od 10 w górę już się opłacaradek pisze:Jeśli ktoś rocznie robi ponad 20 tys. km to powinien wziąć pod uwagę montaz instalacji.
Macie w planach zagazować auto ?
-
- Nowy
- Posty: 20
- Rejestracja: 05 cze 2011, 11:27
- Przebieg: 13000
- Silnik: 1.4 T-Jet
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Braniewo
Witam !!!!
Mam Pytanko do użytkowników tego, a zwłaszcza tego tematu.
W skrócie nabyłem linee i zagazowałem :
- reduktor KME SILVER
- układ sterujący STAG 4
Instalacja koszt. około 2600 zł--- jakiś tam specjalny filtr, itp. droższa bo to z turbinką.
Po instalacji (ok. 50 km) włączyła się kontrolka "check engine". Pojechałem do gazownika, który sprawdzał przy mnie silnik komputerkiem (wraz z innym mechanikiem) określił że wszystko z silnikiem ok. A przyczyną jest zbyt uboga mieszanka, którą wyregulował(wzbogacił). Jednocześnie ostrzegł, że ta kontrolka zapali się ponownie (i tak się stało w tym samym dniu), ale żeby tym się nie przejmować - gdyż "... zależy to od składu mieszanki, a nie od wadliwej pracy silnika ...". Dodał ,że cały "motor" musi się do tego zasilania "przyzwyczaić i ustabilizować" oraz że ostatecznych ustawień i regulacji dokona po przejechaniu 1000 km.
Co do mocy i pracy silnika - żadnych uwag---tak jak na benzynie.
Mam pytanko do tych użytkowników , którzy również posiadają instalacje gaz. w tym rodzaju linei (120 KM-turbinka).
Czy mieliście podobne objawy i jakich regulacji dokonywaliście?
Czy wam te polecono nie zwracać uwagi na to wyświetlane polecenie sprawdzenia silnika?
Z góry dziękuję za info.
Pozdrawiam
Mam Pytanko do użytkowników tego, a zwłaszcza tego tematu.
W skrócie nabyłem linee i zagazowałem :
- reduktor KME SILVER
- układ sterujący STAG 4
Instalacja koszt. około 2600 zł--- jakiś tam specjalny filtr, itp. droższa bo to z turbinką.
Po instalacji (ok. 50 km) włączyła się kontrolka "check engine". Pojechałem do gazownika, który sprawdzał przy mnie silnik komputerkiem (wraz z innym mechanikiem) określił że wszystko z silnikiem ok. A przyczyną jest zbyt uboga mieszanka, którą wyregulował(wzbogacił). Jednocześnie ostrzegł, że ta kontrolka zapali się ponownie (i tak się stało w tym samym dniu), ale żeby tym się nie przejmować - gdyż "... zależy to od składu mieszanki, a nie od wadliwej pracy silnika ...". Dodał ,że cały "motor" musi się do tego zasilania "przyzwyczaić i ustabilizować" oraz że ostatecznych ustawień i regulacji dokona po przejechaniu 1000 km.
Co do mocy i pracy silnika - żadnych uwag---tak jak na benzynie.
Mam pytanko do tych użytkowników , którzy również posiadają instalacje gaz. w tym rodzaju linei (120 KM-turbinka).
Czy mieliście podobne objawy i jakich regulacji dokonywaliście?
Czy wam te polecono nie zwracać uwagi na to wyświetlane polecenie sprawdzenia silnika?
Z góry dziękuję za info.
Pozdrawiam
- aixen
- klubowicz
- Posty: 442
- Rejestracja: 08 gru 2009, 15:03
- Przebieg: 85555
- Silnik: 1.4 8v
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Łódź
- Otrzymał podziękowań: 7 razy
tom113, nie ma znaczenia czy to 1.4 8V czy T-J nie ma prawa świecić się żadna kontrolka... zmień gazownika. Takie teksty jednoznacznie wskazują, że facet nie zna się na robocie i tyle. Ten motor wymaga więcej zachodu niż 1.4 8V ale bez przesady... to musi działać bez najmniejszych uwag...
Linea 1.4 8v & LPG r.2007 wersja Dynamic 85 KKm (Syn)
Linea 1.4 Turbo r.2009 wersja Dynamc 56 KKm (To ja)
Linea 1.4 Turbo r.2009 wersja Dynamc 56 KKm (To ja)
- mpsfc
- klubowicz
- Posty: 1137
- Rejestracja: 16 maja 2010, 23:40
- Lokalizacja: Orłowo k. Inowrocławia
- Podziękował: 17 razy
- Otrzymał podziękowań: 19 razy
Potwierdzam, że ten gazownik to dupa nie gazownik.aixen pisze:nie ma znaczenia czy to 1.4 8V czy T-J nie ma prawa świecić się żadna kontrolka... zmień gazownika
Witamy się w innym dziale

