Światła Dzienne by Ślimak

Awatar użytkownika
AKI
klubowicz
klubowicz
Posty: 157
Rejestracja: 01 gru 2010, 10:51
Przebieg: 42000
Silnik: 1.4 8v
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Jawiszowice
Podziękował: 1 raz
Otrzymał podziękowań: 3 razy

Post autor: AKI »

Tomek pisze:
will pisze:sprawdzam odbicie w zderzaku auta przede mną :ink
To samo u mnie. Pięknie się odbija :)
Diodki nie potrzebuję
Też korzystam z tego sposobu. Ale kiedyś, padł mi automat dziennych, co skutkowało świeceniem się światełek nawet przy włączonych światłach mijania, dobrze że żona zauważyła to wcześniej niż misiaczki na drodze bo pewnie dowód rejestracyjny byłby zabrany. Więc uważam że taka kontrolka może się przydać.

[ Dodano: |23 Kwi 2012|, o 14:32 ]
emmer pisze:czyli sterowanie lampami dziennymi można w sumie połączyć? tak mi się wydaje.
Jak CI chodzi o sygnał z głównych lamp to raczej tak.
Awatar użytkownika
Fish
klubowicz
klubowicz
Posty: 493
Rejestracja: 12 lut 2010, 18:31
Przebieg: 145000
Silnik: 1.4 16V T-Jet (LPG)
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Sosnowiec
Podziękował: 15 razy
Otrzymał podziękowań: 9 razy

Post autor: Fish »

markus2021 pisze:plus po zapłonie
czyli gdzie, jakbys mogl zdradzic?

[ Dodano: |23 Kwi 2012|, o 20:02 ]
emmer pisze:ja dalej nie rozumiem po co na siłe wciskać się w bezpieczniki i komplikować sobie robotę. ja mam podpięte pod plus z akumulatora i nie widze żadnych skutków ubocznych - kabel masowy do minusa w aku, kabel prądowy do plusa w aku, kabel sterujący przez zaślepkę lampy do kabla postojowego
hmmm no tez bym tak wolal, ale skad te swiatelka wiedza, ze kluczyk jest przekrecony?
Przeciez normalnie na AKU caly czas jest +12, no nie wiem jak to u Ciebie dziala.
<<FISH>>
Awatar użytkownika
ślimak
Administrator
Administrator
Posty: 3838
Rejestracja: 03 gru 2009, 21:39
Przebieg: 7000
Silnik: 2.0 HYBRID
Rocznik: 2022
Lokalizacja: Bytom
Podziękował: 553 razy
Otrzymał podziękowań: 441 razy
Kontakt:

Post autor: ślimak »

Fish pisze:hmmm no tez bym tak wolal, ale skad te swiatelka wiedza, ze kluczyk jest przekrecony?
Przeciez normalnie na AKU caly czas jest +12, no nie wiem jak to u Ciebie dziala.
Moduł rozpoznaje różnice w napięciu. Na postoju aku ma powiedzmy 12V, a na załączonym silniku ok. 14V bo się ładuje z alternatora. Takie cuda...:)
Toyota sie je..e !!
Awatar użytkownika
Fish
klubowicz
klubowicz
Posty: 493
Rejestracja: 12 lut 2010, 18:31
Przebieg: 145000
Silnik: 1.4 16V T-Jet (LPG)
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Sosnowiec
Podziękował: 15 razy
Otrzymał podziękowań: 9 razy

Post autor: Fish »

ślimak pisze:Moduł rozpoznaje różnice w napięciu. Na postoju aku ma powiedzmy 12V, a na załączonym silniku ok. 14V bo się ładuje z alternatora. Takie cuda...:)
to teoretycznie takze moze sie zdarzyc, ze na postoju sie zaswieca, jak slonko przyswieci na aku :)
<<FISH>>
Awatar użytkownika
ślimak
Administrator
Administrator
Posty: 3838
Rejestracja: 03 gru 2009, 21:39
Przebieg: 7000
Silnik: 2.0 HYBRID
Rocznik: 2022
Lokalizacja: Bytom
Podziękował: 553 razy
Otrzymał podziękowań: 441 razy
Kontakt:

