Bicie kierownicy i ściąganie w prawo
- Kuzyn_z_Sosnowca
- klubowicz
- Posty: 6771
- Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
- Przebieg: 145000
- Silnik: T-Jet z gazem
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował: 293 razy
- Otrzymał podziękowań: 404 razy
-
- klubowicz
- Posty: 491
- Rejestracja: 15 sie 2010, 22:12
- Podziękował: 19 razy
- Otrzymał podziękowań: 17 razy
podłącze sie pod temat, otóż w czasie spokojnej jazdy (ok 70km/h) co jakiś czas samochód dostaje dziwnych wibracji przez około 10 sekund ale nie czuć tego na kierownicy. Z silnika również one nie dochodzą ponieważ ma wtedy powyżej 2000 obrotów. dodam że diagnostyka była w porządku, droga też (niedawno remontowana), ponieważ często nią jeżdżę ale tylko czasami tak się dzieje. co może być przyczyną?
- Kuzyn_z_Sosnowca
- klubowicz
- Posty: 6771
- Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
- Przebieg: 145000
- Silnik: T-Jet z gazem
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował: 293 razy
- Otrzymał podziękowań: 404 razy
-
- klubowicz
- Posty: 1818
- Rejestracja: 16 sty 2010, 21:46
- Przebieg: 113000
- Silnik: 1,4 T-Jet+LPG
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Kraków / Bydgoszcz
- Podziękował: 4 razy
- Otrzymał podziękowań: 27 razy
Spróbuj psiknąć WD-40 na gumy (osłony) przegubów. Te gumy przy max skręcie właśnie takie rzężenie powodują. Też nie wiedziałem co to jest, 3 ASO myślało i nic (jedni twierdzili, że to od oleju w skrzyni, że za gęsty) a z pomocą przyszedł mechanik z 4 ASO, popsikał i spokój.Coval pisze:U mnie przy max skręcie i jeździe około 5km/h słychać rzężenie. W ASO powiedzieli, że może to być coś w przegubach, albo dyfer.
- mpsfc
- klubowicz
- Posty: 1136
- Rejestracja: 16 maja 2010, 23:40
- Lokalizacja: Orłowo k. Inowrocławia
- Podziękował: 57 razy
- Otrzymał podziękowań: 33 razy
Lakier do włosów, gaz do zapalniczek, samostart itp wpuszczony do opony, następnie zapalniczka albo zapałkiENDRIU pisze:przy okazji kto się podejmie i zgadnie jaki jest sposób na taki problem??
Piszę poprawnie po polsku. Ortograficznym ofermom, pseudodyslektykom i innym patentowanym leniom mówimy stanowcze nie
-
- klubowicz
- Posty: 339
- Rejestracja: 11 gru 2009, 10:51
- Przebieg: 0
- Silnik: 1.4 8v
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Małopolska
- Podziękował: 6 razy
- Otrzymał podziękowań: 6 razy
Coval faktycznie próbowano tego sposobu niestety wszystko na marne za nic opona nie chciała się rozejść na tyle aby uzyskać szczelność,mpsfc że tak powiem wybuchowa propozycja ,a tak na poważnie bo może się kiedyś komuś w życiu przydać info;do opony została włożona stara dętka i napompowana oczywiście opona się rozeszła następnie spuszczone powietrze i ściągnięta jedna strona opony,stara dętka zrobiła ostatnia przysługę następnie nowy słupek i pompowanie poszło bez problemów,oczywiście wszystkie 4 koła zrobione w taki sam sposób.
- patefoniq
- klubowicz
- Posty: 31
- Rejestracja: 15 sty 2010, 8:43
- Przebieg: 38000
- Silnik: 1,4 T-Jet
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Co do mojej usterki, to dzwięk jest jak jeżdżę na wprost. Na byle jakiej nierówności dźwięczy jakby się garnkami uderzało jeden o drugi razem z pokrywką.
pozdrawiam
Piotr Paszkowski aka patefoniQ
¯\(°_o)/¯
Piotr Paszkowski aka patefoniQ
- gg: 5527170
- tlen: patefoniQ
- jabber: patefoniQ@jabber.wp.pl
- skype: patefoniQ
¯\(°_o)/¯