Tomek pisze: 26 lut 2018, 22:08
Nie mam żadnych zdjęć niestety, ale jak ja bym się za to brał to zdemontował bym lusterko, a potem grzebał przy nim w cieple domowego ogniska.
Pod małą zaślepką "stopki" lusterka są dwie śruby do odkręcenia, a potem jeszcze kostka do odpięcia.
Mała zaślepka nawet jak pęknie przy demontażu to kosztuje niewiele. Ktoś kiedyś pisał że choć są identyczne, to zaślepka z Grande Punto jest dużo tańsza.
A w domu te pięć zatrzasków o których pisał
Radeon i obudowa zdjęta.
Może i masz rację, gdyby się dobierać do ściągnięcia obudowy całego lustra i brać pod uwagę aktualne warunki pogodowe. Ale właśnie z uwagi na te warunki (niska temperatura) istnieje spore ryzyko, że zatrzaski w tych zaślepkach po prostu nie zrozumieją naszych intencji

Same zaślepki do najdroższych nie należą, ale zawsze jest to dodatkowa "upierdliwość" a o ich cenach to chyba nawet ja pisałem i jest właśnie odwrotnie - te do GP są droższe

Nie mam pojęcia z czego to wynika, elementy są identyczne a różnice w cenach kolosalne, np:
Nazywa się to "nakładka ozdobna" i tak:
Do Linei, lewa i prawa są identyczne, numer 735529494, koszt: 21,97 PLN
Do GP, lewa i prawa są identyczne, numer 735539384, koszt: 38,13 PLN
Teoretycznie 500ka ma identyczne lustra, jak my, a tam wygląda to tak:
Strona lewa, numer 735450654, koszt: 32,66 PLN
Strona prawa, numer 735450655, koszt: 32,66 PLN
Z powyższego wychodzi, że ten sam element ale z numerami dedykowanymi do Linei jest najtańszy

Dodam jeszcze, że
smak56 musi sprawdzić napięcie, czy dochodzi do mate grzewczej. Moim skromnym zdaniem najlepiej jest to sprawdzić przy samym lustrze

Tak czy inaczej, przy obecnie panujących temperaturach i tak nie zabierałbym się za demontaż, ani szkła lusterka, ani całego ramienia lustra

No chyba że w ciepłym garażu po uprzednim załapaniu temperatury "pokojowej" przez karoserię
