Strona 12 z 46

: 29 kwie 2011, 23:30
autor: Fish
jay_21 pisze:auto pojechało na regulację do firmy Auto Gaz Śląsk w Katowicach
tak dzieki, do tego tez doszedlem, ze oni sa spece od Fiatow. Dopiero przeczytalem co napisales, nie dostalem powiadomienia na maila. Juz po problemie :)

[ Dodano: |29 Kwi 2011|, o 23:39 ]
emmer pisze: Fish, i jak z twoją instalacją? doszedłeś do ładu? ja dostałem taką opcję:

Stag 300plus
Wtryskiwacze pojedyncze Hana
Filtr FL-02
Reduktor AC R-01.
duzo sie naczytalem, sam Ci moge montaz zrobic i regulacje, szczegolnie regulacje :)
Wtryskiwacze chyba OK, reduktor tez (polecal mi wlasnie pracownik AC do T-Jeta), ale Stag300 plus raczej tak, tylko ze musisz zapodac najnowszy soft producenta i wtedy ze Staga 300Plus zrobi Ci sie Stag ISA 2 (jak u mnie ze Staga 4 - Stag 4 plus), one maja opcje potrzebna do T-Jeta. Zaraz opisze bo ja juz mam po problemie. Oczywiscie wszystko co pisze to nie wiedza i praktyka ale doswiadczenie na wlasnej skorze. To co dzisiaj zalaczyl mi gazownik dostepne jest wlasnie w Stag 4 Plus oraz Stag ISA 2. Mnie od dzisiaj smiga cacy, jak co to poczekaj jeszcze z tydzien, potestuje.
Co jest sprawdzone do nas, to podobno Tartarini i firma Auto Gaz Katowice (ciekawe jaka cena).

[ Dodano: |30 Kwi 2011|, o 00:02 ]
Uffff, dzisiaj godz. ok. 15:00 koniec problemu, zadowolenie z LPG - 99% (1% to czekanie na obsluge na stacji).

Dzisiaj gazownik sie spisal, pojechalem, a tu szefo firmy wyciagnal z kapelusza drugiego gazownika, ja przygotowany, wydruki z forum LPG, sugestie co trzeba wymienic, a gazownik cyk do samochodu z komputerkiem i jedziemy, minuta i po problemie. Jak sie zapytalem co bylo - to odparl, ze wlasciwa osoba na wlasciwym miejscu :)
Przejechalismy pol miasta, potestowalismy w kazdych warunkach pracy silnika i wszystko cacy, kopyto wrocilo :)
Z tego co pobakiwal to faktycznie zapetlalo wtryski.
Z tego co pozniej sam podejrzalem na spokojnie to zmienil cisnienie na reduktorze (obnizyl) oraz wlaczyl opcje dostepna akurat w moim sterowniku - opróżnianie ciśnienia przy cut-off (procedura obnizania cisnienia na reduktorze), czyli okazala sie kwestia regulacji.
Z tego co mowil, moj reduktor powinien dac z tym rade, ale jakby sie cos jeszcze dzialo, to pomysli sie nad zmiana reduktora, wiec podejrzewam, ze ustawione cisnienie nie jest pod ten reduktor a odwrotnie, wymuszone, ale jak narazie wszystko smiga, mozna deptac, nic nie kaszle, chodzi pieknie (komp zaczal pokazywac srednie 6.8 ale chyba cos zbzikowal) :)
Takze, moje zadowolenie wrocilo az milo bedzie sie przejechac w majowke (za pol ceny).

Moja instalacja:
- sterownik Stag4 (dzieki nowemu programowi do obslugi przeskoczyl na Stag 4 Plus)
- Reduktor: Zavoli Zeta N
- wtryskiwacze: Stefanelli (membranowe)
co do filtrow, itp. nie wiem, ale najwazniejsze wiem.

Chcecie probojcie, ja jednak najpierw rozeznalbym oferte Auto Gaz Śląsk z instalacja Tartarini. Oni walczyli z T-Jetem na zlecenie Fiata, podobno modyfikowali soft i jak nieoficjalnie wiem, wlascicielem firmy jest profesorek z polibudy, ktory projektuje instalacje gazowe i o LPG wie wszystko, ciekawe tylko jaka cena. ASO z poludniowej polski wlasnie od nich biora instalacje. Ale jak widac, na tym co ja mam takze da sie pojezdzic, zrobilem juz 1000 km i Linka zyje I JUZ NIE KASZLE.

Powodzenia, dajcie znac jak ktos sie zdecyduje, jakby ktos cos chcial jeszcze wiedziec to pytajcie, mam tez interfejs wiec mozna pogrzebac.

Ja zrobilem blad, ze najpierw zrobilem a pozniej o tym zaczalem czytac, ale faktycznie nie ma prawie nic w necie o T-Jet i LPG, a dobrze sie skonczylo wiec sie nie obwiniam :)

: 30 kwie 2011, 9:35
autor: Tomek
Fish, cieszę się że Ci się wreszcie udało dojść z instalką do ładu.

emmer w którym miejscu w Radomiu dowiadywałeś się o BRC??

