zawieszenie przednie
- mwas
- Prezes
- Posty: 6950
- Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
- Przebieg: 98000
- Silnik: 1.4 MultiAir 170 KM
- Rocznik: 2010
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 402 razy
- Otrzymał podziękowań: 949 razy
- Kontakt:
SZAMAN, jeśli masz "zgrzytanie" podczas skrętu kół (w sensie w momencie, kiedy kręcisz kierownicą) to zapewne łożyska amortyzatorów, ale jeśli podczas skrętu (w sensie kiedy jedziesz podczas zakrętu, przy skręconych kołach) słyszysz tak jakby coś obcierało, to zapewne osłona zacisków klocków od wewnętrznej strony Wystarczy ją ciut odgiąć, i już jest cisza
Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir 170 KM
- Kuzyn_z_Sosnowca
- klubowicz
- Posty: 6771
- Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
- Przebieg: 145000
- Silnik: T-Jet z gazem
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował: 293 razy
- Otrzymał podziękowań: 404 razy
- mireks
- klubowicz
- Posty: 968
- Rejestracja: 15 lut 2010, 10:04
- Przebieg: 65000
- Silnik: 2.0 Multijet
- Rocznik: 2012
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował: 7 razy
- Otrzymał podziękowań: 29 razy
- Kontakt:
Nie bardzo. Mam paragon z zakupu w ASO, ale część już jest włożona. No chyba, że pójdę kupić następną a tą felerną zwrócę i w to miejsce włożę nówkę. To prosta usterka więc nie naprawiałem jej w ASO. Zresztą gdybym to zrobił, to nawet nie wiedziałbym że mm zły łącznik.mwas pisze:mireks, będziesz robił burzę w serwisie ?
Linea Kombi
http://www.freemont.pl
http://www.freemont.pl
- mireks
- klubowicz
- Posty: 968
- Rejestracja: 15 lut 2010, 10:04
- Przebieg: 65000
- Silnik: 2.0 Multijet
- Rocznik: 2012
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował: 7 razy
- Otrzymał podziękowań: 29 razy
- Kontakt:
Zadzwonie albo podjadę do ASO i zapytam jak oni się na to zapatrują. Może akurat nie stanowi to jakiegoś większego problemu. Martwi to, że część jest kupiona w sklepie firmowym przy ASO więc takiej skuchy być nie powinnoduskap pisze:mireks, chyba bym się zbytnio nie przejmował tym "złym" łącznikiem. Tak patrząc na nasze zawieszenie to raczej nie bardzo ma się co zepsuć od tego dłuższego łącznika bo i tak jest tam jeszcze trochę miejsca.
Linea Kombi
http://www.freemont.pl
http://www.freemont.pl
- Kuzyn_z_Sosnowca
- klubowicz
- Posty: 6771
- Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
- Przebieg: 145000
- Silnik: T-Jet z gazem
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował: 293 razy
- Otrzymał podziękowań: 404 razy
mireks, gość w sklepie pewnie posłużył się Twoim nr vin i mimo wszystko wcisnął Ci część, którą ePer nie przypisał do Twojego auta. Jak dla mnie ten sprzedawca jest do zwolnienia, skoro taki mądry po co mu ePer, niech sprzedaje z pamięci. Jeden łącznik krótki, drugi długi, stabilizator jest krzywo i auto skręcając w jedną stronę będzie przechylać się mniej a skracając w drugą bardziej. Tak mi się wydaje... Podejrzewam, że taki układ może spowodować szybsze zużywanie się tych elementów.mireks pisze:Martwi to, że część jest kupiona w sklepie firmowym przy ASO więc takiej skuchy być nie powinno
-
- klubowicz
- Posty: 1818
- Rejestracja: 16 sty 2010, 21:46
- Przebieg: 113000
- Silnik: 1,4 T-Jet+LPG
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Kraków / Bydgoszcz
- Podziękował: 4 razy
- Otrzymał podziękowań: 27 razy
http://www.oponeo.pl/artykul/stabilizat ... ci-pojazdu" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja jednak podejrzewam, że nic się nie stanie o ile z obu stron są takie same łączniki.
Ja jednak podejrzewam, że nic się nie stanie o ile z obu stron są takie same łączniki.
- Kuzyn_z_Sosnowca
- klubowicz
- Posty: 6771
- Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
- Przebieg: 145000
- Silnik: T-Jet z gazem
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował: 293 razy
- Otrzymał podziękowań: 404 razy
- mireks
- klubowicz
- Posty: 968
- Rejestracja: 15 lut 2010, 10:04
- Przebieg: 65000
- Silnik: 2.0 Multijet
- Rocznik: 2012
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował: 7 razy
- Otrzymał podziękowań: 29 razy
- Kontakt:
No nic, będę musiał wstawić oryginalny o właściwej długości, albo odrobinę dłuższy, z lewej strony. Samochód prowadzi się normalnie ale faktem jest, że bączków na trzech kołach nie kręciłem więc różnica w normalnej jeździe niezauważalna. ASO dostaje Do szewców w końcu nie pojechałem, żeby się tak ewidentnie pomylić. Łącznik kupowałem na gębę a nie na VIN więc sprzedawca sprzedał to co mu przyszło do głowy czyli część z GP Evokrakus02 pisze:zastosowanie łącznika o różnej długości spowoduje wystapienie naprężeń na drazku, przy takiej różnicy może nieodczuwalne dla kierowcy, ale napewno skracajacych zywotnosc lacznikow
Linea Kombi
http://www.freemont.pl
http://www.freemont.pl
- bucu74
- klubowicz
- Posty: 415
- Rejestracja: 08 gru 2009, 17:48
- Przebieg: 90000
- Silnik: 1.4 8V + LPG
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Katowice
- Podziękował: 5 razy
- Otrzymał podziękowań: 15 razy
Byłem dzisiaj na stacji diagnostycznej, ponieważ coś mi stukało w przednim zawieszeniu, ściągało samochód oraz po przekroczeniu 90 km/h trzęsło kierownicą. Diagnosta stwierdził, że do wymiany jest lewy łącznik stabilizatora. Mam pytanie czy do wymiany łącznika potrzebne są jakieś ściągacze czy wystarczy odkręcić dwie nakrętki i wymienić łącznik?
Ostatnio zmieniony 22 kwie 2012, 9:07 przez bucu74, łącznie zmieniany 1 raz.