Strona 3 z 6
: 01 cze 2010, 22:23
autor: Buba
Alfa tez bo merc to juz nie to co kiedys,poza tym licencje Common Rail Merc wciagnal od Fiata.To mowi samo za siebie.Mi Linea 150KM starczy tylko to spalanie jest dobijajace dlatego zostawiam tego wysysacza paliwa na podjezdzie,dla mnie 1 miejsce ma Bravo multijet i nic tego nie zmieni.
: 01 cze 2010, 22:30
autor: Boniu
w sumie to wolałbym fiata jak mercedesa. jakoś tak mam:)
a jeśli chodzi o niemiecki samochód który mi sie jakoś widzi to jest obecna generacja A6,
a i tak pewnie wybrałbym alfe 159, lub następczynie 166, a już napewno Lancie Thesis, nie wspominając o Maserati Quatroporte:P jakoś tak kocham Italdesign... szkoda tylko że koncern wieswagena kupił 90% akcji Italdesign Giugaro (czy jak to sie tam pisze)
: 01 cze 2010, 22:32
autor: Buba
Wymienione autka sa calkiem fajne,ja tez lubie wloski design.Alfa159 i Lancia Delta to jest to co aktualnie mi sie podoba.
: 01 cze 2010, 22:59
autor: jay_21
duskap pisze:Boniu pisze:mercedes to mercedes? wątpie. fiat nie ma wpadek takich jak mercedes w silnikach diesela. większość CDI stoi w serwisach bo wtryski padły, a fiatowskie JTD jeżdżą:)
mercedes ostatnio zalicza ostre wpadki jakościowe
Owszem Mercedes to Mercedes. Jakość (awaryjność) padła ale nadal jest o wiele lepszy niż nasze FIATy. Choćby w komforcie i wygodzie... jeśli jest w pełni sprawny

I tam gdzie w Linei kończy się maksymalna ilość KM w ofercie tam w Mercedesie się dopiero zaczyna.
PS>Pokaż mi kogoś kto wybierze Lineę gdy będzie miał do wyboru Linee Emotion T-Jet i Merca E-klassa, oba nowe, za tyle samo złotówek. Nie ma takiego człowieka (o ile ma wszystko z rozumem jak należy) :D
Trochę bez sensu porównanie... Równie dobrze można postawić Mercedesa E-Klasę obok Ferrari F430 lub Alfę Romeo 8C Competizone.
Ja wybrałbym Lineę bo serwisowanie tego auta jest po prostu tańsze i na moje potrzeby jest samochodem wystarczającym. Poza tym uważasz, że Merc za te same pieniądze co Linea będzie tak samo dobrze wykonany jak za cenę 3 razy wyższa? I odwrotnie Linea za ~160 tyś. złotych była by wykonana w takiej formie jak jest teraz?
: 01 cze 2010, 23:00
autor: Boniu
delta jest urocza. 159 też. wogóle mi się podobają włoskie auta:) nawet mi się podoba bolid F1 ferrari.
: 01 cze 2010, 23:03
autor: Buba
Nie no Bolida nie kupie za dziurawo u nas

: 01 cze 2010, 23:04
autor: Boniu
damy rade... założymy większe sprężyny i amory
Polak potrafi:P
: 01 cze 2010, 23:10
autor: Buba
: 01 cze 2010, 23:13
autor: Boniu
: 02 cze 2010, 20:48
autor: duskap
jay_21 pisze:duskap pisze:Boniu pisze:mercedes to mercedes? wątpie. fiat nie ma wpadek takich jak mercedes w silnikach diesela. większość CDI stoi w serwisach bo wtryski padły, a fiatowskie JTD jeżdżą:)
mercedes ostatnio zalicza ostre wpadki jakościowe
Owszem Mercedes to Mercedes. Jakość (awaryjność) padła ale nadal jest o wiele lepszy niż nasze FIATy. Choćby w komforcie i wygodzie... jeśli jest w pełni sprawny

I tam gdzie w Linei kończy się maksymalna ilość KM w ofercie tam w Mercedesie się dopiero zaczyna.
PS>Pokaż mi kogoś kto wybierze Lineę gdy będzie miał do wyboru Linee Emotion T-Jet i Merca E-klassa, oba nowe, za tyle samo złotówek. Nie ma takiego człowieka (o ile ma wszystko z rozumem jak należy) :D
Trochę bez sensu porównanie... Równie dobrze można postawić Mercedesa E-Klasę obok Ferrari F430 lub Alfę Romeo 8C Competizone.
Ja wybrałbym Lineę bo serwisowanie tego auta jest po prostu tańsze i na moje potrzeby jest samochodem wystarczającym. Poza tym uważasz, że Merc za te same pieniądze co Linea będzie tak samo dobrze wykonany jak za cenę 3 razy wyższa? I odwrotnie Linea za ~160 tyś. złotych była by wykonana w takiej formie jak jest teraz?
Chyba się nie rozumiemy... Napisałem Mercedes to Mercedes i Linea z nim nie ma szans. Najtańszy Merc ma osiągi takie jak najlepsza Linea. A Boniu napisał "wątpię" więc przytoczyłem argument brutalny ale jednak trafny bo Mercedes to Mercedes i jest lepszy od Linei, osiągi równe (rzadko bo przeważnie są z innymi silnikami niż podstawowy) lub lepsze zatem nie ma co się cieszyć z tego, że się wzięło Merca E-klasse, ponieważ ten Merc wziąłby Linkę T-Jet w pare sekund gdyby tylko chciał

: 02 sie 2010, 20:47
autor: Kuzyn_z_Sosnowca
Takie silniki montują w Lineach dla Afryki i Indii. Tam można zaoferować 1.4 90KM, a u nas jakoś się nie dało.
: 03 sie 2010, 13:18
autor: sebastianc78
Coval może to i dobrze, bo pewnie przy zakupie zdecydowałbym się na 90 KM, i nie wiedział co mnie ominęło, a tak nic tylko się cieszyć z mocy

: 03 sie 2010, 18:56
autor: Rafcio
sebastianc78 -racja

: 17 sie 2010, 7:10
autor: cichy
FILBERT pisze:Moim skromnym zdaniem w Lince barkuje zwykłej benzyny 90KM jak ma bravo z 6-cio stopniową skrzynią w w dobrej cenie. Była by to najlepsza alternatywa w kategorii stosunku jakości do ceny. Silnik który mam czyli 1.4 8v w mieście i na drogach karajowych jest ok ale na autostradzie już mało komfortowy jest.
w ogóle 77 km jest za słaby na to auto i jest to ciężkie auto, przez to też więcej pali w mieście, a ja niestety większość czasu się po mieście poruszam, na autostradzie 160 mi idzie a o większej prędkości to można sobie pomarzyć. Ktoś tu napisał że 90 km, to by było ok na to auto
[ Dodano: |17 Sie 2010|, o 07:13 ]
KILLHIM pisze:wytrzyma

linea sportowa, chyba silnik ma inny ;)
: 03 paź 2010, 19:33
autor: alvaro
A może ma ktoś jakiegoś chipa, żeby z naszej Linki prawie "80" konnej zrobić jakąś setkę? ;)
Bo szczerze - boję się tym wyprzedzać
