: 03 kwie 2012, 21:55
rs8, przed założeniem nowych opon sprawdź zbieżność
www.lineaklubpolska.pl
https://lineaklubpolska.pl/
Tak jak radzi krakus02, koniecznie sprawdź zbieżność i ewentualne luzy układu kierowniczego /końcówki, sworznie, tuleje itd./. Wygląda na to, że się rozjechała i jest rozbieżna.rs8 pisze: przednie starły się od wewnętrznej strony ;/
tylko że akurat nie nowe. trzeci rok, 300 zł. każdy robi jak uważa ale używane....krakus02 pisze:rs8, przed założeniem nowych opon sprawdź zbieżność
Właśnie myśląc w ten sposób większość naszych rodaków wybiera stare Audi niż nowego Fiata.rs8 pisze:Wole kupić dobrą używkę niż nową o gorszych parametrach.
tylko pytanie - kto sprzedaje dobre używki(?) - tak wiem, okazje się zdarzają. Każdy może za swoje $ robić co chcers8 pisze:Wole kupić dobrą używkę
tylko tutaj jest albo nowy Fiat albo 10-20 letnie Audi - powiem szczerze, mam znajomego który za Audi A6 TDI dał 30.000złCoval pisze:Właśnie myśląc w ten sposób większość naszych rodaków wybiera stare Audi niż nowego Fiata.
I bardzo często lepiej na tym wychodząCoval pisze:Właśnie myśląc w ten sposób większość naszych rodaków wybiera stare Audi niż nowego Fiata.rs8 pisze:Wole kupić dobrą używkę niż nową o gorszych parametrach.
Chyba większość z nasCoval pisze:Wiem bo sam tak robię...
i potem zrób cos przy zawieszeniu. koszty zabijają...duskap pisze:Za 46 tys zł mógłbym mieć 5-6 letnie Audi A4
Zawieszenie zawieszeniem ale przy 80-90 tys km jak diesel to pewnie za moment będzie dwumasa, rozrząd, turbina plus jeszcze kilka popierdółek i tak jak znajomy kupił Toledo za 35 tys a jak skończył pierwszy przegląd/poprawiania usterek to cena auta juz do 40 tys prawie doszła a Seat tańszy w częściach niż Audi .emmer pisze: i potem zrób cos przy zawieszeniu. koszty zabijają...