Strona 3 z 5

: 21 paź 2011, 18:54
autor: jay_21
ślimak, wtedy w zakręcie to jak po szynie, bo w koleinie ;)


Nawet mi się zrymowało ;)

Re: I to na co czekałem troche dłużej:)

: 22 paź 2011, 10:27
autor: Radeon
Grzehu pisze:To sprawia że uśmiecham się za każdym razem kiedy patrzę na czarnulkę:)
W czerwcu kończy mi się gwarancja i też zakładam sprężyny -30mm do tego ja już mam alu 17" :zlośnik . Powiedz mi czy po zmianie sprężyn musiałeś regulować geometrię czy jeździsz bez zmian?

: 22 paź 2011, 10:32
autor: darcyn
przy samym fakcie wyjęcia amorów i sprężyn należałoby chociaż sprawdzić geomeetrie

: 22 paź 2011, 13:33
autor: Grzehu
Powiem tak mam znajomego który troche siedzi w mechanice i przed zdjęciem amorów zaznaczył położenie amorów w stosunku do kielicha. Złapał punkty i w zasadzie geometrii nie ustawiałem nie ściaga ładnie sie prowadzi także wole miec ta 100pln w kieszeni.

: 22 paź 2011, 17:36
autor: M
Jutro wkleję zdjęcia ze spotkania z Grzehem.
Faktycznie różnica jest między serią a zmianą zawieszenia!!

: 22 paź 2011, 18:08
autor: cichy
Jutro wkleję zdjęcia ze spotkania z Grzehem.
czekamy z niecierpliwością. M w końcu masz kogoś ze swojego regionu :)

: 22 paź 2011, 21:15
autor: Rafcio
pawe1_c pisze:
Jutro wkleję zdjęcia ze spotkania z Grzehem.
czekamy z niecierpliwością. M w końcu masz kogoś ze swojego regionu :)
M Nawet siedzibę mojej firmy masz u siebie :)

: 23 paź 2011, 9:09
autor: M
Panowie foto relacja.
Tak jak wspominałem wklejam fotosy ze spotkania z Grzehem.
Super gość, zdrowe podejście do Linki oby więcej takich pasjonatów na LKP.
Wizytówki klubowe wręczone.

: 23 paź 2011, 9:22
autor: Rafcio
Na lusterkach najlepiej widać różnicę :)

: 23 paź 2011, 9:22
autor: Tomek
Fajnie wygląda to porównanie :)
Podejrzewam że w zestawieniu z drugim V8 różnica byłaby jeszcze większa, bo MJet to chyba cięższy silnik jest.

: 23 paź 2011, 12:12
autor: cichy
do tego koła 17" i fajne stylowe alumy tak jak tutaj http://www.lineaklubpolska.pl/viewtopic ... ght=ko%B3a" onclick="window.open(this.href);return false; i autko ma niepowtarzalny styl, różnica jest nawet jak tyłem auta stoją nie patrząc po lusterkach.

: 23 paź 2011, 20:25
autor: will
Pojechaliście z tym mierzeniem jak ginekolodzy ale fajnie wygląda obniżona.

: 23 paź 2011, 21:28
autor: Radeon
Tomek pisze:Fajnie wygląda to porównanie :)
Podejrzewam że w zestawieniu z drugim V8 różnica byłaby jeszcze większa, bo MJet to chyba cięższy silnik jest.
Tomek sprawdź ile zmieścisz palców przy swojej i będzie wiadomo o ile wyżej stoją V8 :)

[ Dodano: |23 Paź 2011|, o 21:30 ]
pawe1_c pisze:do tego koła 17" i fajne stylowe alumy tak jak tutaj http://www.lineaklubpolska.pl/viewtopic ... ght=ko%B3a" onclick="window.open(this.href);return false; i autko ma niepowtarzalny styl, różnica jest nawet jak tyłem auta stoją nie patrząc po lusterkach.
Do tego właśnie dążę :luzak

: 23 paź 2011, 21:40
autor: Tomek
Radeon, a wiesz że poszedłem i sprawdziłem :)
Cztery palce dłoni wchodzą mi luźno, a nie tak na wcisk jak u M. I to nawet mimo tego że mam troszkę większe koła niż fabryka przewiduje, bo 205/55/16.

: 23 paź 2011, 21:46
autor: Radeon
Tomek pisze:Cztery palce dłoni wchodzą mi luźno, a nie tak na wcisk jak u M.
Tak też myślałem że będzie luźniej. Sprawdzę jutro u siebie na 17", ale powinno być to samo.