Strona 21 z 46
: 10 lut 2012, 13:24
autor: sebastianc78
bucu74 pisze:I nas cena paliwa zmusiła do założenia instalacji gazowej.
We wtorek oddajemy Linkę do warsztatu.
STAG 300 Plus ISA
Reduktor Alaska
Wtryskiwacze OMVL REG
Butla we wnęce na koło zapasowe.
Cena 2500 zł.
Warsztat robi pomiar na hamowni na zasilaniu benzyną a potem na LPG.
Dają auto zastępcze i założenie instalacji trwa 2 dni.
Gdzie montujesz instalację??
: 10 lut 2012, 13:40
autor: Tomek
Rafcio pisze:Ostatnio z nudów w pracy czytałem książeczkę gwarancyjną z LPG i pisze tam że raz na 5 tyś km przejechanych na gazie 100 km powinno się przejechać na benzynie
Czy Wy macie podobne zapisy? W Stagu zapewne tak ale w BRC i innych

Z ciekawości pytam
Dzisiaj przeglądałem swoją książeczkę gwarancyjną, i nie natrafiłem nigdzie na taki zapis.
: 10 lut 2012, 13:59
autor: bucu74
sebastianc78 pisze:Gdzie montujesz instalację??
Auto-Reno
41-250 Czeladź
ul. Spacerowa 1D (koło stacji Shell za M1 jadąc od Siewierza)
tel. 32 267 06 25
tel. 509 607 520
: 10 lut 2012, 14:28
autor: Rafcio
Tomek pisze:Dzisiaj przeglądałem swoją książeczkę gwarancyjną, i nie natrafiłem nigdzie na taki zapis.
Ja mam i oto on
: 10 lut 2012, 15:07
autor: sebastianc78
Bucu74 dzięki za info.
A co byście wybrali jeśli chodzi o instalację:
Stag-4, wtryski AC, reduktor Zavoli za 2200
czy
Stag -300 ISA, wtryski Valdek lub Rega(chyba jeśli czegoś nie pomieszałem), reduktor Tomasetti za 2500 ??
: 10 lut 2012, 21:39
autor: slawek007
Valteki ogólnie mówiąc są najsłabszymi wtryskami(wolne) to już lepiej REG-i, zwłaszcza do T-jet (albo wysoka półka czyli hany) - poczytaj sobie trochę na lpg-forum.pl, znajdziesz tam na temat swoich elementów opinie, tak poza tym to chyba kolega Fish ma najdłużej instalkę LPG w T-jet z użytkowników forum więc może podpowie coś o konfiguracji swojej.
: 11 lut 2012, 0:30
autor: bucu74
Jak wspominałem wcześniej po założeniu instalacji gazowej linka została sprawdzona na hamowni.
Na zasilaniu benzyną ma już tylko 70 KM, a na LPG zdechło jeszcze 6 przy 5000 obr./min.
Moment obrotowy 102,4 Nm przy 2745 obr./min.
Dane producenta 77 KM przy 6000 obr./min, moment obrotowy 115 Nm przy 3000 obr./min
: 11 lut 2012, 10:25
autor: Tomek
Czasami lepiej nie wiedzieć
: 11 lut 2012, 13:06
autor: Rafcio
slawek007 pisze:Valteki ogólnie mówiąc są najsłabszymi wtryskami(wolne) to już lepiej REG-i, zwłaszcza do T-jet
Mi wydaje się że najgorsze zdanie na temat Valteków mają osoby które nie miały z nimi nigdy styczności ( na zasadzie "bo inni tak mówią") lub zrazili się do marki Valtek jak kiedyś były jeszcze te żółte listwy- to był szajs.
Ale teraz te najnowsze Valteki są naprawdę ok i nie mówię to dlatego że takie posiadam w swoim T-jecie a dlatego że auto chodzi tak jak na benzynie, przyśpiesza elegancko nawet przy wciśniętym gazie do dechy nic nie szarpie, nie przerywa, nie dusi.
Zła opinia na temat Valtek-ów to tak samo jak z opinią o Fiatach: "Co masz za auto? Fiata. Fiata

"
[ Dodano: |11 Lut 2012|, o 13:17 ]
slawek007 pisze:kolega Fish ma najdłużej instalkę LPG w T-jet z użytkowników forum więc może podpowie coś o konfiguracji swojej.
Kolega Fish miał na początku problemy z instalką bo przy wciśniętym max bucie w podłogę silnik kaszlał i dusił się. Miał wtedy Valtek-i. Myśląc że listwa nie daje rady wymienili mu na inne i problem dalej pozostawał aż w końcu wzięli pożądnego gazownika i podczas jazdy ustawili mu instalacje i obniżyli ciśnienie na reduktorze "cut-off" i ma po kłopocie. Także sumując najwięcej zależy od wiedzy i umiejętności gaziarza, jeśli jest fujara to najlepiej zwalić na podzespoły.
: 11 lut 2012, 14:51
autor: daro70
[quote="Tomek"][quote="Rafcio"]Ostatnio z nudów w pracy czytałem książeczkę gwarancyjną z LPG i pisze tam że raz na 5 tyś km przejechanych na gazie 100 km powinno się przejechać na benzynie
Pszeciesz po każdym ruszeniu zimnym autem w waszych instalacjach jedziecie jakiś czas na benzynie więc nie ma tak że tylko na gazie

: 16 lut 2012, 13:49
autor: Rafcio
Chyba przyjdzie mi odszczekać post który napisałem wyżej o Valtekach. Do T-Jeta się nie nadają ale do wolnossących powinny dać radę.
Znowu pojawia się przy przyspieszaniu brak mocy przy ostrym depnięciu gazu (tak jak bym na pół sekundy wziął nogę z gazu)
Nie pomogło włączenie opcji Cut Off i obniżenia ciśnienia w reduktorze.
Gazownik mówi że już lepiej tej instalacji wyregulować nie idzie i zaproponował mi wymianę wtryskiwaczy bo Valteki do tej mocy mogą być za wolne. Proponuje mi Matrix lub Hana
Ponoć bardzo dobre i najdokładniejsze są Matrixy ale są bardzo czułe na zanieczyszczony gaz i potem się przytykają.
Co koledzy polecacie
Emmer Ty masz Hana mógł byś zobaczyć w jakim kolorze ich masz bo jest ponoć trochę typów Hany
: 16 lut 2012, 13:59
autor: emmer
Stag 300plus
Zbiornik Stako 42 litry
Hana zielone pojedyncze
AC R 01
: 16 lut 2012, 14:01
autor: Rafcio
emmer, dzięki za szybką odpowiedź

: 16 lut 2012, 14:09
autor: emmer
spoko. powodzenia w przeróbkach
: 16 lut 2012, 14:29
autor: sebastianc78
emmer a ile dałeś za całość?
Hany podobno są dużo droższe