sprawa w sądzie cywilnym potrwa rok, a może klient w ogóle nie pójdzie do sądu)
Mój mechanik miał umowę z kancelaria prawną i to odległą o 300km. Dzisiaj wszystko załatwia się przez internet (tzn przesyła im tylko papiery). Hurtem kosztuje go to grosze a klient jest spokojny. Przy naprawie mojego auta na pytanie o ewentualne problemy a wypłatą odszkodowania tylko się roześmiał.
Mój mechanik miał umowę z kancelaria prawną i to odległą o 300km. Dzisiaj wszystko załatwia się przez internet (tzn przesyła im tylko papiery). Hurtem kosztuje go to grosze a klient jest spokojny. Przy naprawie mojego auta na pytanie o ewentualne problemy a wypłatą odszkodowania tylko się roześmiał.
- Fiacik
- klubowicz
- Posty: 1301
- Rejestracja: 25 wrz 2014, 15:16
- Przebieg: 27000
- Silnik: 1,0 TSI-110KM
- Rocznik: 2019
- Lokalizacja: Żywiec
- Podziękował: 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 144 razy
Re: UWAGA!!!! GANINEX KATOWICE
W ramach auto-casco w FABII wymieniano mi w serwisie w Bielsku-Białej szybę , która "uprzejmy " złodziej uszkodził przy kradzieży wycieraczek ,
ale nie przypominam sobie by z bezgotówkową naprawą był jakiś problem.Podpisałem tylko jak pisze Prezes stosowne druki , że się zgadzam
na taką formę rozliczenia , a potem przy odbiorze auta ,że naprawa jest o,key i to wszystko.Wszystkie pozostałe formalności dotyczące rozliczenia
pomiędzy wykonującym , a firmą ubezpieczeniową , klienta serwisu nie powinny obchodzić .To problem serwisu jeżeli podjął się naprawy
w formie rozliczenia bezgotówkowego , a nie miał na to zgody firmy ubezpieczeniowej .
ale nie przypominam sobie by z bezgotówkową naprawą był jakiś problem.Podpisałem tylko jak pisze Prezes stosowne druki , że się zgadzam
na taką formę rozliczenia , a potem przy odbiorze auta ,że naprawa jest o,key i to wszystko.Wszystkie pozostałe formalności dotyczące rozliczenia
pomiędzy wykonującym , a firmą ubezpieczeniową , klienta serwisu nie powinny obchodzić .To problem serwisu jeżeli podjął się naprawy
w formie rozliczenia bezgotówkowego , a nie miał na to zgody firmy ubezpieczeniowej .
Piękna kobieta to niezbędny element wyposażenia pięknego auta