Strona 7 z 23

: 06 wrz 2010, 12:40
autor: duskap
Coval pisze:
BUŁA pisze:Mam pytanie czy zawieszenie we wszystkich linkach jest takie samo bez względu na silnik .W którymś artykule opisywali t-jeta i była wzmianka że wersja Dynamic ma inaczej zestrojone zawieszenie .
Pewnie sprężyny i amory są inne. Ale nie martw się, te rzeczy co się psują mamy wszyscy takie same.
Tylko czemu w ePerze są te same nr katalogowe na części zawieszenia zarówno w Fresh jak i Emotion?

: 07 lut 2011, 9:30
autor: emmer
żeby bałwankom nie było smutno to i posypały się po raz drugi łożyska kolumn McPhersona. równy rok od wymiany - 20 tys km przejechane.

kuźwa co za gniot.... szkoda że nie można zadowolenia z auta ustawić na minus, albo chociaż na zero.

: 07 lut 2011, 13:38
autor: Radeon
emmer pisze: posypały się po raz drugi łożyska kolumn McPhersona
U mnie przy przebiegu 8000 km posypało się prawe łożysko, a przy 13000 km lewe tak więc nie jestem pocieszony :zły Może zanim skończy mi się gwarancja to wypuszczą jakąś wersję poprawionych łożysk? :pomysli

: 07 lut 2011, 17:49
autor: duskap
emmer pisze:kuźwa co za gniot.... szkoda że nie można zadowolenia z auta ustawić na minus, albo chociaż na zero.
Przesadzasz,

: 07 lut 2011, 19:27
autor: Kuzyn_z_Sosnowca
emmer pisze:kuźwa co za gniot.... szkoda że nie można zadowolenia z auta ustawić na minus, albo chociaż na zero.
Ja doszedłem do takiego wniosku, że dopóki Linea będzie odwiedzać ASO nigdy dobrze jeździć nie będzie. Albo naprawisz we własnym zakresie, albo auto trzeba sprzedać.

: 08 lut 2011, 8:23
autor: emmer
duskap pisze:Przesadzasz,
dlaczego? przecież piszę o swoim samochodzie i wiem jakie mam odczucia. ponad 30 wizyt w serwisie, kilkakrotne wystepowanie tych samych usterek, nieudolne ASO, jakaś rdza, popieprzone zawieszenie, itd, itp, niestety przysłanie wszelkie zalety tego samochodu. Coval ma racje, że jeżeli nie naprawi się samochodu po "swojemu" to g...no z tego będzie. tylko czemu mam bulić i poprawiać fabrykę

: 08 lut 2011, 9:00
autor: Kuzyn_z_Sosnowca
emmer pisze:czemu mam bulić i poprawiać fabrykę
Bo mieszkasz w Polsce i dookoła są sami złodzieje i oszuści.

: 12 lut 2011, 14:22
autor: BUŁA
Kolega kupił renault lagunę full wypas 2002 powiedziałem mu że jest spory problem z tymi samochodami odparł że się nie przejmuje bo ma dojście do tanich lub darmowych części.Wczoraj oznajmił że było uszkodzone zawieszenie i brat mu wymienił za darmo a części miał prawie nowe z serwisu Renault.Zostawiam to bez komentarza.

: 05 mar 2011, 17:26
autor: krakus02
… no i mnie dopadło – łożyska. Dzięki forum, czyli Waszym poradom i opisom dokładnie wiedziałem co oznacza „tyrkanie” podczas ruchu kierownicą. Podjechałem do serwisu, aby zgłosić problem, ponieważ czasami znika, gdy jest duża wilgotność (opady). Łożyska – zamówione, podobno mają być po jakiś zmianach, oby na lepsze. I tutaj kolejny plus dla Inter Auto, ponieważ zamawiają od razu komplet. Moje odczucia i diagnoza wskazywały na lewe, ale jak wymieniać to już kompleksowo. Podoba mi się to podejście serwisu – brawo. Dziękuję Koledzy. Pozdrawiam

: 05 mar 2011, 17:32
autor: Kuzyn_z_Sosnowca
Pamiętaj o zbieżności.

: 05 mar 2011, 17:56
autor: will
Teoretycznie nie trzeba ja nie robiłem i jest git sprawdził bym bardziej czy równo jest kierownica bo mi lekko skręciła.

: 05 mar 2011, 19:07
autor: cichy
u mnie również jak wymieniali od strony kierowcy bo tylko te nawaliły to nie robili zbieżności a było to dwa lata temu teraz na przeglądzie okresowym zbieżność mi wyszła dobra, ale dla pewności bym poprosił o nią po wymianie

: 05 mar 2011, 20:48
autor: duskap
krakus02 pisze:Łożyska – zamówione, podobno mają być po jakiś zmianach, oby na lepsze. I tutaj kolejny plus dla Inter Auto, ponieważ zamawiają od razu komplet.
Też to słyszałem. Tyle, że te poprawione znowu są u mnie do wymiany. Jeżdżę dalej na tyrkających. Tydzień przed końcem gwarancji pojadę z tym (i wszystkimi pierdółkami) do ASO. Wcześniej to bez sensu gdyż już 3 komplety ujechałem.
Raz wymieniają oba raz jedno. Czasem też ASO mówi, że wymieniło oba a naprawdę wymieniają jeden (można obejrzeć mocowania i widać czy jest nówka czy nie).
InterAuto super ustawia geometrię! Najpewniej się prowadziła moja Linka po ustawianiu u nich. Dopilnuj by koło kierownicy ustawili prosto.

PS>Ja jednak polecam serwis Carstol w Chrzanowie. Przegląd (sama robocizna) o 100-150zł tańszy niż w Krakowie. Ceny części zamiennych w Chrzanowie i w AutoKraku w Krakowie są prawie identyczne (wygrywa jednak AutoKrak). Nie do przebicia nigdzie indziej (nawet Tanifiat ostatnio ich nie potrafi przebić). Usterki również ładnie wychwytują sami (łożyska amorów, sprężarka klimy, gumy w błotnikach, gumki w hamulcu ręcznym->tego InterAuto nie wyeliminowało u mnie->chociaż również nadal uważam, że radzą sobie całkiem nieźle, VIAMOT również odzyskuje jakość usług, natomiast Polinar spada w dół, PZMot nadal na dole)

: 06 mar 2011, 22:06
autor: krakus02
...czyli reasumując po wymianie łożysk dobrze jest sprawdzić zbieżność i ustawienie kierownicy.
Coval, chyba kiedyś wspominałeś, że dobrze jest "zapaćkać" mocowania smarem w celu uszczelnienia? Może poproszę serwis aby to zrobili... :pomysli

: 06 mar 2011, 22:49
autor: Kuzyn_z_Sosnowca
Normalnie tego nie trzeba robić. Ale normalne auta nie mają kratek odpływowych podszybia nad kielichami. Czy to coś da, nie wiem, na pewno trochę poprawia samopoczucie. Ja nawytykałem tam smaru. Głównym problemem jest mała ilość smaru w samych łożyskach.