Strona 27 z 31

: 23 kwie 2012, 14:29
autor: AKI
Tomek pisze:
will pisze:sprawdzam odbicie w zderzaku auta przede mną :ink
To samo u mnie. Pięknie się odbija :)
Diodki nie potrzebuję
Też korzystam z tego sposobu. Ale kiedyś, padł mi automat dziennych, co skutkowało świeceniem się światełek nawet przy włączonych światłach mijania, dobrze że żona zauważyła to wcześniej niż misiaczki na drodze bo pewnie dowód rejestracyjny byłby zabrany. Więc uważam że taka kontrolka może się przydać.

[ Dodano: |23 Kwi 2012|, o 14:32 ]
emmer pisze:czyli sterowanie lampami dziennymi można w sumie połączyć? tak mi się wydaje.
Jak CI chodzi o sygnał z głównych lamp to raczej tak.

: 23 kwie 2012, 19:59
autor: Fish
markus2021 pisze:plus po zapłonie
czyli gdzie, jakbys mogl zdradzic?

[ Dodano: |23 Kwi 2012|, o 20:02 ]
emmer pisze:ja dalej nie rozumiem po co na siłe wciskać się w bezpieczniki i komplikować sobie robotę. ja mam podpięte pod plus z akumulatora i nie widze żadnych skutków ubocznych - kabel masowy do minusa w aku, kabel prądowy do plusa w aku, kabel sterujący przez zaślepkę lampy do kabla postojowego
hmmm no tez bym tak wolal, ale skad te swiatelka wiedza, ze kluczyk jest przekrecony?
Przeciez normalnie na AKU caly czas jest +12, no nie wiem jak to u Ciebie dziala.

: 23 kwie 2012, 20:29
autor: ślimak
Fish pisze:hmmm no tez bym tak wolal, ale skad te swiatelka wiedza, ze kluczyk jest przekrecony?
Przeciez normalnie na AKU caly czas jest +12, no nie wiem jak to u Ciebie dziala.
Moduł rozpoznaje różnice w napięciu. Na postoju aku ma powiedzmy 12V, a na załączonym silniku ok. 14V bo się ładuje z alternatora. Takie cuda...:)

: 23 kwie 2012, 21:40
autor: Fish
ślimak pisze:Moduł rozpoznaje różnice w napięciu. Na postoju aku ma powiedzmy 12V, a na załączonym silniku ok. 14V bo się ładuje z alternatora. Takie cuda...:)
to teoretycznie takze moze sie zdarzyc, ze na postoju sie zaswieca, jak slonko przyswieci na aku :)

: 23 kwie 2012, 21:44
autor: ślimak
Fish pisze:to teoretycznie takze moze sie zdarzyc, ze na postoju sie zaswieca, jak slonko przyswieci na aku
niestety nie. Ponieważ większe napięcie (przynajmniej u mnie) musi być pow. 5 sekund. Z drugiej strony słonko aż tak nie "podnosi" parametrów aku o ile w ogóle

: 23 kwie 2012, 21:51
autor: Fish
ślimak pisze:większe napięcie (przynajmniej u mnie) musi być pow. 5 sekund
tak zazartowalem :) aha czyli to musza byc jakies warunki spelnione, czyli rozumiem, ze Ty tez masz do aku, hmmm no to jak nie wymysle nic z tym bezpiecznikiem a juz prawie wszystko mam to tez pojde bezposrednio i gra muzyka.

: 23 kwie 2012, 23:36
autor: mpsfc
ślimak pisze:Moduł rozpoznaje różnice w napięciu. Na postoju aku ma powiedzmy 12V, a na załączonym silniku ok. 14V bo się ładuje z alternatora. Takie cuda...:)
90% sterowników dostępnych na rynku będzie świecić cały czas jeśli podłączy się je bezpośrednio do akumulatora.

: 24 kwie 2012, 6:14
autor: krakus02
w sprzedaży pojawiły się również sterowniki, które podpina się pod alternator i wówczas światła zapalają się dopiero po uruchomieniu silnika.

: 24 kwie 2012, 7:14
autor: Jery
90% sterowników dostępnych na rynku będzie świecić cały czas jeśli podłączy się je bezpośrednio do akumulatora.



Widocznie ja i ślimak jesteśmy w tych szczęśliwszych 10 % :)

: 24 kwie 2012, 10:01
autor: AKI
Jery pisze:
90% sterowników dostępnych na rynku będzie świecić cały czas jeśli podłączy się je bezpośrednio do akumulatora.



Widocznie ja i ślimak jesteśmy w tych szczęśliwszych 10 % :)
I ja też się klasyfikuje to tej 10.
Mój egzemplarz sterownika reaguje nie tylko na wzrost napięcia ale nawet na spadek :smutny. Zdarzyło mu się że zareagował na włączone radio z dość dużą głośnością i załączył dzienne ale wtedy miałem nie doładowany akumulator. Pewnie mam wersję dyskotekową sterownika :lacha

: 24 kwie 2012, 10:17
autor: Kuzyn_z_Sosnowca
Byle nie niebiesko-czerwoną

: 24 kwie 2012, 10:22
autor: markus2021
Fish ja dawałem zdjęcia mojej instalacji i podłączenia tylko na chyba we wcześniejszych postach . Nie rozumię czemu podłączacie siędo plusa który to ma napięcie non-stop :pomysli przecież od zapłonu czyli od stacyjki po przekręeniu kluczyka tylko wtedy płynie prąd do świateł dziennych. ja podpiełem się pod taką małą skrzyneczkę przed akumulatorem i tuż za chłodnicą (ale może u was w benzyniakach tej skrzyneczki nie być :pomysli ) i tam znalazłem plus który jest tylko jak przekręci się stacyjkę (podczas zapalania mi świeca :zmieszany i w trakcie jazdy oczywiście bez włączonych świateł :) . te 100mm co podałeś w linku mam u siebie i fajnie świecą z odpowiednią siłą (zastosowane diody Piranha ) i z tyłu mają mały odpowietrznik na membranie,wbudowany automat (kabel sygnałowy do postojówek) i co ważne są najmniejsze jakie można znaleźć w pełni prawnie legalne wprawić do linki . :) :jazda

: 24 kwie 2012, 12:38
autor: emmer
Jery pisze:
90% sterowników dostępnych na rynku będzie świecić cały czas jeśli podłączy się je bezpośrednio do akumulatora.



Widocznie ja i ślimak jesteśmy w tych szczęśliwszych 10 % :)
i ja, i ja

: 24 kwie 2012, 13:15
autor: Tomek
emmer pisze:
Jery pisze:
90% sterowników dostępnych na rynku będzie świecić cały czas jeśli podłączy się je bezpośrednio do akumulatora.



Widocznie ja i ślimak jesteśmy w tych szczęśliwszych 10 % :)
i ja, i ja
I ja :luzak

: 24 kwie 2012, 13:22
autor: emmer
czyli przewrotnie to jednak 90% modułów podłączonych jest bezpośrednio do akumulatorów :)