Interfejs diagnostyczny

Awatar użytkownika
mwas
Prezes
Prezes
Posty: 6235
Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
Przebieg: 188000
Silnik: 1.4 8v
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Gdańsk
Postawił Piwo;: razy
Otrzymał Piw: razy
Kontakt:

Re: Interfejs diagnostyczny

Post autor: mwas » 09 wrz 2019, 9:31

Nie mam pojęcia co oni tam wymyślili, ale z "opcji bezpieczeństwa" to ja widzę chyba tylko jakieś zabezpieczenia antyzwarciowe/przepięciowe, bo przecież w interfejsie nie ma raczej wgranego antywirusa i firewalla :lacha :ryczy A jeśli chodzi o stabilność połączenia to moim zdaniem jest dużo stabilniej jak przy urządzeniach BT czy WiFi, z którymi nierzadko są dodatkowo kłopoty przy połączeniu z autem poprzez Multiecuscan'a.
Linea Dynamic 1.4 8V '2007

Szczepan
klubowicz
klubowicz
Posty: 280
Rejestracja: 29 sty 2019, 21:00
Przebieg: 130000
Silnik: 1.3 multijet
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Lublin
Otrzymał Piw: razy

Re: Interfejs diagnostyczny

Post autor: Szczepan » 09 wrz 2019, 23:01

Polecam ds150e praktycznie wszystko się zrobi w każdym aucie.

Awatar użytkownika
mwas
Prezes
Prezes
Posty: 6235
Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
Przebieg: 188000
Silnik: 1.4 8v
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Gdańsk
Postawił Piwo;: razy
Otrzymał Piw: razy
Kontakt:

Re: Interfejs diagnostyczny

Post autor: mwas » 10 wrz 2019, 8:26

Szczepan pisze:
09 wrz 2019, 23:01
Polecam ds150e praktycznie wszystko się zrobi w każdym aucie.
A coś jaśniej ? Jaki dokładnie sprzęt diagnostyczny ? Z jakim softem współpracuje ? Jakie koszty ? :pomysli
Linea Dynamic 1.4 8V '2007

Szczepan
klubowicz
klubowicz
Posty: 280
Rejestracja: 29 sty 2019, 21:00
Przebieg: 130000
Silnik: 1.3 multijet
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Lublin
Otrzymał Piw: razy

Re: Interfejs diagnostyczny

Post autor: Szczepan » 10 wrz 2019, 9:24

Sprzęt taki jak napisałem ds150e. Koszt 42$ z wysyłką z Czech. Oprogramowanie Delphi lub Wurth Wow. Oczywiście nie jest to oryginał bo taki kosztuje kilka tysięcy. Ale wszystko działa bo oprogramowanie jest bez ograniczeń. Podpinam się tym pod auta osobowe jak i ciężarówki. Są wszystkie procedury w zależności od auta np cofanie tloczkow w Audi.
Programowanie wtryskow itd itp. W tej cenie nie ma nic lepszego.

Phenix
klubowicz
klubowicz
Posty: 188
Rejestracja: 04 cze 2016, 8:30
Przebieg: 0
Silnik: 1.4 8V
Rocznik: 2007
Otrzymał Piw: razy

Re: Interfejs diagnostyczny

Post autor: Phenix » 13 wrz 2019, 21:22

@Szczepan możesz dać przykłady co można zrobić tym twoim interfejsem ? Da radę zrobić adaptację przepustnicy, zmienić licznik serwisów kiedy był robiony i kiedy ma być następny serwis ?

Wysłane z mojego LG-H850 przy użyciu Tapatalka


Szczepan
klubowicz
klubowicz
Posty: 280
Rejestracja: 29 sty 2019, 21:00
Przebieg: 130000
Silnik: 1.3 multijet
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Lublin
Otrzymał Piw: razy

Re: Interfejs diagnostyczny

Post autor: Szczepan » 14 wrz 2019, 7:27

Kolego pisałem, wszystko praktycznie możesz zrobić. To co napisałeś też.

Awatar użytkownika
karollino
klubowicz
klubowicz
Posty: 734
Rejestracja: 21 sty 2011, 11:10
Przebieg: 129989
Silnik: 1,4 77KM
Rocznik: 2010
Lokalizacja: Wrocław
Postawił Piwo;: razy
Otrzymał Piw: razy

Re: Interfejs diagnostyczny

Post autor: karollino » 25 lis 2019, 22:36

Szczepan 42 dolce za interfejs i program? Dobrze zrozumialem?

