Strona 3 z 6

: 22 mar 2012, 20:18
autor: will
Rafcio jedź do aso to raczej łożysko masz gwarancję korzystaj. Chyba że chciało by Ci się podnieść na lewarku i pokręcić kołem jeśli coś nie tak to usłyszysz.

: 02 kwie 2012, 17:47
autor: emmer
to odświeżamy. dokładnie 2 lata od wymiany łożyska z tyłu. znowu zaczęło huczeć. koszt? 420 zł cała piasta z czujnikiem ABS bo podobno samego łożyska nie da sie wymienić. zajefajnie. i co teraz?

: 02 kwie 2012, 17:55
autor: Kuzyn_z_Sosnowca
A co ma czujnik do tego? Ktoś chce zarobić.
http://www.rufus.pl/1226-fiat-linea-lozyska-piasty-kola" onclick="window.open(this.href);return false;

: 03 kwie 2012, 7:36
autor: emmer
no faktycznie. dzwoniłem do dwóch ASO i w każdym powiedzieli mi tak samo. za każdym razem pytali czy samochód z ABS. chyba najpierw rozbiore i dopiero będę się zastanawiał.

[ Dodano: |3 Kwi 2012|, o 11:01 ]
to odpowiedź sklepu z twoje linka:

Witam,

Piasta:
http://www.rufus.pl/766-fiat-500-albea- ... 0-snr.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Ma wbudowany czujnik ABS i jest identyczna jak ta w ASO.
Firma SKF to w zasadzie producent najlepszych piast samochodowych która produkuje piasty nie tylko dla Fiata na pierwszy montaż.


Polecam!



a to odpowiedź pokrywająca się w tzrech ASO

Witam

Koszt piasty to 417,47 zł. brutto dostępna jest na zamówienie czas oczekiwania to 4 dni robocze.
Niestety samo łożysko nie występuje.

Mariusz Bolek

: 03 kwie 2012, 11:09
autor: Kuzyn_z_Sosnowca
http://www.lineaklubpolska.pl/viewtopic ... B3o%BFysko" onclick="window.open(this.href);return false;

: 03 kwie 2012, 13:14
autor: mwas
emmer, wychodzi na to, że możesz to zrobić samemu a za zaoszczędzoną kasę na ASO nieźle się znieczulić :lacha Niestety, to tylko potwierdza, że części w ASO kupować się nie powinno, bo to samo, co normalnie kosztuje 100 PLN, w serwisie sprzedadzą Ci za 300 PLN i do tego jeszcze doliczą niemałe koszty robocizny :zły

: 03 kwie 2012, 13:23
autor: emmer
mwas pisze:możesz to zrobić samemu a za zaoszczędzoną kasę na ASO nieźle się znieczulić
i tak się zrobi. ale to już po świetach, co by nie było za dużo

: 03 kwie 2012, 19:55
autor: duskap
Mnie rozwala jedno... Pytanie ASO czy auto ma ABS. Kurka rurka przecież od kilku lat nie ma już aut produkowanych bez ABSu! I nie ma Linei bez ABSu...

: 03 kwie 2012, 20:21
autor: smak56
duskap pisze:Pytanie ASO czy auto ma ABS
Ostatnio kierownik ASO zdziwił się, że w mojej Linei jest silnik 1.3 multijet! :ryczy Myślałem, że żartuje ale on zrobił mały wywód na temat mocy, masy itd. Kierownik chyba jednak nie musi się znać na samochodach? :pomysli

: 03 kwie 2012, 20:52
autor: Jarek85
Trochę dziwna sprawa z tymi łożyskami...
jestem już po 40 tyś ale na razie nic nie niepokoi mojego słuchu.
W ASO to niektórzy nie wiedzą nawet co naprawiają... :ryczy

: 03 kwie 2012, 22:02
autor: mwas
Jarek85 pisze:Trochę dziwna sprawa z tymi łożyskami...
jestem już po 40 tyś ale na razie nic nie niepokoi mojego słuchu.
Jarek85, bo masz wersję 8V (mamy tam bębny a nie tarcze z klockami i zaciskami) a chyba nie zauważyłem, żeby komuś z nas coś się tam z tyłu działo :luzak

: 04 kwie 2012, 7:53
autor: emmer
wytrzymac jeszcze ze trzy lata i uszczęśliwić kogoś innego

: 04 kwie 2012, 9:06
autor: mpsfc
mwas pisze:mamy tam bębny a nie tarcze z klockami i zaciskami
Maciek, za bardzo to znaczenia nie ma. I tu i tu są łożyska piasty.

: 04 kwie 2012, 15:39
autor: mwas
mpsfc pisze:Maciek, za bardzo to znaczenia nie ma. I tu i tu są łożyska piasty.
Wiem, ale linki podane wcześniej chyba odnoszą się do układów z tarczami, czy może coś mi się pokręciło ? :pomysli Tak czy inaczej - nie kojarzę nikogo z 8V, komu coś z tyłu huczało :pomysli

: 04 kwie 2012, 19:00
autor: Kuzyn_z_Sosnowca
Drugi post w tym temacie napisał Killhim, który wtedy miał jeszcze 8v, dalej kylo też z 8v.