Re: Bagażnik/centralny zamek
: 02 sty 2014, 23:04
W dniu dzisiejszym po złamaniu się kolejnego przewodu w wiązce pomiędzy komora bagażnika a klapa i zapaleniu się na stałe kontrolki otwartych drzwi(bagażnik) moja cierpliwość się skończyła. Ciemności w bagażniku i brak jego otwierania z pilota bylem w stanie znieść (do wiosny)
ale ciągłą informacje na wyświetlaczu o otwartym bagażniku... stanowcze NIE
.
Po zdemontowaniu gumowej osłony z pięciu przewodów cztery były ułamane. Aby lepiej się pracowało piaty przewód przeciąłem sam w ten sposób uwolniłem gumowa osłonę. Mój plan jest taki:
Potrzebny jest "dawca", po Sienie ostała mi się przednia wiązka instalacji Wypreparuje z niej piec odcinków przewodów o długości ok. 50 cm pozakładam konektorki (męskie) i stworze wiązkę, takiego bypass-a. Nadzieje nim gumowa osłonę. Na pozostałe końcówki przewodów po lekkim ich skróceniu pozakładam konektorki (damskie). Połączę wszystkie przewody, na konektorki koszulka termokurczliwa. Powstały zapas przewodów razem z połączeniami schowam w otwory technologiczne karoserii i pokrywy bagażnika.
Tak wiec na całym odcinku gumowej osłony będą się wyginać już nowe przewody.
Reszta jutro jak pozwoli pogoda i czas.


Po zdemontowaniu gumowej osłony z pięciu przewodów cztery były ułamane. Aby lepiej się pracowało piaty przewód przeciąłem sam w ten sposób uwolniłem gumowa osłonę. Mój plan jest taki:
Potrzebny jest "dawca", po Sienie ostała mi się przednia wiązka instalacji Wypreparuje z niej piec odcinków przewodów o długości ok. 50 cm pozakładam konektorki (męskie) i stworze wiązkę, takiego bypass-a. Nadzieje nim gumowa osłonę. Na pozostałe końcówki przewodów po lekkim ich skróceniu pozakładam konektorki (damskie). Połączę wszystkie przewody, na konektorki koszulka termokurczliwa. Powstały zapas przewodów razem z połączeniami schowam w otwory technologiczne karoserii i pokrywy bagażnika.
Tak wiec na całym odcinku gumowej osłony będą się wyginać już nowe przewody.
Reszta jutro jak pozwoli pogoda i czas.