Strona 6 z 14
Re: [T-Jet] Problemy z zapalaniem zimnego silnika na ssaniu
: 17 maja 2013, 12:05
autor: Tara78
u mnie to nie zdaje egzaminu :( dalej wyskakuje mi błąd na kompie, jazda z otwartym bakiem też nie przyniosła poprawy.
Re: [T-Jet] Problemy z zapalaniem zimnego silnika na ssaniu
: 17 maja 2013, 12:06
autor: smak56
Może to być problem z korkiem wlewu paliwa. Zacina się i nie odpowietrza zbiornika, wytwarza podciśnienie. Tak mam. Co jakiś czas odpala z oporami (szczególnie po trasie). Kiedy odkręcam korek jest charakterystyczne psssssssssss. Dzieje się tak sporadycznie ale wkurza. Teraz jeżdżę z lekko niedokręconym i jest spokój.
Re: [T-Jet] Problemy z zapalaniem zimnego silnika na ssaniu
: 17 maja 2013, 12:10
autor: emmer
smak, a mnie się wydaje, ze tak ma być
Re: [T-Jet] Problemy z zapalaniem zimnego silnika na ssaniu
: 17 maja 2013, 12:11
autor: smak56
To w takim razie do czego służy ten zaworek ze sprężynką w korku?

i dlaczego nie jest tak za każdym razem?

Re: [T-Jet] Problemy z zapalaniem zimnego silnika na ssaniu
: 17 maja 2013, 12:18
autor: emmer
nie mam pojęcia. suzuki swift przejechałem już prawie 60000 km i tankując zawsze robię pssssss, a ten samochód nie wie co to ASO czy mechanik

w linei czasem psyknie czsem nie.
Re: [T-Jet] Problemy z zapalaniem zimnego silnika na ssaniu
: 17 maja 2013, 13:20
autor: smak56
Znalazłem ciekawy wątek dotyczący korka wlewu paliwa na forum Mondeo. Coś w tym musi być, bo od momentu jak pisałem "niedokręconego" korka mam spokój (zrobiłem to bezwiednie).
http://www.google.pl/url?sa=t&rct=j&q=b ... 2gs_6mftuQ" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: [T-Jet] Problemy z zapalaniem zimnego silnika na ssaniu
: 17 maja 2013, 14:51
autor: GAGARIN
smak56 pisze:Znalazłem ciekawy wątek dotyczący korka wlewu paliwa na forum Mondeo. Coś w tym musi być, bo od momentu jak pisałem "niedokręconego" korka mam spokój (zrobiłem to bezwiednie).
http://www.google.pl/url?sa=t&rct=j&q=b ... 2gs_6mftuQ" onclick="window.open(this.href);return false;
Hmmm ciekawe

W Punto zakręcałem do końca i czasem syczało przy odkręcaniu ale nie zawsze. W Linei też dokręcam do końca i nic nie syczy nawet przy upałach.
W służbowej Pandzie mam gaz ale po wykonaniu jakiejś trasy na gazie nie gaszę samochodu tylko przełączam na benzynę chwile czekam i dopiero wówczas jak chwilę silnik popracuje na benzynie to go gaszę. Rano nie mam problemu z odpalaniem.
Falujące obroty miałem kiedyś ale po wymianie cewek i przewodów znikły.
Miałem za to sytuacje odwrotną a mianowicie zimny silnik ( styczeń 2013 ) odpalał na dotyk ale jak się zagrzał powiedzmy 5-10min to gasł i koniec.... Nie zapalał aż do następnego dnia rano aż wystygł. Irytujące to było ale takie uroki auta 15 letniego

