Strona 15 z 66

: 27 wrz 2010, 2:18
autor: kk25
pance 2, ująłeś to tak zgrabnie i rzeczowo, że nic z mojej strony nie mogę dodać :brawo

: 02 paź 2010, 22:09
autor: Kuzyn_z_Sosnowca
prymek pisze:jak z braniem oleju u was?
Nie bierze, ale co ja mam za przebieg :zlośnik

Co było pierwsze u Ciebie, branie oleju czy ceramizer?

: 03 paź 2010, 10:47
autor: duskap
Moja nie bierze nic oleju. Nie jeżdżona bardzo spokojnie ale i nie katowana. Średnio używana. Z tego co mi wiadomo to te silniki (T-Jet) oleju nie biorą... Znane są już Bravoloty co mają ponad 100 tys przebiegu i nadal oleju nie biorą.
Żadnych ceramizerów ani innych pierdół nie stosuję.

: 03 paź 2010, 10:56
autor: Rafcio
U mnie też nie bierze oleju

: 04 paź 2010, 19:16
autor: Kuzyn_z_Sosnowca
prymek, przy jakim przebiegu zaczął Ci brać olej i na jakim jeździsz? No i ile średnio bierze?

: 04 paź 2010, 21:15
autor: duskap
prymek, co jaki przebieg wymieniasz olej? Średnio ile razy w roku? Rozumiem, że 99% Twoich przebiegów to trasy?

: 04 paź 2010, 21:28
autor: Kuzyn_z_Sosnowca
95 tyś na współczesny silnik to nie jest w cale dużo, zwłaszcza że z tego co mówisz jeździsz głównie na trasie. Nie znalazłem nigdzie informacji żeby sprawny T-Jet brał olej. Nie sądzisz że załatwiłeś go ceramizerem. Jakoś żaden producent nie zaleca lania takich specyfików.

: 04 paź 2010, 21:40
autor: duskap
Silniki Fiata po 100 tys km i po rozebraniu na czynniki pierwsze wyglądają jak nowe. Wszelkie wymiary cylindrów, gładzi i innych mają wymiary identyczne jak fabrycznie nowe części. Silnik 1,3 M-Jet miał po rozebraniu jeszcze ślady fabrycznej obróbki. Zresztą większość silników nie ma śladów zużycia po przebiegu 100 tys km.

Z wielu T-Jetów jakie znam Twoja służbówka z przebiegiem 95 tys km jest jedynym T-Jetem, który bierze olej.
Dziwne nieprawdaż?

: 04 paź 2010, 21:45
autor: Kuzyn_z_Sosnowca
Forum Bravo polecam.

: 04 paź 2010, 21:45
autor: duskap
prymek pisze:a pokaz mi tu kogos z takim przebiegiem?
przeciez realnie wiekszosc nawet do polowy tego w 10 lat nie dojdzie - zdazy zardzewiec:)
a gdzie chciales znalezc? u producenta jako zalete?
zajrze na forum bravki albo fiata moze tam znajde uzytkujacych te auta a nie. :( i jakies opinie bedzie mozna wymienic bo tu niestety jedzie schematem:
kupic i patrzec jak stoi i scigac sie w 1000 postach kto ma mniejszy przebieg i komu mniej pali (z gorki na luzie) :(
co do ceramizera - polecam ich stronke - testy na jazdach bez oleju itp
jak myslisz kto produkuje oleje i co by bylo jakby nie trzeba by bylo ich wymieniac?
albo kto paliwo i czemu nadal jezdzimy na tym malo efektywnym srodku podczas gdy juz dawno moznaby na czyms innym?
pzdr
Tym postem chyba już wszystkich pozbawiłeś złudzeń co do swojej osoby i znajomości motoryzacji.

