Strona 1 z 2

[1.4 8v] Jaki akumulator fabrycznie

: 04 cze 2011, 10:39
autor: toudidel
Kupiłem Linkę 1.4 8v i zauważyłem, że jest w niej chyba za mały akumulator (ktoś go zmieniał, bo są ślady kwasu, no i półka jest znaczne większa).

Włożono 40Ah. A o jakiej pojemności są fabryczne akumulatory?

: 04 cze 2011, 10:45
autor: Matko20
Ja miałem 50Ah, obecnie mam 62Ah.

: 04 cze 2011, 12:11
autor: Kuzyn_z_Sosnowca
Jeśli nie masz klimy to 40Ah

: 04 cze 2011, 13:41
autor: Tomek
Na swoim przykładzie napiszę: 1,4 77KM z klimą, aku 50 Ah. Taki jest od nowości.

: 04 cze 2011, 13:50
autor: cichy
40 Ah mnie już nie dziwią. Ja jestem już w tej grupie którzy wymieniali akumulator. Chciałem sobie kupić 62 Ah jak ma Matko20 po rozmowie ze sprzedawcą kupiłem 53 Ah zgodnie z parametrami naszej Linei jakie podaje producent (Fiat) przy silniku 1.4 8V Akumulator jest to: CE FUTURA 53 Ah 12 v P+ prąd 540 A, ma dużą moc rozruchową i co najważniejsze posiada certyfikat: „Original Part Matching Quality”, co oznacza, że produkt ten jakościowo dorównuje i może stanowić zamiennik dla akumulatorów oryginalnie montowanych w fabrykach samochodów, jako tzw. 'pierwsze wyposażenie (OE)’

: 04 cze 2011, 14:03
autor: Q
Ja dostałem 40Ah z nowym samochodem i nadal działa :)
1,4 8V 77KM z klimą

: 04 cze 2011, 15:24
autor: daro70
Ja obecnie mam 52AH ponoć 40 u poprzedniego własciciela siadała często z tym że wersja troszkę bogatsza to może i prądu więcej zżera ??? :pomysli

: 04 cze 2011, 21:03
autor: will
Mam 40Ah jeszcze żyje na razie nic się nie dzieje. Ale ma być 52Ah do klimki taki dostałem fabrycznie.

: 04 cze 2011, 23:38
autor: mpsfc
Mam fabryczny 40 Ah od nowości (z klimą) czyli 3,5 roku. Gdybym jeździł tylko po mieście to pewnie byłoby już dawno po nim.

: 05 cze 2011, 7:42
autor: BUŁA
Temat był już poruszany.Ja mam 40 Ah z klimą .Pali dobrze ale jest chyba przeładowywany bo się "poci".Próbowałem trzy razy wymienić go na gwarancji .Twierdzą że w tym okresie były wkładane 40 i 50 .Sprawdzali to testowali dali mi nawet wydruki i stwierdzili ,że wszystko jest w porządku .Wymienią dopiero jak padnie a wchwili obecnej jest mokry ścieka to na dół i pojawia się korozja na śrubach i tej dolnej podstawie oraz nalot z soli.Na razie dałem sobie spokój ale jak otworzę maskę i widzę ten syf to mnie szlag trafia pewnie to nic nie da ale zadzwonię do FAP żeby mi to wyjaśnili.

: 05 cze 2011, 11:34
autor: cichy
BUŁA, na Twoim miejscu podjechał bym do jakiejś niezależnej stacji żeby sprawdzili na urządzeniu w jakim stanie jest Twój akumulator i w tedy będziesz miał jasność czy w ASO mówili Ci prawdę. Moja 40Ah wytrzymała niecałe 3 lata.
mpsfc pisze:Gdybym jeździł tylko po mieście to pewnie byłoby już dawno po nim.
ja właśnie tak jeżdżę a w tej chwili mam już drugi akumulator.

: 05 cze 2011, 12:14
autor: Sebastian
Mnie już dawno akumulator umarł zmieniłem na mocniejszy musiałbym luknąć jaki zdaje mi się że ma 53 Ah CENTRA FUTURA . Jak na razie jest OK
pawe1_c pisze:Akumulator jest to: CE FUTURA 53 Ah 12 v P+ prąd 540 A, ma dużą moc rozruchową i co najważniejsze posiada certyfikat: „Original Part Matching Quality”, co oznacza, że produkt ten jakościowo dorównuje i może stanowić zamiennik dla akumulatorów oryginalnie montowanych w fabrykach samochodów, jako tzw. 'pierwsze wyposażenie (OE)’
Właśnie taki mam :)

: 05 cze 2011, 14:52
autor: cichy
Sebastian, Jestem z niego bardzo zadowolony.

: 05 cze 2011, 16:05
autor: BUŁA
Jeżdzę głównie w cyklu mieszanym to się ładuje ,a po trzech latach jak będzie po gwaracji to będzie i po akumulatorze.Ciężko wygrać z tymi serwisami dają mi wydruki z analizy komputerowej że jest ok. i odsyłają z kwitem bo twierdzą że dobrego nie wymienią a to żę jest mokry i koroduje to nic nie szkodzi .

: 06 cze 2011, 8:53
autor: kylo
40Ah i twierdzą, że "Tak ma być", a jak zdechnie to wymienią.