
stuki w układzie kierowniczym, łożyska amortyzatorów
- Kuzyn_z_Sosnowca
- klubowicz
- Posty: 6774
- Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
- Przebieg: 144000
- Silnik: T-Jet z gazem
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował: 219 razy
- Otrzymał podziękowań: 375 razy
- adamson
- klubowicz
- Posty: 2375
- Rejestracja: 11 gru 2009, 19:46
- Przebieg: 41000
- Silnik: 1.4 16V Turbo
- Rocznik: 2018
- Lokalizacja: SW / Świętochłowice / O. S.
- Podziękował: 267 razy
- Otrzymał podziękowań: 158 razy
Wiem,wiem, mi tylko chodziło o to, czy ktoś miał już jakieś przygody z podobnym przypadkiem ? Jakby nie było, założenie dodatkowych świateł dziennych jest tam jakąś "przeróbką" instalacji elektr. i żeby to nie było powodem utraty gwarancji, także mechanicznej . Trochę odbiegłem od tematu, bo miało być o stukach w ukł. kierowniczym. proszę o niekaranieCoval pisze:Mają to zrobić, bo na nowy element też jest gwarancja. A jak nie to FAP.

FIAT TIPO HB Lounge 1.4 T-jet 120 KM
- SZAMAN
- klubowicz
- Posty: 409
- Rejestracja: 19 kwie 2011, 13:51
- Przebieg: 102000
- Silnik: 1,4 T-Jet 16v
- Rocznik: 2010
- Lokalizacja: Łódź
- Podziękował: 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 7 razy
Witam.na czas wizyty w ASO proponowałbym odłączyć dzienne wystarczy wypiąć plusa i podjechać.Przy wymianie łożyska mogą się czepić ,ze jest ingerencja w gwarancje auta niezależnie czy to część elektr. czy mechaniczna.trafisz na służbiste i klops.To moje zdanie.jeśli nawet zobaczą dzienne nie podłączone to zawsze możesz powiedzieć ,że sa przygotowane do podłączenia przez ASO niekoniecznie u nich i wybrniesz.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
szaman
-
- Moderator
- Posty: 3423
- Rejestracja: 04 gru 2009, 20:04
- Przebieg: 120000
- Silnik: 1.4 8v
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Markotów Duży
- Podziękował: 127 razy
- Otrzymał podziękowań: 61 razy
Wymienili mi dziś łożyska na te 0051890880-1 fakt są troszkę bardziej zabudowane zobaczymy jak pochodzą dobra ta dwuletnia gwarancja no i wymiana free oczywiście wcześniej też w ASO wymieniałem, zmienili politykę i zrobili mi zbieżność za 70pln.
Padło lewe, prawe jeszcze dobre ale myślę że i tak by padło.
Padło lewe, prawe jeszcze dobre ale myślę że i tak by padło.
LINEA 1.4 8V DYNAMIC
Astra K 1.4
Astra K 1.4
- Piotr_K8401
- Nowy
- Posty: 5
- Rejestracja: 27 sty 2012, 8:57
- Przebieg: 53
- Silnik: 1.4 8v
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Czerwionka-Leszczyny
- makrys
- klubowicz
- Posty: 167
- Rejestracja: 10 gru 2009, 17:54
- Przebieg: 99550
- Silnik: 1.3 multijet
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Ostrów Wlkp
- Podziękował: 9 razy
- Otrzymał podziękowań: 7 razy
Koledzy mam w tej kwesti małe pytanie :
Zmieniłem opony na letnie , były wyważone i tu zaczyna się problem.
Podczas jazdy tak do 80 km/h jest ok, powyżej do 100 czuje jak drży mi kierownica.
Następnie tak do 120 zmniejsza się drżenie kierownicy.
Na postoju jak delikatnie ruszam kierownicą max pół obrotu to z prawej strony słyszę "gumowe "stukanie ( nie metaliczne ) Co to może być ?
Zmieniłem opony na letnie , były wyważone i tu zaczyna się problem.
Podczas jazdy tak do 80 km/h jest ok, powyżej do 100 czuje jak drży mi kierownica.
Następnie tak do 120 zmniejsza się drżenie kierownicy.
Na postoju jak delikatnie ruszam kierownicą max pół obrotu to z prawej strony słyszę "gumowe "stukanie ( nie metaliczne ) Co to może być ?

_________________
Pozdrawiam
Makrys
Nissan Qashqai Tekna i Fiat Linea 1,3 Multijet Emotion
Pozdrawiam
Makrys
Nissan Qashqai Tekna i Fiat Linea 1,3 Multijet Emotion
-
- Moderator
- Posty: 3423
- Rejestracja: 04 gru 2009, 20:04
- Przebieg: 120000
- Silnik: 1.4 8v
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Markotów Duży
- Podziękował: 127 razy
- Otrzymał podziękowań: 61 razy
Albo wyważenie do niczego albo mcpherson ale czy od niego drży kiera nie wiem sprawdź najpierw mcphersona połóż rękę na kole i niech Ci ktoś pokręci kierą na równym podłożu jeśli będą skoki przy kręceniu to łożyska mcphersona zardzewiały. Można jeszcze przejechać dłonią po bieżniku czy nie jest jak zębatka.
LINEA 1.4 8V DYNAMIC
Astra K 1.4
Astra K 1.4