Re: [T-Jet] Problemy z zapalaniem zimnego silnika na ssaniu
: 17 maja 2013, 19:22
autor: will
Nie wiem jaki macie korek w multijet ale w V8 membrama nie ma nic wspólnego z dokręceniem korka (pozycją) dodatkowo po cofnięciu do pierwszego oporu jak w linku nasz korek będzie odkręcony.
Re: [T-Jet] Problemy z zapalaniem zimnego silnika na ssaniu
: 18 maja 2013, 10:07
autor: Tomek
Pongo pisze:u mnie to czasami to samo - muszę kręcić ze 3 sek żeby odpalił ale potem od razu go zgaszę i rozruch jest natychmiastowy. kolejne odpalenie nawet po 4 godzinach jest natychmiastowe. Problemu nie było nawet mroźną zimą zaczął się na wiosnę.
Nie jest to więc moim zdaniem kwestia kompresji, nienagrzania silnika (przez 2 sek chodzenia silnika nie nagrzeje sięnic) lub zapłonu tylko dostaczania paliwa.
Może filtr paliwa ma już dość, albo bak potrzebuje zdjęcia i przepłukania.
Co więcej na połowie baku problem istniał teraz po przepałowaniu troche na PB i przy 1/5 baku problemu już nie ma.
Spróbujcie może właśnie przepałować troche silnik żeby spalić troche więcej ale PB nie LPG i dolejcie nowej.
To prawda.
Pojeżdżenie czasami trochę na benzynie dobrze robi.
Ja staram się tak robić, żeby wtryski nie zapomniały jak się pracuje.
P.S. W benzyniakach nie mamy filtra paliwa.
Re: [T-Jet] Problemy z zapalaniem zimnego silnika na ssaniu
: 03 cze 2013, 9:41
autor: emmer
Fish, jak tam sytuacja? u mnie wyszła pierdoła, czwarty wtryskiwacz gazu sie otworzył i nie zamknął (pewnie jakiś paproch wpadł). zalewał i dlatego były problemy z odpalaniem. wymieniony na gwarancji i jak ręką odjał.
Re: [T-Jet] Problemy z zapalaniem zimnego silnika na ssaniu
: 03 cze 2013, 22:35
autor: Fish
emmer pisze:Fish, jak tam sytuacja? u mnie wyszła pierdoła, czwarty wtryskiwacz gazu sie otworzył i nie zamknął (pewnie jakiś paproch wpadł). zalewał i dlatego były problemy z odpalaniem. wymieniony na gwarancji i jak ręką odjał.
Ile Ty masz tej gwarancji

no u mnie ten problem z calkowitym unieruchomieniem to byl alternator.
Teraz roznie bywa, sa dni "normalne" a bywaja takie, ze faluje po odpaleniu. Mam ponad 1/2 baku i roznie bywa.
Wiecej dni jest dobrze niz zle, ja juz chyba przywyklem do tego bo kiedys mi juz rece opadly i tak juz zostalo bo lepiej sie nie wkurzac

Podsumowujac, jest dobrze ale incydenty sie zdarzaja. Dobrze, ze z sama instalacja i podzespolami nei mialem problemow a juz ponad 40kkm przejechane, kiedys sie pewnie zaczna.
Re: [T-Jet] Problemy z zapalaniem zimnego silnika na ssaniu
: 04 cze 2013, 9:40
autor: emmer
mówie o gwarancji na instalację - 28.06.2013 mi się już skończy. także załapałem się w ostatniej chwili
Re: [T-Jet] Problemy z zapalaniem zimnego silnika na ssaniu
: 18 cze 2013, 7:32
autor: Fish
echh ja juz zaczynam miec dosyc po raz kolejny, dobilem 3/4 baku i 2 dni bylo OK. Ale teraz od kilku dni musze palic na 2 razy, za pierwszym razem jak odpale to jest masakra, silnik skacze, szczeka, kaszle, jakby zapalil na 2 gary, musze zgasic, odpalic jeszcze raz i jest OK. Czy to nie glupie, no i nie wiadomo co z tym robic bo w 90% jest przeslanie, ze TTTM.
Uprasza się o stosowanie polskich ogonków 
MOD
Re: [T-Jet] Problemy z zapalaniem zimnego silnika na ssaniu
: 18 cze 2013, 13:16
autor: emmer
niemozliwe. napisz do Adama, on ci pewnie podpowie. jak masz oprogramowanie do Staga, to jest tam opcja wyłączania poszczególnych wtryskiwaczy. u mnie tak doszliśmy który był uwalony.
a zdejmowałes tę rurę od gazu tak jak kiedyś i sprawdzałeś czy potem jest ok?
Re: [T-Jet] Problemy z zapalaniem zimnego silnika na ssaniu
: 19 cze 2013, 9:53
autor: Fish
emmer pisze:
a zdejmowałes tę rurę od gazu tak jak kiedyś i sprawdzałeś czy potem jest ok?
W sumie to ja wykluczam gaz,kiedys jak robilem testy wyszlo, ze to nie gaz. No teraz zastanawiam sie czy nie porobic wlasnie testow z gazem bo nic nie pomaga.
Tylko nei wiem jak sie do tego zabrac bo wtryskiwacze 4 a mam codziennie tylko 1 szanse na sprawdzenie, ale ogolnie moge znowu sprawdzic, zakrecic i wylaczyc gaz zeby nie bylo go w instalacji dnia poprzedniego i rano palic a poznej dochodzic do poszczegolnych wtryskiwaczy.
O jakim Adamie piszesz?
Po raz kolejny uprasza się o stosowanie polskich ogonków
MOD