Strona 12 z 17

: 26 lis 2010, 10:46
autor: emmer
adam pisze:Usłyszałem pytanie czy przypadkiem auto nie było " bite".
to sprawdź dokładnie, bo się okaże jak u mnie.

na pocieszenie poiem am, że z doświadczenia mecenasa od spraw właśnie typowo motoryzacyjnych okazuje się większość nowych samochodów trafiających na polski rynek to samochody nowe ale po przejsciach - uszkodzone albo źle zrobione a potem naprawiane. pocieszył mnie bardzo al mój przypadek nie zrobił na nim zbyt dużego wrażenia. Ostatni miał sprawę "nowego" passata złożonego z dwóch części.

a oglądaliście ostatnio turbo kamera. był tam samochodzik, Chyba Kia. miał mieć 170 KM a miał 102 KM. importer pomylił samochody z dokumentami. szukają w polsce teraz użytkowników tych samochodów.

: 26 lis 2010, 12:13
autor: Kuzyn_z_Sosnowca
Polaków traktuje się jak bydło, bo prawo nie chroni obywatela. Oglądałem odcinek z Kią i nie widzę jakoś ochoty dilera do wymiany samochodu na właściwy. Niedawno też mówili i akcji serwisowej VW polegającej na wgraniu nowego oprogramowania, bo silnik pracuje nierówno. Akcja jest w całej Europie, a VW Polska zastanawia się czy podejmować jakiekolwiek ruchy. Dostawcze Mercedesy też rdzewieją tylko w Polsce, w Niemczech nie. Emmer masz po prostu pecha, albo jako jedyny masz świadomość czym jeździsz. Podejrzewam, że niejeden za nas ma krzywe auto.
Ja z ciekawości pomierzyłem lakier i wszędzie mam 135, a na dachu 90. Na dodatek podłoga była na 1/3 długości porysowana. Kupno nowego auta jak widać nic nam nie gwarantuje.

: 26 lis 2010, 12:41
autor: Tomek
Coval pisze:Oglądałem odcinek z Kią i nie widzę jakoś ochoty dilera do wymiany samochodu na właściwy
Też to oglądałem.
Wstyd dla firmy jak nie wiem co... powinni bez szemrania wymienić auto, a nie bawić się w zmianę softu, która i tak nie dała odpowiednich wyników.

: 26 lis 2010, 12:55
autor: jay_21
Coval pisze:Niedawno też mówili i akcji serwisowej VW polegającej na wgraniu nowego oprogramowania, bo silnik pracuje nierówno. Akcja jest w całej Europie, a VW Polska zastanawia się czy podejmować jakiekolwiek ruchy.
podobno zmieniają to oprogramowanie - polegające na zmniejszeniu mocy przy niskich obrotach. Słyszałem też o topieniu się tłoka w 1 cylindrze.. ale zaznaczam, że tylko słyszałem od właściciela VW.

: 29 lis 2010, 16:26
autor: mireks
Dziś założyłem zimówki.
Przy okazji przyjrzałem się letnim gumom. Zużywają się równo. Jeden sezon jeszcze bez problemu pociągną. To tak a propos ścinania opon

Pozdrawiam
mireks

: 02 gru 2010, 21:04
autor: wojciechowski
Dziś byłem za zmianie opon za zimowe i z przykrością muszę oświadczyć, że też mi lekko ścina opony. wewnętrzna część bieżnika jest bardziej zużyta niż zewnętrzna.
Mam pytanie do wszystkich:
Czy może macie jeszcze jakieś usterki, o których nic nie pisaliście na forum??
O ścinaniu opon można powiedzieć, że wydało się przez przypadek

: 02 gru 2010, 21:14
autor: cichy
wojciechowski pisze:Czy może macie jeszcze jakieś usterki, o których nic nie pisaliście na forum??
są kolego, w Weekend napisze oddzielny post o moim problemie na mrozie , ten problem występuje w benzyniakach 8v

: 02 gru 2010, 21:46
autor: mwas
pawe1_c, czy masz może na myśli falowanie obrótów silnika na biegu jałowym ? Czy jest jeszcze coś, na co trzeba zwrócić uwagę ?

: 02 gru 2010, 22:07
autor: cichy
tak dokładnie, z tym że na początku było na jałowym a z czasem jadąc na drugim biegu powolutku widać po ciemku jadąc na światłach jak światła przygasają w rytmie obrotów.Ja i tak mam dobrze, rozmawiałem z człowiekiem któremu auto aż gasło. Jest to problem którego nie chcieli mi wyeliminować na gwarancji mechanicznej :devil

: 03 gru 2010, 9:56
autor: mwas
Panowie, przepraszam za OT, ale wątek jest interesujący, bo mnie właśnie też dopadła ta przypadłość i nie bardzo wiem co z tym zrobić. Jest dość sporo o tym na forum o punto, gdyż okazuje się, że Grandziaki mają dokładnie to samo. pawe1_c, czy wiesz już co u Ciebie jest przyczyną ? Bo ja na razie jestem ustawiony z ASO, ale dopiero na wtorek. Dobrzy by było, gdybym miał wiedzę co u Ciebie szwankowało zanim się do nich wybiorę.

Odnośnie OT - czy mogę prosić moderatorów, aby przenieśli tych kilka ostatnich postów do odpowiedniego działu i pod odpowiedni temat ?

: 23 kwie 2012, 21:54
autor: Jarek85
Chciałbym wrócić do tematu ścinania opon od wewnątrz, ponieważ byłem w ASO i niby ustawili mi zbieżność ale mam wątpliwości....
Przejechałem już 2tyś km i mam wrażenie, że mojej Lince nic się nie poprawiło. Widać, że koła są pochylone górą do nadkola a poza tym opony są cieplejsze
od wewnętrznej strony po przejechaniu odcinka około 50km. Podczas jazdy nie czuć żadnego ściągania..
Drodzy koledzy czy jest jakiś sposób na tą przypadłość Linki?
Czy jest możliwość rególacji pochylenia kół ?
Od nowości nic nie było robione przy zawieszeniu.
Z góry dziękuje za odpowiedzi :)

: 23 kwie 2012, 22:17
autor: jay_21
u mnie po regulacji zbieżności problem nie występuje.

: 23 kwie 2012, 23:58
autor: mpsfc
Jest możliwość regulacji kąta pochylenia kół chociaż producent nie przewidział. U mnie po zniszczeniu pierwszego kompletu opon i regulacji problem ustąpił całkowicie.

: 24 kwie 2012, 17:42
autor: will
Można by jeszcze raz spróbować ustawić zbieżność w innym warsztacie dopiero potem szukałbym dalej.

: 24 kwie 2012, 21:45
autor: Jarek85
Pojechałem dziś sprawdzić geometrię kół (nie do ASO), okazało się że wszystko jest w normie według bazy danych.
Chciałem sprawdzić czy aso faktycznie ustawiło zbieżność.
Myślę, że jednak trzeba zerkać co jakiś czas na zużycie bieżnika a nawet sprawdzić geometrię przynajmniej raz w roku (koszt 15 zł)
oto moje wydruki: