Re: Macie w planach zagazować auto ?
: 06 lis 2013, 7:41
amen. znikam z tego wątku 

www.lineaklubpolska.pl
https://lineaklubpolska.pl/
Na krótko żeby nie przedłużać bo wczoraj już nie miałem później czasu :emmer pisze:stajesz sie uszczypliwy, ale jak chcesz to możemy to pociągnąć
jakoś umknęlo mi gdzie są przedstawione twoje realizacje instalacji gazowych, bo niewątpliwie jesteś w tym temacie ekspertem. trochę skromności - jak dosięgniesz poziomu gdzie na największym forum o LPG w Polsce w dziele z najczęsciej polecanymi monterami instalacji pojawi się twój nick wtedy mogę z tobą rozmawiać na temat mojej instalacji.
peku pisze:No i poszła w gaz.
Podzespoły to:
sterownik - Stag 300 isa
wtryskiwacze - Hana 2000
Reduktor AC-RO1 150KM
Zbiornik Bormech 48 litrów brutto
Wielozawór - Tomasetto
montaż - Inter Auto Katowice
Brak róznicy w jeździe na LPG czy na PB.
brutto 2750
Kuzyn kto się kłóci - moim zamysłem było wyprostowanie pewnych tworzących się mitów - podzieleniem się tym co się dowiedziałem gdy szukałem dla siebie instalacji. Jak sam zauważyłeś Inter Auto jest polecane na tamtym forum i wykonało instalację do t-jeta o 750 zł mniej niż proponowana tutaj instalacja dla mojego 8v. Zamysłem moim było dać ludziom do myślenia, pokazać że są różne opcje i możliwości a niech każdy sam podejmie decyzję.Kuzyn_z_Sosnowca pisze:Ciekawe, że o instalacje kłóci się dwóch ludzi, którzy na instalacje nie narzekają.
Inter Auto przytoczony jako przykład, jest polecanym warsztatem z tego "złego" forum.
Cytat wyjęty z większej całości. TrochęCrazyKetchup pisze: Zamysłem moim było dać ludziom do myślenia, pokazać że są różne opcje i możliwości a niech każdy sam podejmie decyzję.
Mi nie odpowiada odczuwalna w wielu wątkach chęć złapania klienta, ..... generalnie lepiej opierać się w miarę możliwości na kilku źródłach.
Emmer luzik - ja głównie odnoszę się do wyceny jaką otrzymałem w kwietniu 2013 roku dla swojego auta z silnikiem 8v, t-jet mimochodem został wciągnięty do tego wątku bo zaczął się robić mit że jak t-jet to trzena dużo więcej zapłacić.emmer pisze:nie wiem czy to coś zmienia ale moja cena jest czerwca 2011 roku - raczej t-jetów na pęczki wtedy nie gazowali, dla niektórych instalatorów wtedy to był egzotyczny silnik pomimo tego że nie takie wynalazki gazowali.
Filmik z "fabrycznej" instalacji LPG - LandiRenzo w Fiacie Panda:"...Po niecałych dwóch godzinach od wjechania samochodu do hali, montaż instalacji LPG w Pandzie kończy się na specjalnym stanowisku kontroli..."
Mapki gazowe nie rozjeżdżają się tak po prostu - ustawione i zapisane trzymają parametry do następnej zmiany. To adaptacja ECU benzyny może się rozjechać z racji tego że cały czas pracuje w trybie dynamicznym - no ale piszesz że na benzynie jest idealnie. Ja tak samo jak hellectic - stawiam na problemy sprzętowe. Trudno wskazać co konkretnie bez podłączenia - tak że Rafcio - interfejs w dłoń, odpalamy AcGasSynchro i robisz diagnostykę. Soft pokaże ciśnienie reduktora, odczyty z czujników, czy pracę wtrysków. Będzie jasność w temacie.Rafcio pisze:Przerywa, szarpie- nie da się wogóle jechać na gazie. Na benzynie rakieta. Zdziwiłem się że nie zapalił się "Check". Teraz nie wiem czy coś padło czy tak nagle rozeszły się mapy?