Mozesz napisac jak wyglada odpowietrzanie pompy ABS? Jest procedura jak w VAG czy klasycznie zabawa cewkami jak pod MESem?
Fiat 126p 650E 24KM - 7000 km, Fiat Siena 1.2 8V FIRE 73KM - 124 000 km, Toyota Yaris 1.33 VVTi 101KM - 10 000 km, Honda Accord 2.0 16V VTEC 155 KM - 5000 km, Fiat Linea, moje 1,4 - V8 jadące jak 0,8 (10,95 l/100km).

Phenix
klubowicz
klubowicz
Posty: 188
Rejestracja: 04 cze 2016, 8:30
Przebieg: 0
Silnik: 1.4 8V
Rocznik: 2007
Otrzymał Piw: razy

Re: Interfejs diagnostyczny

Post autor: Phenix » 26 lis 2019, 0:21

Dalej myślę nad ds150e lub mes z viakenem. Bardzo chętnie bym zobaczył b chociaż demo tego denso lub Wurtha

Wysłane z mojego LG-H850 przy użyciu Tapatalka


Szczypior
Posty: 666
Rejestracja: 03 lut 2018, 1:06
Postawił Piwo;: razy
Otrzymał Piw: razy

Re: Interfejs diagnostyczny

Post autor: Szczypior » 26 lis 2019, 7:40

Nie ma co myśleć tylko brać za taką cenę.

Phenix
klubowicz
klubowicz
Posty: 188
Rejestracja: 04 cze 2016, 8:30
Przebieg: 0
Silnik: 1.4 8V
Rocznik: 2007
Otrzymał Piw: razy

Re: Interfejs diagnostyczny

Post autor: Phenix » 03 gru 2019, 14:06

Panowie żeby skasować edytować licznik wymiany oleju-serwisu trzeba oprócz interfejsu viakena v3 jakiś adapter?

Wysłane z mojego LG-H850 przy użyciu Tapatalka


Awatar użytkownika
mwas
Prezes
Prezes
Posty: 6235
Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
Przebieg: 188000
Silnik: 1.4 8v
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Gdańsk
Postawił Piwo;: razy
Otrzymał Piw: razy
Kontakt:

Re: Interfejs diagnostyczny

Post autor: mwas » 03 gru 2019, 20:27

Nie, żadnych adapterów, wystarczy goły interfejs i Multiecuscan :ink Adapter jest potrzebny tylko do podłączenia się do modułu ABS :ink
Linea Dynamic 1.4 8V '2007

Szczypior
Posty: 666
Rejestracja: 03 lut 2018, 1:06
Postawił Piwo;: razy
Otrzymał Piw: razy

Re: Interfejs diagnostyczny

Post autor: Szczypior » 03 gru 2019, 21:47

Mając Delphi łączy się z każdym modułem ale cena trochę wyższa

Szczypior
Posty: 666
Rejestracja: 03 lut 2018, 1:06
Postawił Piwo;: razy
Otrzymał Piw: razy

Re: Interfejs diagnostyczny

Post autor: Szczypior » 03 gru 2019, 21:47

Mając Delphi łączy się z każdym modułem ale cena trochę wyższa

Phenix
klubowicz
klubowicz
Posty: 188
Rejestracja: 04 cze 2016, 8:30
Przebieg: 0
Silnik: 1.4 8V
Rocznik: 2007
Otrzymał Piw: razy

Re: Interfejs diagnostyczny

Post autor: Phenix » 12 gru 2019, 22:03

@Szczepan. Możesz podesłać link do Twojego interfejsu. Bo mam elm 327 od viakena i dupa nie chce się łączyć tylko mogę wejść do ECU wszystko inne nie jest aktywne albo wyświetla mi się błąd połączenia. Tak jakby nie widział interfejsu.

Wysłane z mojego LG-H850 przy użyciu Tapatalka


Awatar użytkownika
smak56
klubowicz
klubowicz
Posty: 4661
Rejestracja: 19 lis 2010, 15:17
Przebieg: 233000
Silnik: 1.3 multijet
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Zielona Góra
Postawił Piwo;: razy
Otrzymał Piw: razy

Re: Interfejs diagnostyczny

Post autor: smak56 » 12 gru 2019, 22:11

Phenix pisze:
12 gru 2019, 22:03
Bo mam elm 327 od viakena i dupa nie chce się łączyć tylko mogę wejść do ECU wszystko inne nie jest aktywne albo wyświetla mi się błąd połączenia. Tak jakby nie widział interfejsu.
Po podłączeniu, w zakładce ustawienia (dolny lewy róg F9 pod register) należy wybrać "szukaj interfejsów".
smak56
****
Obrazek

ODPOWIEDZ