No cześć Wpadłeś do nas tylko po rozwiązanie kwestii tempomatu, czy na dłużej ?
Będzie pasował i wszystko będzie działało i auto będzie go obsługiwało, tylko:
1) Tak jak pisał karollino - potrzebna będzie zmiana wtyczki do przełącznika zespolonego, bo wersja bez tempomatu jest krótsza, ma mniej pinów. Dodatkowo, będziesz potrzebował nowej "zaślepki" w obudowie kolumny kierownicy - takiej z dwoma otworami na dwie manetki
2) Może się okazać, że ta manetka ma jeszcze jakieś dodatkowe funkcje, jak np. sterowanie automaycznymi światłami i wycieraczkami, wtedy te funkcje na pewno nie będą działały, ale pytanie jak będą wtedy działały funkcje "standardowe"
Nie wiem co to za firma i co za centralkę oni chcą tam montować, ale jest to totalnie bez sensu, bo tak na prawdę wszystko potrzebne do tempomatu już masz, wystarczy tylko to odpowiednio podłączyć. Czytałeś w ogóle ten temat od początku, czy "na rympał" klepnąłeś posta licząc, że ktoś Ci opisze wszystko od samego początku ? Tak jak koledzy piszą - wszystko jest bardzo dokładnie opisane tylko trzeba zacząć od pierwszej strony