Strona 5 z 12

: 11 maja 2012, 20:27
autor: stanley750
mwas pisze:
stanley750 pisze:Jeśli ktoś nie lubi Linki to po kiego djabła tu jest?. Niech sobie kupi np.złotego Leksa i będzie zadowolony,że ma z tyłu L
Polecam furę Ojca Dyrektora.
stanley750, bez ciśnienia :ink On tak na prawdę kocha to auto, tylko tak czule to okazuje :ryczy
No to PrzepraszamNapisałem jak myślę-nie lubię olewać błotem swojego auta.Taki wybrałem na emeryturkę i już.Jeździłem drogimi Furami,a tej nie uważam za byle co mimo,że kosztuje 10-krotnie mniej.

: 11 maja 2012, 20:39
autor: cichy
stanley750 Jak byś przeszedł tyle ze swoim autkiem co emmer to byś go bardzo dobrze zrozumiał.

: 11 maja 2012, 20:54
autor: Fish
emmer jest zadowolony w 90% tylko pomylil sie i nie w ta strone suwak zaznaczyl :)
Ja lubie jezdzic Linka ale jak kolejny raz pojawia mi sie ta sama usterka to tez odejmuje 10%, niektorym pojawila sie niestety wiecej.

: 11 maja 2012, 20:55
autor: stanley750
pawe1_c pisze:stanley750 Jak byś przeszedł tyle ze swoim autkiem co emmer to byś go bardzo dobrze zrozumiał.
Jeśli go uraziłem to przepraszam,ale ja mam nówkę z poprzedniego roku i też zawsze jakieś sprawy się pojawiają,tylko to co napisałem to żelazna zasadanie gań swego auta bo Cię przestanie wozić
Kończymy ten temat !

: 11 maja 2012, 21:17
autor: Fish
Nasi tureccy koledzy w dniach 14-16.05.2012 beda starali sie na 3 dniowym audicie zdobyc (potwierdzic) poziom GOLD we wdrazaniu metodologi World Class Manufacturing (pobiezna definicja, innej w necie nie ma KLIK.
Bycie Światowej Klasy Zakładem to zdobycie 100 punktów (70 to poziom GOLD), obecnie posiadaja 69pkt i raczej im sie uda zdobyc ten 1. Bedzie to pierwszy Zakład Karoseryjny w grupie Fiata na swiecie, ktory taki poziom zdobedzie (w kwietniu pierwszym zakladem byl zaklad Fiat Powertrain w Bielsku-Białej, ktory w grupie zdobyl Gold jako producent silnikow).

Tazke nowa Linka pewnie jest bez wad i smialo mozna kupowac :) - na pewno plus jest taki, ze Turcy posiadaja swoj dzial R&D wiec wiele problemow testuja sami nie czekajac na Turyn.

: 11 maja 2012, 21:21
autor: Kuzyn_z_Sosnowca
Kto ten tytuł nadaje?

: 11 maja 2012, 21:21
autor: cichy
stanley750 pisze:Jeśli go uraziłem to przepraszam
Myślę że nikogo tutaj nie uraziłeś.

: 11 maja 2012, 21:34
autor: Fish
Coval pisze:Kto ten tytuł nadaje?
ten artykuł jest fajny i wiele tłumaczy KLIK.
Może nie nadaje a potwierdza, że ktoś na niego zasługuje prof. Hajime Yamashina (Professor Emeritus, Kyoto University, Member of RSA, Member of Royal Swedish Academy of Engineering Sciences), jako auditor zewnetrzny powolany przez FGA.

Dodam tylko jeszcze, ze to tez nie jego widzi mi sie poniewaz do spelnienia jest wiele kryteriow scisle okreslonych.

: 12 maja 2012, 11:03
autor: emmer
stanley750, jakbym wiedział, że się przewróce to bym usiadł.
jak chcesz to prześlę ci na e-mail historię serwisową swojego samochodu to będzies miał lekturę podejrzewam, ze na wszystkie majowe wieczory.

: 19 maja 2012, 10:25
autor: Fish
jak dla mnie nowa Linka super. Przod, tyl, deska, jak najbardziej OK.
Szkoda, ze nie ma juz T-Jeta bo zastanawialbym sie jakbym mial zmieniac, mnie sie bardziej podoba nowa (zobaczycie na zywo to uwierzycie).

Niestety nie udalo mi sie zrobic fotki z zewnatrza gotowej Linki, a to zapomnialem aparatu, a to miejsce bylo nieodpowiednie do robienia zdjec i tak jakos kurde wyszlo.
Mam rozne fotki ale nie do Internetu, kiedys na zywo mozemy poogladac.

Apropos zlota dla Turkow, no to sie niestety nie udalo.

: 19 maja 2012, 13:09
autor: enter
a wiesz coś na jej temat? jakie będą silniki, jakie kolory, kiedy trafi do salonów etc

: 19 maja 2012, 14:22
autor: Fish
enter pisze:a wiesz coś na jej temat? jakie będą silniki, jakie kolory, kiedy trafi do salonów etc
nie dopytywalem o kolory itd., jakos mnie to nie interesowalo. W fabryce takze malo wiedza na temat co i gdzie bedzie sprzedawane.
Silniki sa 1.4 fire 77KM, 1.3 i 1.6 dieselki, ale co do nas trafi nie wiem. Na pewno nie T-Jet bo nie spelnia EURO 5, a szkoda.
Na tureckim rynku w sprzedazy od 2 tyg. 1 szt. widzialem nawet na ulicy.

: 19 maja 2012, 15:04
autor: enter
Fish pisze:Na tureckim rynku w sprzedazy od 2 tyg. 1 szt. widzialem nawet na ulicy.
turcy mają szczęście :) , u nich podobno jest sprzedawana jeszcze Linea I. T-jet nie spełnia Euro5 a w Bravo spełnia :pomysli może będzie multiair ale wątpię, bo najmocniejszy diesel ma 105 KM a benzyna 77 więc po mojemu byłaby za duża przepaść po między tymi silnikami

: 19 maja 2012, 15:13
autor: Fish
enter pisze:turcy mają szczęście :) , u nich podobno jest sprzedawana jeszcze Linea I
tak, Linea I jest normalnie dalej w produkcji.

: 19 maja 2012, 17:10
autor: buhert
Fish pisze:zobaczycie na zywo to uwierzycie
Środek jest jak najbardziej na plus i tez mi się podoba ale...bez T-JETa to ja podziękuje :zlośnik
Zrezygnowałem już teraz przy zakupie z paru gadżetów na rzecz T-JETa i nie żałuje - a nowa niech sobie ma środek ładny,
bez T-JETa to jej nie chce :zlośnik

A środek to chyba wypisz wymaluj Punto więc można sobie już teraz w salonie zobaczyć heh :ink