Czy uważasz, że forum to jedyne miejsce gdzie się zna użytkowników aut? Bo ja znam wielu innych użytkowników w realu a na forum ich nie ma (brak czasu, brak chęci itd). Znam osobiście taksówkarza, który ma więcej niż Ty przejechane w Bravo T-Jet 150KM i nie bierze mu grama oleju. Nie da się? DA SIĘ.

Tutaj nikt nie ściga się na ilość postów. Tutaj jest jakość ważna. A Ty swój limit na tym forum raczej już wyczerpałeś... :red

PS>Na forum Bravo lepiej żebyś się nie pojawiał. Znając tamtego admina wylecisz szybciej niż tutaj nabiłeś 20 postów.

: 04 paź 2010, 21:54
autor: Rafcio
prymek my tu ci już dziękujemy :red :ban

: 04 paź 2010, 21:56
autor: Kuzyn_z_Sosnowca
prymek, miałem Poloneza co miał przejechane 155tyś i tracił 0,1 na tysiąc, chociaż większość z tego zgubił niż wciągnął. Nie wciśniesz nikomu że T-Jet żre więcej niż pornolez. Ceramizer to specyfik do regeneracji silników, albo raczej przedłużenia agonii.

: 05 paź 2010, 7:31
autor: kazgas
prymek pisze:a pokaz mi tu kogos z takim przebiegiem?
przeciez realnie wiekszosc nawet do polowy tego w 10 lat nie dojdzie - zdazy zardzewiec:)
a gdzie chciales znalezc? u producenta jako zalete?
zajrze na forum bravki albo fiata moze tam znajde uzytkujacych te auta a nie. :( i jakies opinie bedzie mozna wymienic bo tu niestety jedzie schematem:
kupic i patrzec jak stoi i scigac sie w 1000 postach kto ma mniejszy przebieg i komu mniej pali (z gorki na luzie) :(
co do ceramizera - polecam ich stronke - testy na jazdach bez oleju itp
jak myslisz kto produkuje oleje i co by bylo jakby nie trzeba by bylo ich wymieniac?
albo kto paliwo i czemu nadal jezdzimy na tym malo efektywnym srodku podczas gdy juz dawno moznaby na czyms innym?
pzdr

[ Dodano: |4 Paź 2010|, o 21:42 ]
dawaj te 100 tys T-Jety:)
Ty wiesz wogole ktory pedal sluzy do przyspieszania?
pzdr
Takich pierduł to już dawno nie czytałem.
Bez komentarza szkoda słów

: 05 paź 2010, 14:55
autor: mwas
Widzę, że kolega prymek prymuje... we wkurzaniu użytkowników naszego forum :zły
Apropos oleju - nie wiem jak T-Jety, bo takowego nie posiadam, ale mój silnik niestety pociąga sobie olej co jest nawet określone w instrukcji obsługi samochodu jako norma :zmieszany Czy w takim układzie T-Jet różni się aż tak bardzo w konstrukcji, że on nie bieże oleju ?
I mam przy okazji pytanie: co sądzicie o oleju Castrol Edge Sport 0W-40 (taki, jaki poleca strona Castrola do naszych autek -> http://www.castrol.com/castrol/iframe.d ... Id=7060743" onclick="window.open(this.href);return false;) ? Ma ktoś może jakieś doświadczenia ? Bo w październiku czeka mnie wymiana oleju a nie bradzo już chcę inwestować w Selenię, skoro można taniej dorwać teoretycznie lepszy olej (patrząc na parametry). Co o tym sądzicie ?

: 05 paź 2010, 15:04
autor: duskap
mwas pisze:co sądzicie o oleju Castrol Edge Sport 0W-40
Dobry olej. Pół mojej rodziny stosuje ten olej i nie ma z nim żadnych problemów. Co do brania oleju... Tak silniki te różnią się. Jakością materiałów zapewne też.
1,4 77KM zazwyczaj oleju nie biorą ale zdażają się przypadki co auta zupełnie nowe i biorą spore ilości oleju. T-Jeta biorącego olej nie znam (oprócz egzemplarza prymka).