Strona 17 z 94
: 12 lip 2012, 12:16
autor: nieznany15
W Bravo tjety po 130 parę mają w serii a nawet chyba i więcej się trafia największym zaskoczeniem był tjet 150KM seria na hamowani wyszło ponad 170KM :D. Wszystkie silniki w Bravo oprócz 1.4 90KM :( mają bonusy większe lub mniejsze.
: 12 lip 2012, 13:03
autor: Kuzyn_z_Sosnowca
A jak pomiar ze stoperem i GPS?
: 12 lip 2012, 23:41
autor: nieznany15
Nie wiem o co ci dokładnie chodzi ale i tak pewnie nie potrafił bym odpowiedzieć.
: 13 lip 2012, 11:43
autor: mireks
nieznany15 pisze:Nie wiem o co ci dokładnie chodzi ale i tak pewnie nie potrafił bym odpowiedzieć.
Licznik dodaje ok. 10% prędkości względem faktycznej. Przyrost kłamstwa wzrasta z prędkością

Np. przy 60 km/g jest 1:1. Przy wskazaniu 110 km/h faktycznie jedzie się 100 km/h wg GPS.
Coval pytał o pomiar z zdjęty z GPS z sekundnikiem w ręku

: 13 lip 2012, 11:55
autor: nieznany15
No to to wiem, że liczniki oszukują ale nie wiem jak to się ma do hamowani i do tego, że zamiast serii pokazać 120KM hamownia pokazuje 139KM tutaj to już zielony jestem :/ JA tylko chciałem pokazać, że w Bravo są dodatkowe KM :D
: 13 lip 2012, 13:21
autor: enter
http://otomoto.pl/fiat-linea-1-6-m-jet- ... 21003.html" onclick="window.open(this.href);return false;
coś tani
: 13 lip 2012, 13:25
autor: Kuzyn_z_Sosnowca
nieznany15, czy ktoś porównywał przyspieszenie auta z fabryczną mocą, z takim który ma gratisowe koniki. Czy faktycznie są mocniejsze, czy tylko hamownie takie optymistyczne.
A GPS po to, żeby mierzyć przyspieszenie do prawdziwych 100km/h, bo takie pewnie podaje producent.
Koniec OT z mojej strony.
: 13 lip 2012, 13:27
autor: CrazyKetchup
mireks pisze:nieznany15 pisze:Nie wiem o co ci dokładnie chodzi ale i tak pewnie nie potrafił bym odpowiedzieć.
Licznik dodaje ok. 10% prędkości względem faktycznej. Przyrost kłamstwa wzrasta z prędkością

Np. przy 60 km/g jest 1:1. Przy wskazaniu 110 km/h faktycznie jedzie się 100 km/h wg GPS.
Coval pytał o pomiar z zdjęty z GPS z sekundnikiem w ręku

Pomiarami "cywilnych" gps'ów też bym się nie sugerował aż tak bardzo jeśli chodzi o prędkości

.
: 13 lip 2012, 13:28
autor: Kuzyn_z_Sosnowca
Zbyt tani, albo ktoś oszalał. Może był zgruzowany.
: 13 lip 2012, 14:19
autor: UniZX
Skoro tam na placu stoi pod banerem Okazja, to chyba raczej okazją nie jest.

Zachęca cena, pierwszy właściciel, czyżby magia marki fiat.

: 13 lip 2012, 18:57
autor: nieznany15
Kuzyn_z_Sosnowca pisze:nieznany15, czy ktoś porównywał przyspieszenie auta z fabryczną mocą, z takim który ma gratisowe koniki.
Raczej takie nie istnieją wszystkie z turbo mają gratisy

Oczywiście nie wszystkie ale auta były hamowane jak i czipowane tu a to chyba najlepsze hamowania w PL
http://www.cinsoft.pl/" onclick="window.open(this.href);return false;
: 13 lip 2012, 19:49
autor: Kuzyn_z_Sosnowca
Znany majster.
Ile może wziąć za robotę?
: 13 lip 2012, 21:28
autor: enter
Kuzyn_z_Sosnowca pisze:
Zbyt tani, albo ktoś oszalał. Może był zgruzowany.
u nich na stronie cena ta sama, bo myślałem, że może się pomylili na allegro, ale nie
z ceną nikt się nie pomylił, sprzedadzą go za 27 900, podobno nie miał przygód
: 13 lip 2012, 22:14
autor: nieznany15
Kuzyn_z_Sosnowca pisze:Znany majster.
Ile może wziąć za robotę?
Czekam na PW w sprawie 1.9 120 typek na dniach u niego czipował może powie ile go skasował. A co do lineii to usłyszałem, że trzeba by do niego zadzwonić zapytać czy ma soft na Linee bo tak to nikt nie wie.
Przyszło PW z ofertą
DIESLE:
1) sterownik EDC16 czyli multijety 1400pln brutto cena wyjściowa za tuning
2) usunięcie EGR 450pln brutto
3) usunięcie DPF 1300brutto + 250 fizyczne usunięcie w firmie w zabrzu
1+2+3) jeśli 3 w.w są robione za jednym razem 2500pln brutto + 250
fizyczne usunięcie w zabrzu
1+2) Dla aut bez DPF pakiet EGR + tuning 1500pln brutto
TURBO BENZYNA
1) tjet 120/150 1700-1750pln brutto
: 15 lip 2012, 10:34
autor: duskap
enter pisze:Kuzyn_z_Sosnowca pisze:
Zbyt tani, albo ktoś oszalał. Może był zgruzowany.
u nich na stronie cena ta sama, bo myślałem, że może się pomylili na allegro, ale nie
z ceną nikt się nie pomylił, sprzedadzą go za 27 900, podobno nie miał przygód
Normalna cena. Chcą sprzedać i tyle. Za moją Lineę dostałbym max 25 tys zł a wartość wg katalogów określono na 28500. Znajomy kupił M-Jeta 1,6 od 1 właściciela na handel i dał za niego 26 tys zł. Sprzedał (albo jest w trakcie) za 29 tys zł.
Jak ktoś chce szybko sprzedać to nie daje nienormalnej ceny tylko normalną.
PS>Tak jak rozwala mnie cena używanych Grande Punto. Rok 2005, golas, silnik 1,2 przebieg 100 tys km i wołają 15-17 tys zł gdy fabrycznie nowy z salonu można kupić za 32 tys zł w promocji... Po 7 latach auto warte połowę ceny nówki z salonu? Kosmos.