Jeśli taka będzie cena, to nie wróżę zbytniej popularności modelowi. Myślę, że z czasem pojawią się jakieś akcje promocyjne i by model cieszył się jakimkolwiek zainteresowaniem cena musi wynosić koło 50 tys.
Swoją droga bardzo dziwię się polityce jaką prowadzi koncern fiata. Jeszcze jakiś czas temu, jeśli wzięło się ranking sprzedaży nowych samochodów naprzemiennie palmę pierszeństwa dzierżyła skoda lub fiat. Tymczasem od dłuższego czasu fiat mocno zapikował w dół i wg dość ciekawych zestawień:
http://www.trynid.pl/statystykisprzedazy_2012.html" onclick="window.open(this.href);return false; jego pozycja nie wygląda najlepiej.
Dotychczas swoją pozycję fiat budował na małych autach miejskich typu seicento, panda natomiast wygląda na to, że nieco zmieniły sie gusta i oczekiwania Polaków. Zastanawia mnie dlaczego nie próbują zaprezentować jakiegoś modelu w nadwoziu kombi? Konkurencja urywa im sporą częśc rynku z tego powodu, zarówno w segmencie B jak i C. Z chęcią wybrałbym Lineę, Punto lub Bravę w wersji kombi zamiast opla, skody itp. Identycznie sprawa wyglądaw klasie minivanów. Oczywiście wyższe segmenty nigdy nie były domeną fiata ale o tym jak zdobywa się rynek, pokazała tutaj skoda z modelem Superb. Poza tym co ma fiat do zaoferowania? Panada - w miarę nowoczesna konstrukcja, podobnie Punciak Evo II, poza tym Bravo nie modernizowane od 2007 roku, Lineę i kosmicznego Freemonta wraz z Fiorino w wersji osobowej oraz 500-tkę czyli auto, które winne być reklamowane hasłem: "Zapłać więcej za mniej".
Ale człowiek rozpisuje się na temat nowych samochodów - tym czasem jak to się mówi "nie dla psa kiełbasa

".
Panowie i Panie, ponieważ szukam czegoś co zastąpi rozbitą Linkę może ktoś z Was oglądał poniższe propozycję?
1.
http://otomoto.pl/fiat-linea-1-wl-salon ... 75584.html" onclick="window.open(this.href);return false; - tutaj opis wydaje się być przelukrowany;
2.
http://otomoto.pl/fiat-linea-1-6-diesel ... 36011.html" onclick="window.open(this.href);return false;