Piszę poprawnie po polsku. Ortograficznym ofermom, pseudodyslektykom i innym patentowanym leniom mówimy stanowcze nie 

- emmer
- klubowicz
- Posty: 6032
- Rejestracja: 08 gru 2009, 9:18
- Przebieg: 32000
- Silnik: 1.5
- Rocznik: 2017
- Lokalizacja: Białobrzegi
- Podziękował: 39 razy
- Otrzymał podziękowań: 101 razy
ja moje sreberko zostawiłem dzisiaj na gazowanie. nie ma mowy o świecenieu żadnej kontrolki.
wybacz ale dziwnie tania ta instalacja. przeszukałem fora o lpg, obdzwoniłem kilka firm i mnie jak 3000 zł nikt niżej nie zszedł. być może kwestia lokalizacji, ale mazowieckie i lubelskie takie ceny ma napewno. moja specyfikacja jest wcześniej napisana.
wybacz ale dziwnie tania ta instalacja. przeszukałem fora o lpg, obdzwoniłem kilka firm i mnie jak 3000 zł nikt niżej nie zszedł. być może kwestia lokalizacji, ale mazowieckie i lubelskie takie ceny ma napewno. moja specyfikacja jest wcześniej napisana.
- emmer
- klubowicz
- Posty: 6032
- Rejestracja: 08 gru 2009, 9:18
- Przebieg: 32000
- Silnik: 1.5
- Rocznik: 2017
- Lokalizacja: Białobrzegi
- Podziękował: 39 razy
- Otrzymał podziękowań: 101 razy
mój już w domku. powiem tak, żebym wiedział że tak jeździ "kuchenka gazowa" to zrobiłbym to jakiś rok wcześniej
żeby nie zaśmiecać forum dam odnośnik do innej strony
Forum LPG
[ Dodano: |9 Cze 2011|, o 08:07 ]
i prośba do darcyna - mógłbyś się dowiedzieć jak z gwarancją w tym przypadku. czy przepada jako cała, czy tylko elementy związane z montażem LPG? nie żebym jej potzrebował ale z czystej ciekawości.
żeby nie zaśmiecać forum dam odnośnik do innej strony
Forum LPG
[ Dodano: |9 Cze 2011|, o 08:07 ]
i prośba do darcyna - mógłbyś się dowiedzieć jak z gwarancją w tym przypadku. czy przepada jako cała, czy tylko elementy związane z montażem LPG? nie żebym jej potzrebował ale z czystej ciekawości.
- Rafcio
- Moderator
- Posty: 3759
- Rejestracja: 08 gru 2009, 12:07
- Przebieg: 130000
- Silnik: 1.4 Turbo 120KM
- Rocznik: 2013
- Lokalizacja: Cieszyn
- Podziękował: 332 razy
- Otrzymał podziękowań: 164 razy
Jakiś czas temu pytałem w FAP i ponoć traci się gwarancję na silnik i podzespoły, pytając co wchodzi w te "podzespoły" odpowiedzieli że skrzynia biegów, sprzęgło i nie pamiętam co tam jeszcze było. Pytałem co ma instalacja gazowa do skrzyni - odpowiedzieli że to tam wszystko współpracuje 

OPEL ZAFIRA TOURER
1.4 Turbo 120KM Benzyna
1.4 Turbo 120KM Benzyna
