Strona 14 z 43

Re: Problemy z przyspieszeniem/awaria rozrządu-zerwany klin

: 15 mar 2016, 21:06
autor: Tara78
podobno 1,9 TDI to dobre silniki, a jak będzie czas pokaże :) oby był bardziej wdzięczny niż moja Linea :)

Re: Problemy z przyspieszeniem/awaria rozrządu-zerwany klin

: 15 mar 2016, 21:13
autor: Animal
masz racje, podobno duzo lepsze niz te nowsze 2.0 tdi. oby moja linea byla zatem bardziej wdzieczna niz Twoja.

Re: Problemy z przyspieszeniem/awaria rozrządu-zerwany klin

: 15 mar 2016, 21:17
autor: Tara78
Tego Ci życzę :) moja zaczęła fochy walić od 120tyś... ale była wyjątkowo wredna

Re: Problemy z przyspieszeniem/awaria rozrządu-zerwany klin

: 15 mar 2016, 21:39
autor: Animal
mhm czyli jeszcze ponad rok u mnie i sie zacznie (teraz mam niby 104tys)

Re: Problemy z przyspieszeniem/awaria rozrządu-zerwany klin

: 15 mar 2016, 21:48
autor: martens24
U mnie pierwszy foch czyli wymiana wysprzęglika i sprzęgła przy ok 140 tyś km

Re: Problemy z przyspieszeniem/awaria rozrządu-zerwany klin

: 15 mar 2016, 22:36
autor: Animal
robiles z dwumasą ?

Re: Problemy z przyspieszeniem/awaria rozrządu-zerwany klin

: 15 mar 2016, 22:46
autor: Tara78
Ja robiłam komplet :( i trochę oberwałam po kieszeni

Re: Problemy z przyspieszeniem/awaria rozrządu-zerwany klin

: 15 mar 2016, 22:47
autor: Animal
drogi jest komplet? jak to wychodzi na czesci pojedynczo?

Re: Problemy z przyspieszeniem/awaria rozrządu-zerwany klin

: 16 mar 2016, 7:57
autor: martens24
Dwumasu na szczęście nie wymieniałem, mechanik powiedział, że jest w dobrym stanie i nie ma sensu wymieniać. Sprzęgło jeszcze by trochę pochodziło ale nie za długo więc wymieniłem.A odnośnie dwumasu mechanik wspomniał,że są całkiem żywotne w tych silnikach, robili trochę Brav T-jet i nie wymieniali jeszcze dwumasu w nich. Koszt robocizny w tym zrzut skrzyni, przy okazji wymiana oleju w niej plus koszt części jak wysprzęglik, sprzęgło zamknął się w kwocie ok 1600 zł. Tak więc też odczułem :zlawy

Re: Problemy z przyspieszeniem/awaria rozrządu-zerwany klin

: 16 mar 2016, 8:01
autor: Tara78
U mnie komplet 2600

Re: Problemy z przyspieszeniem/awaria rozrządu-zerwany klin

: 17 mar 2016, 22:38
autor: pogromcaslaskiej
Dziś zauważyłem że wskaźnik doładowania maksymalnie dochodzi do niecałej połowy skali,auto jeździ normalnie ,ale wydaje mi się że troche jest słabsze,no cóż znów problem.Tak do 3000 wzkaźnik rośnie a powyżej 3000 zaczyna spadać do jednej kreseczki.Gdybym dziś nie przełączył na widok doładowania turbiny to bym niczego złego się nie domyślił.

Re: Problemy z przyspieszeniem/awaria rozrządu-zerwany klin

: 17 mar 2016, 22:59
autor: Animal
zrób tak jak ja...zapchaj rure co wchodzi do zaworu upustowego od strony czujnika doladowania. (tzn rozlacz tą rure i włóż w nią coś by powietrze nie uciekalo przez to zatkanie). Wlacz wykres i rusz 1,2 i juz widac wykres jak dochodzi czy malo czy do konca skali ;]

Re: Problemy z przyspieszeniem/awaria rozrządu-zerwany klin

: 18 mar 2016, 6:07
autor: pogromcaslaskiej
Czy mógłbyś zrobić zdjęcie,gdzie ta ruła i ten zawór :)

Re: Problemy z przyspieszeniem/awaria rozrządu-zerwany klin

: 18 mar 2016, 8:04
autor: Animal
W weekend zrobię, bo jestem na wyjeździe służbowym i nie przyjechałem autem.

-- 20 mar 2016, o 21:52 --

zgodnie z obietnicą jest fotka.

Po lewo zawór upustowy. Tużż przed nim zaznaczyłem rurę do zapchania. Zapychamy ją poprzed odłączenie od zaworu upustowego i wetknięciu w końcówkę rury czego co ją zapcha i nie wydmucha ;)

JA tak zrobiłem. Szybka jedynka, dwójka i już wiedzialem co moze powodowac braki mocy, bo turbina jednak dmuchala mocno (najlepiej wlaczyc sobie wykres doladowania i szybko bedzie wszystko jasne). Nie jest chyba zalecana dluga taka jazda, ale na testy moze byc pomocna by szybko okreslic czy winny moze byc zawor upustowy.

Re: Problemy z przyspieszeniem/awaria rozrządu-zerwany klin

: 23 mar 2016, 16:34
autor: pogromcaslaskiej
dzięki :)