Strona 4 z 14

: 28 kwie 2012, 17:47
autor: helletic
Z tego co nieufnie przetestowałem, to wytrzymuje tarcie mechaniczne. Tak jak pisałem wyżej przetarłem hardcore'owo suchą szmatką po suchym lakierze z elementami kurzu, lekkiego piasku i zaschniętych śladów po wodzie i nie było żadnych śladów ingerencji. Lakier znów błyszczał! Sprawdzone - pewne :)

: 28 kwie 2012, 17:56
autor: will
helletic dzięki to mam następny produkt do testów :pivo

: 28 kwie 2012, 18:05
autor: helletic
will, nie ma za co :ink

dodam jeszcze, że nienawidziłem myć szyb, zwłaszcza od środka. Kupiłem bodajże w Biedronce za kilka złoty ściereczkę, przeznaczoną wyłącznie do szyb. Coś takiegościereczka . Wystarczy spryskać szybę płynem do mycia szyb, zetrzeć największy syf z szyby ręcznikiem papierowym, a tą ściereczką na sam koniec wypolerować szybę do sucha. Szczerze powiedziawszy żadna myjnia nie potrafiła tak domyć szyb jak ja ostatnio z pomocą tej ściereczki :banan

: 28 kwie 2012, 18:53
autor: Tomek
helletic pisze:Kupiłem bodajże w Biedronce za kilka złoty ściereczkę
Mam i ja :)
Świetnie się sprawdza, ale mogła by być delikatnie większa.

Jutro jak się uda, to mam w planach wosk..
Zrobię fotki i poddam wam kolejny produkt pod rozwagę.

: 28 kwie 2012, 23:55
autor: mpsfc
will pisze:A powiedz ten wosk zostawia biały nalot w szczelinach?
Nie może zostawiać białego nalotu bo jest kolorowy :zlośnik

: 29 kwie 2012, 12:50
autor: will
Wiem chodziło mi o jakikolwiek nalot to upierdliwe jest do doczyszczenia później :ink

: 29 kwie 2012, 13:51
autor: helletic
Nie ma strachu, zero pyłku po polerce :ink

: 30 kwie 2012, 11:03
autor: Tomek
Kolejny produkt pod rozwagę..
Car Plan T-Cut Color Fast.
Leżała sobie cała zgrzewka takiego czegoś u mnie w pracy, z przeznaczeniem do polerowania samochodów służbowych, ale komu by się tam chciało polerować służbowe.. co innego jeśli chodzi o Line :lacha
Zeszło mi z tym cały dzień. Mycie, wycieranie, polerowanie, trochę długo ale po prostu nie spieszyłem się nigdzie.
Efekt jakiś szczególnie rewelacyjny też nie jest. Po polerce błyszczy się tak samo jak przed, ale trochę rysek zamaskowało.
Kupić, to bym tej pasty nie kupił, bo szału nie ma, ale jak leży tego u mnie taka ilość, to od czasu do czasu będę ją stosował.

: 30 kwie 2012, 11:28
autor: emmer
brudna robota :)

: 30 kwie 2012, 21:08
autor: cichy
emmer pisze:brudna robota
później taki widok cieszy oko.

: 30 kwie 2012, 21:41
autor: mwas
Świeci się jak... aż miło popatrzeć :ink Ja T-Cut'a też używam i właśnie się zbieram, żeby w końcu po zimie zrobić konkretny porządek, tylko ciągle coś i jakoś tak nie mogę się za to zabrać... ale teraz może w długi weekend, jak warunki pozwolą :ink

: 30 kwie 2012, 22:12
autor: Kuzyn_z_Sosnowca
Masa roboty. Ciekawe jak długo utrzyma się na lakierze, jak długo wosk będzie odpychał wodę.
Czy wosk koloryzujący nie powinien być stosowany do lakierów pastelowych?
Metalic jest pokryty warstwą klaru, i to lakier bezbarwny polerujemy i woskujemy. Cała sztuka polega na lekkim spolerowaniu i usunięciu utlenionej warstwy lakieru, dzięki czemu kolor bazowy jest lepiej wyeksponowany. Im gładsza powierzchnia tym lepszy efekt. Wosk zabezpiecza klar przed słońcem i chemią oraz wypełnia nierówności i daje dodatkową gładkość. Przed woskowaniem powinno się użyć Cleanera, który usunie pozostałości po poprzednich woskach i ma właściwości lekkościerne. Tyle można zrobić ręcznie, bez polerki mechanicznej.
Wolę bezbarwne woski.

: 01 maja 2012, 22:46
autor: rs8
A u mnie linka dostała wartstwe tego
Obrazek
Teraz sie baaardzo fajnie błyszczy, a kropelki spływaja jak po kaczce :)

: 02 maja 2012, 8:14
autor: Kuzyn_z_Sosnowca
rs8, zaszalałeś :brawo Jak z wydajnością, na ile razy wystarczy?

: 02 maja 2012, 13:53
autor: rs8
Coval, Na jedna aplikacje auta poszło 7gram :brawo Chociaż to tak czy tak za dużo, narazie mam testera ale jak się sprawdzi kupuje całą puchę :P