Post autor: ślimak »

Fish pisze:to teoretycznie takze moze sie zdarzyc, ze na postoju sie zaswieca, jak slonko przyswieci na aku
niestety nie. Ponieważ większe napięcie (przynajmniej u mnie) musi być pow. 5 sekund. Z drugiej strony słonko aż tak nie "podnosi" parametrów aku o ile w ogóle
Toyota sie je..e !!
Awatar użytkownika
Fish
klubowicz
klubowicz
Posty: 493
Rejestracja: 12 lut 2010, 18:31
Przebieg: 145000
Silnik: 1.4 16V T-Jet (LPG)
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Sosnowiec
Podziękował: 15 razy
Otrzymał podziękowań: 9 razy

Post autor: Fish »

ślimak pisze:większe napięcie (przynajmniej u mnie) musi być pow. 5 sekund
tak zazartowalem :) aha czyli to musza byc jakies warunki spelnione, czyli rozumiem, ze Ty tez masz do aku, hmmm no to jak nie wymysle nic z tym bezpiecznikiem a juz prawie wszystko mam to tez pojde bezposrednio i gra muzyka.
<<FISH>>
Awatar użytkownika
mpsfc
klubowicz
klubowicz
Posty: 1137
Rejestracja: 16 maja 2010, 23:40
Lokalizacja: Orłowo k. Inowrocławia
Podziękował: 17 razy
Otrzymał podziękowań: 19 razy

Post autor: mpsfc »

ślimak pisze:Moduł rozpoznaje różnice w napięciu. Na postoju aku ma powiedzmy 12V, a na załączonym silniku ok. 14V bo się ładuje z alternatora. Takie cuda...:)
90% sterowników dostępnych na rynku będzie świecić cały czas jeśli podłączy się je bezpośrednio do akumulatora.
Piszę poprawnie po polsku. Ortograficznym ofermom, pseudodyslektykom i innym patentowanym leniom mówimy stanowcze nie :)
Awatar użytkownika
krakus02
klubowicz
klubowicz
Posty: 1748
Rejestracja: 10 mar 2010, 20:32
Przebieg: 0
Silnik: 1.4 16V TJet
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Kraków / Łódź / Lubliniec
Podziękował: 24 razy
Otrzymał podziękowań: 16 razy

Post autor: krakus02 »

w sprzedaży pojawiły się również sterowniki, które podpina się pod alternator i wówczas światła zapalają się dopiero po uruchomieniu silnika.
„Śmiej się, śmiej, ale mój model to ferrari wśród Fiatów, oczywiście kiedy ja prowadzę" :ryczy
Jery
klubowicz
klubowicz
Posty: 1646
Rejestracja: 08 gru 2009, 14:42
Przebieg: 163000
Silnik: 1.3 IMA
Rocznik: 2010
Lokalizacja: Pniów
Podziękował: 17 razy
Otrzymał podziękowań: 35 razy

Post autor: Jery »

90% sterowników dostępnych na rynku będzie świecić cały czas jeśli podłączy się je bezpośrednio do akumulatora.



Widocznie ja i ślimak jesteśmy w tych szczęśliwszych 10 % :)
Henia ;-) red milano
Awatar użytkownika
AKI
klubowicz
klubowicz
Posty: 157
Rejestracja: 01 gru 2010, 10:51
Przebieg: 42000
Silnik: 1.4 8v
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Jawiszowice
Podziękował: 1 raz
Otrzymał podziękowań: 3 razy

Post autor: AKI »

Jery pisze:
90% sterowników dostępnych na rynku będzie świecić cały czas jeśli podłączy się je bezpośrednio do akumulatora.



