Strona 15 z 46

: 11 sty 2012, 14:38
autor: karollino
samson0711 pisze:stag-4 założonej w serwisie fiata koszt 2500 zł
2500 PLN za isntalkę do TJET'a? I to zakładanej w ASO?

Eeee... chyba straciłem rachubę co do cen samochodowych gazowni.

: 11 sty 2012, 14:42
autor: Tomek
Mnie również ostatnio chodzi po głowie żeby zagazować Linę.
Dzisiaj przy okazji wizyty w ROMARZE związanej z ubezpieczeniem postanowiłem popytać się na serwisie o gaz.

Pierwsze pytanie było o gwarancję, i jak to do końca jest (w przypadku montażu poza ASO)... Romar odpowiada że na silnik gwarancję na pewno się straci, na elektrykę to chyba też, ale dokładnie to oni nie wiedzą...
Następnie była propozycja, że po co ja mam tracić gwarancję skoro Romar bardzo chętnie założy mi instalację za ok.3000 zł, i gwarancję będę nadal miał. Mówili że mają wiele sukcesów na tym polu.
Pytam się więc jaką to oni by mi tą instalację założyli??
No oczywiście sekwencyjną.
No tak, ale jaką?? producent?? nazwa?? z jakich podzespołów??
No to oni nie wiedzą. Mają zadzwonić jak się dowiedzą.
Ręce opadają.

: 11 sty 2012, 14:47
autor: kazgas
Tomek pisze:Pytam się więc jaką to oni by mi tą instalację założyli??
No oczywiście sekwencyjną.
No tak, ale jaką?? producent?? nazwa?? z jakich podzespołów??
No to oni nie wiedzą. Mają zadzwonić jak się dowiedzą.
Ręce opadają.
Oni wynajmują firmę która gazuje auto.
Podobnie jest w oplu.

: 11 sty 2012, 14:51
autor: cichy
Tomek pisze:Pytam się więc jaką to oni by mi tą instalację założyli??
No oczywiście sekwencyjną.
No tak, ale jaką?? producent?? nazwa?? z jakich podzespołów??
No to oni nie wiedzą.
Trochę dziwni dlatego że się chwalili Tobie
Tomek pisze:Mówili że mają wiele sukcesów na tym polu.
z podkreśleniem na
Tomek pisze:Mówili że mają wiele sukcesów na tym polu.
to raczej powinni być zorientowani co pchają pod maskę.

: 11 sty 2012, 14:52
autor: mwas
Tomek, ale już nie raz na forum koledzy wspominali o "fachowości" serwisu Romar w Radomiu, więc to, co opisałeś jakoś mnie nie dziwi :ink

: 11 sty 2012, 14:53
autor: cichy
kazgas pisze:Oni wynajmują firmę która gazuje auto.
Podobnie jest w oplu.
a to by wyjaśniało sprawę. Podobnie PZM w Lublinie odnośnie autoalarmów, nie robią sami a współpracują z małą firmą.

: 11 sty 2012, 15:15
autor: Tomek
Mówili że mają jakiegoś swojego własnego instalatora, tylko że akurat nie było go w pracy.
Instalacje zakładaj na miejscu w ASO.

: 12 sty 2012, 10:53
autor: emmer
do t-jeta? 2500 zł w aso? stag-4? chyab za robocizne :) do micry 1.2 60 KM chcą juz 3 tys zł.

odnośniego romaru. mają swojego gazownika. jak oni nawet kluczy nie mają. pewnie tak jest jak z moim samochodem. geometria - na miasto, lakierowanie - na miasto (dokładnie do peugeota) :)

: 12 sty 2012, 11:19
autor: Tomek
Dzisiaj dowiadywałem się o ceny instalacji do mojego ośmiozaworowego cuda techniki, no i..
BRC sequent 24 - 2500 zł
Lovato Smart - 2200 zł
Zenit Pro - 2100 zł
We wszystkich wypadkach gwarancja 2 lata, i 75 tyś km na wtryskiwacze.
Teraz zbieram informacje i przeglądam opinie...

: 12 sty 2012, 15:43
autor: samson0711
witam niedowiarków a jednak instalcja stag 4 w marcu 2011 kosztowała w aso w zabrzu 2500 zł i auto jest jeszcze na gwarancji nawet było robione usczelnienie silnika bo wyciekał płyn chodzący na koszt gwaranta . koszt instalacji mozecie sprawdzić a alegro a reszta to zarobek aso :pivo :) pozdrawiam artur

: 12 sty 2012, 17:42
autor: Kuzyn_z_Sosnowca
Może Stag wszedł w układ z Fiatem.

: 12 sty 2012, 23:14
autor: slawek007
Tomek pisze:BRC sequent 24 - 2500 zł
Ja mam taką instalację z tym że założoną za 100zł więcej, też mam auto na gwarancji i podobnie jak u Ciebie powiedzieli mi że jak założę u nich to gwarancja będzie dalej, przy czym w innym ASO wtedy gwarancja na silnik wygasa.
Mój ojciec w Lagunie też ma taką instalację jak do tej pory zrobił na niej 100 tys km i w między czasie wymiana 3x filtr fazy lotnej i 2x czyszczenie wtryskiwaczy koszt całkowity tego to ok 350zł, czyszczenia wtryskiwaczy dałoby rade uniknąć jakby regularnie wymieniał filtr a On wymienia wtedy jak już auto nie chce jechać.
Ogólnie mówiąc jak będziesz się decydował na instalację to dolicz sobie jeszcze do wszystkiego +60zł więcej za przegląd i +70zł co 15tys km za filtr fazy lotnej/ciekłej (ten można rzadziej wymieniać). Instalacja odbija się po 28tys km, przy założeniu że Ci nie spartolą regulacji i nie będzie palił jak smok. Ogólnie mówiąc samochód przy dobrze wyregulowanej instalacji powinien spalić do 25% więcej LPG i wynika to z fizyki czego się nie da oszukać. Ale uwaga dobra regulacja to nie ta robiona na postoju przy załączonej klimie jak niektórzy robią(między innymi mi taką zrobili, ale na pierwszym przeglądzie poprawili), a podczas jazdy i to Ty powinieneś jechać samochodem a oni powinni dostosować mapy wtrysków. Dodatkowo musisz też brać pod uwagę, że samochód przejdzie na gaz dopiero przy temperaturze silnika ok 40 stopni, czyli po ok 3-4km, więc jak robisz krótkie odcinki to może się okazać że będziesz jeździł tylko na benzynie. Również musisz brać pod uwagę regulacje luzu zaworowego co 30-40tys km ponieważ 8V nie posiada hydraulicznych regulatorów koszt ok 100zł+ew koszt płytki jak trzeba luz zmienić. A teraz kilka fotek ze spalania za okres świąt (różne godziny bo zdjęcie przed i po tankowaniu), przy czym trzeba też odliczyć ze 20km na benzynie, prędkość średnia 51km/h

: 13 sty 2012, 9:03
autor: Tomek
Linea umówiona na montaż instalacji na 18.01.
Zdecydowałem się na BRC.

: 13 sty 2012, 9:29
autor: M
jak ja bym chciał tyle płacić na stacji ;)
pozazdrościć

: 13 sty 2012, 9:41
autor: Kuzyn_z_Sosnowca
Jak za kosiarkę.