Strona 4 z 31

: 28 mar 2011, 10:16
autor: cichy
Sebastian, też o tym miejscu myślałem, wszystko da radę, światełka do jazdy dziennej mają większą sernicę niż halogeny ale to wcale nie musimy ich tak głęboko tego otworu obsadzać jak halogeny. Ja osobiście postaram się obsadzić jak mpsfc i Jery szkoda mi miejsca na halogeny może kiedyś sobie założę i halogeny ale teraz czas będzie na dzienne

: 28 mar 2011, 10:16
autor: emmer
Sebastian pisze:Mam pytanko czy lampki do jazdy dziennej można wsadzić w miejsce przeciwmgielnych bo ja mam tam zaślepki i od dawna myślałem żeby to miejsce jakoś wykorzystać.Proszę kolegów o radę.
NIE WIDZĘ PRZESZKÓD - powiedział ślepy koń na wyścigu.

z tego co pamiętam kk25 ma tak zrobione.

: 28 mar 2011, 10:22
autor: Sebastian
Dzięki panowie za radę robi się ciepło więc będzie można podłubać trochę przy Lince.

: 28 mar 2011, 10:25
autor: Jery
emmer pisze:z tego co pamiętam kk25 ma tak zrobione.
kk25 ma tylko zmienione żarówki na ledowe, obudowę ma z halogenów i przerobioną elektrykę

: 28 mar 2011, 10:48
autor: Radeon
Koledzy Jery i kk25 pochwalcie się na forum, jesteśmy bardzo ciekawi efektu :foto :)

: 28 mar 2011, 14:50
autor: krakus02
kk25 opowiadał że wypatrzyl "podwójne" żarówki, które mogą służyć jako dzienne i halogeny, tylko cena podobno wysoka...

: 28 mar 2011, 14:57
autor: Bernardito
Tu chyba była mowa o czymś takim:

http://www.hskauto.pl/_cms/?strona,doc, ... 2,ant.html" onclick="window.open(this.href);return false;

[ Dodano: |28 Mar 2011|, o 14:58 ]
Sorry raczej chodziło o te:

http://www.hskauto.pl/_cms/?strona,doc, ... 4,ant.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Cena powala...

: 28 mar 2011, 16:44
autor: Rafcio
Bernardito, z tą ceną to przegieli

: 28 mar 2011, 17:02
autor: Tomek
Może z czasem potanieje, bo to też ciekawa opcja jest.

: 28 mar 2011, 17:20
autor: Bernardito
Niestety tych świateł podobno nie da się u nas zamontować. Otrzymałem odpowiedź od sprzedawcy, iż te nie mają ukośnej obudowy i będzie ciężko je zamontować zgodnie z przepisami i estetyką pojazdu...
To lipa, cena straszna, ale myślałem, że to dobry trop. Może jednak ktoś ma rozwiązanie jak to zamontować? Ewentualnie propozycję innych tańszych i prostszych w montażu świateł dziennych z funkcją przeciwmgielnych?

: 28 mar 2011, 18:27
autor: Kuzyn_z_Sosnowca
krakus02 pisze:kk25 opowiadał że wypatrzyl "podwójne" żarówki, które mogą służyć jako dzienne i halogeny, tylko cena podobno wysoka...
Żarówka dwuwłókowa H15 czyli jedno 55W, a drugie 15W

: 28 mar 2011, 19:40
autor: Bernardito
Coval, właśnie o tych : http://www.hskauto.pl/_cms/?strona,doc, ... 4,ant.html" onclick="window.open(this.href);return false; - mówił kk25, tylko sprzedawca z HSKAuto powiedział, że montaż w Lince nie za bardzo - w związku z ukośną obudową. Płacić 390 od sztuki i jeszcze coś docinać czy kombinować to chyba nie warto.

: 28 mar 2011, 21:39
autor: Jery
Radeon pisze:Koledzy Jery i kk25 pochwalcie się na forum, jesteśmy bardzo ciekawi efektu :foto :)
Twoja prośba jest dla mnie rozkazem :)

: 28 mar 2011, 21:58
autor: cichy
Jery, kulturka :)

: 28 mar 2011, 22:01
autor: marcio
Swiatła dzienne (a właściwie ich brak) też mi nie daje spokoju. Przeglądałem różne rozwiązania (ukłony dla Kolegów, którzy zamontowali) dla różnych aut i moje wnioski są takie:
1) Nie ma gdzie zamontować czegokolwiek, co byłoby proste w montażu, zgodne z przepisami i na tyle estetyczne, aby buźka auta pozostała ładnahttp://www.lineaklubpolska.pl/templates/subSil ... /icon6.gif. Albo za wąsko, albo za nisko, albo trzeba rżnąć zderzak (a tego nie chcę).
2) Pozostaje się wpiąć w halogeny (najchętniej, ale nie wiem, czy wolno) lub w mijania. W drugim przypadku nie ma przeszkód, wszak jeździmy z włączonymi.
3) Jak się wpiąć? Przetwornicą PWM z wypełnieniem ustawionym na 30-50% i blokowaniem od włączonych postojówek. O szczegółach podłączenia później, jak sprawdzę u siebie. Przetwornica już w drodze (47PLN + przesyłka 10). Po uruchomieniu auta przetwornica daje na żarówkę napięcie w postaci fali prostokątnej i ustawionym wypełnieniu.
4) Co dostajemy? Nieporysowaną buźkę naszego autka http://www.lineaklubpolska.pl/images/sm ... n_wink.gif" onclick="window.open(this.href);return false; i porządne światła dzienne. Rozwiązanie z przetwornicą PWM stosowane jest w wielu autach. Oszczędność mocy nie powala jak w LEDach, ale i tak jest spora (szczególnie dla mojego akusa 40AH: 130W-> 30W). No i odbłyśniki mają dużo lżej.
Operację planuję wykonać w ciągu tygodnia, lub najpóźniej w weekend.