Widocznie ja i ślimak jesteśmy w tych szczęśliwszych 10 % :)
I ja też się klasyfikuje to tej 10.
Mój egzemplarz sterownika reaguje nie tylko na wzrost napięcia ale nawet na spadek :smutny. Zdarzyło mu się że zareagował na włączone radio z dość dużą głośnością i załączył dzienne ale wtedy miałem nie doładowany akumulator. Pewnie mam wersję dyskotekową sterownika :lacha
Awatar użytkownika
Kuzyn_z_Sosnowca
klubowicz
klubowicz
Posty: 6774
Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
Przebieg: 144000
Silnik: T-Jet z gazem
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Sosnowiec
Podziękował: 219 razy
Otrzymał podziękowań: 375 razy

Post autor: Kuzyn_z_Sosnowca »

Byle nie niebiesko-czerwoną
Awatar użytkownika
markus2021
klubowicz
klubowicz
Posty: 205
Rejestracja: 13 paź 2010, 18:30
Przebieg: 203000
Silnik: 1.3 16v Multijet
Rocznik: 2009
Lokalizacja: Nowy Sącz
Podziękował: 1 raz
Otrzymał podziękowań: 4 razy

Post autor: markus2021 »

Fish ja dawałem zdjęcia mojej instalacji i podłączenia tylko na chyba we wcześniejszych postach . Nie rozumię czemu podłączacie siędo plusa który to ma napięcie non-stop :pomysli przecież od zapłonu czyli od stacyjki po przekręeniu kluczyka tylko wtedy płynie prąd do świateł dziennych. ja podpiełem się pod taką małą skrzyneczkę przed akumulatorem i tuż za chłodnicą (ale może u was w benzyniakach tej skrzyneczki nie być :pomysli ) i tam znalazłem plus który jest tylko jak przekręci się stacyjkę (podczas zapalania mi świeca :zmieszany i w trakcie jazdy oczywiście bez włączonych świateł :) . te 100mm co podałeś w linku mam u siebie i fajnie świecą z odpowiednią siłą (zastosowane diody Piranha ) i z tyłu mają mały odpowietrznik na membranie,wbudowany automat (kabel sygnałowy do postojówek) i co ważne są najmniejsze jakie można znaleźć w pełni prawnie legalne wprawić do linki . :) :jazda
Awatar użytkownika
emmer
klubowicz
klubowicz
Posty: 6032
Rejestracja: 08 gru 2009, 9:18
Przebieg: 32000
Silnik: 1.5
Rocznik: 2017
Lokalizacja: Białobrzegi
Podziękował: 39 razy
Otrzymał podziękowań: 101 razy

Post autor: emmer »

Jery pisze:
90% sterowników dostępnych na rynku będzie świecić cały czas jeśli podłączy się je bezpośrednio do akumulatora.



Widocznie ja i ślimak jesteśmy w tych szczęśliwszych 10 % :)
i ja, i ja
Awatar użytkownika
Tomek
Moderator
Moderator
Posty: 6684
Rejestracja: 10 sty 2010, 21:26
Przebieg: 131000
Silnik: 1.4 V8 + LPG
Rocznik: 2009
Lokalizacja: Radom
Podziękował: 287 razy
Otrzymał podziękowań: 304 razy

Post autor: Tomek »

emmer pisze:
Jery pisze:
90% sterowników dostępnych na rynku będzie świecić cały czas jeśli podłączy się je bezpośrednio do akumulatora.



Widocznie ja i ślimak jesteśmy w tych szczęśliwszych 10 % :)
i ja, i ja
I ja :luzak
Awatar użytkownika
emmer
klubowicz
klubowicz
Posty: 6032
Rejestracja: 08 gru 2009, 9:18
Przebieg: 32000
Silnik: 1.5
Rocznik: 2017
Lokalizacja: Białobrzegi
Podziękował: 39 razy
Otrzymał podziękowań: 101 razy

Post autor: emmer »

czyli przewrotnie to jednak 90% modułów podłączonych jest bezpośrednio do akumulatorów :)
ODPOWIEDZ