arturohio pisze:Tak więc proszę o informację o t-jet'cie.
T-Jet:
wtrysk pośredni do kolektora, wieczny
rozrząd na pasku co 120tyś lub 5 lat, cena 600-1000 za kpl z pompą i wymianę
dwumasa jeszcze nikomu nie padła,
chyba tylko jedna turbina na całe forum, turbo o stałej geometrii (IHI VL37)
sprzęgła chyba jeszcze nikt nie wymieniał
brak EGR
Eksploatacja: dosyć drogie świece (35-50zł szt) które trzeba wymieniać co 30tyś, olej najlepiej co 10-15tyś, klocki hamulcowe co 40-70tyś km 120-200zł markowe,
Filtr powietrza 45-80zł
Wkład filtra oleju 15-30zł
LPG gdzieś tu
http://www.lineaklubpolska.pl/viewtopic.php?f=34&t=56" onclick="window.open(this.href);return false;
Silnik bezawaryjny, dużo lepsze hamulce niż w 8v i 1.3mj, podwozie jak we wszystkich proste i mocne, na trasie pali od 6,5, w mieście od 8, górnej granicy brak.
Można jeszcze powiedzieć, że silnik T-Jet jest wykonany z większą dbałością o szczegóły niż np 8v. Misa olejowa i pokrywa skrzyni biegów są aluminiowe, a w 8v stalowe. Odma nie pęka i ma separator par oleju, co chroni przepustnice przed zabrudzeniem. Każda świeca ma swoją cewkę, odpada problem przebić na kablach.