: 30 kwie 2011, 14:30
autor: jay_21
Fish, fajny opis :) Ja chyba jednak mimo wszystko na razie nie zdecyduję się na instalację gazową. Potrzebuje bagażnik.

: 30 kwie 2011, 21:56
autor: Fish
jay_21 pisze:Potrzebuje bagażnik
zestaw naprawczy zamiast kola :)

: 02 maja 2011, 11:38
autor: sebastianc78
A ja poczekam do grudnia (kończy się gwarancja) i zobaczę jakie będą wtedy ceny benzyny

: 04 maja 2011, 13:12
autor: emmer
Tomek pisze:Fish, cieszę się że Ci się wreszcie udało dojść z instalką do ładu.

emmer w którym miejscu w Radomiu dowiadywałeś się o BRC??
wyjazd na warszawe. za tym komisem po prawej stronie jest stacja lpg a za nią w podwórku montują gaz

: 07 maja 2011, 11:34
autor: alvaro
Fish, a do linki bez tylu KM jaka instalację byś polecił? Są jakieś problemy z silnikami 8V czy lepiej znoszą instalację?

: 07 maja 2011, 16:10
autor: buhert
alvaro pisze:Są jakieś problemy z silnikami 8V czy lepiej znoszą instalację?
tak, łatwiejsze są w zagazowaniu i więcej się ich spotyka na drogach (np. w Grande) - Tartarini, BRC, Lovato.

Sekwencje ładujesz i jeździsz - ale to szczegóły niech Ci powiedzą Ci co mają tutaj 8V z LPG

: 07 maja 2011, 16:52
autor: alvaro
Chętnie bym posłuchał wypowiedzi kogoś z dobrą instalacją do 8V.

: 07 maja 2011, 17:03
autor: aixen
Nie wiem czy mam dobrą instalację, ale jestem z niej zadowolony... różnicy nie widzę w dynamice auta jeżeli mówimy o jeździe w mieście, w trasie troszkę czuć spadek mocy, ale mając świadomość 'potęgi" jaką mamy pod maską nie należy narzekać...

Instalacja bezobsługowa, bezproblemowa i bezawaryjna cieszy kieszeń.... ze swojej strony mogę tak instalację KME jak i "mojego" montera polecić.

Konfiguracja instalacji parę postów wyżej... jak by co, zapraszam na "jazdę próbną"... albo w Łodzi, albo 30.05 na zlocie (będę).

: 07 maja 2011, 17:43
autor: Tomek
aixen pisze:albo 30.05 na zlocie (będę).
Oj.. czy ja o czymś nie wiem?? Coś się poprzesuwały terminy??

: 07 maja 2011, 20:33
autor: cichy
Tomek pisze:aixen napisał/a:
albo 30.05 na zlocie (będę).


Oj.. czy ja o czymś nie wiem?? Coś się poprzesuwały terminy??
Koledze musiała się data przestawić

: 07 maja 2011, 20:53
autor: aixen
Fakt... miało być 29.05...

: 07 maja 2011, 22:53
autor: Fish
alvaro pisze:Fish, a do linki bez tylu KM jaka instalację byś polecił? Są jakieś problemy z silnikami 8V czy lepiej znoszą instalację?
nie przeceniaj mnie, co prawda ostatnio sie spec w LPG zrobilem ale nie az tak :)
Kumple maja inne marki 8V i pozakladane maja badz Stag, badz KME Diego 3 badz Zenit i nikt nie narzeka, nie znam nikogo na tych innych wloskich Tartarini, Lovato, itp.
Ja bym obstawal przy polszczyznie, czyli Stag badz KME, wydaje mi sie, ze ta elektronika jest zblizona, wazne aby wybrac dobry reduktor i wtryskiwacze, raz to dokladnosc ich pracy, a dwa co wazne - zywotnosc (o tym nie wiedzialem), jedne zyja 5kkm inne 50kkm i to wydaje mi sie kluczowe przy wyborze.
Jestes z poludnia wiec zapytaj co by Ci zaproponowali w Auto Gaz Slask, sam jestem ciekaw co i za ile, oni wspolpracuja z naszymi ASO.

: 07 maja 2011, 23:01
autor: radek
Przy przebiegu 3 tys km załozono mi ( auto na gwarancji i niestety tylko serwis -4 tys zł.) instalacje Tartarini. Na początku wyskakiwał mi co jakiś czas Check silnika ale po ostatniej regulacji jakieś rok temu ten problem zniknął. Obecny przebieg 45 tys. km. i sama przyjemność dla kieszeni. Jazda to głównie dojazd do pracy ok 70 km dziennie i spalanie przy mojej jeździe to 6,5 l LPG/100km. Tankowanie tylko Statoil. Minus za to że przegląd techniczny jest wymagany co roku a nie pierwszy po 3 latach. Jeśli ktoś rocznie robi ponad 20 tys. km to powinien wziąć pod uwagę montaz instalacji. Z premedytacją wybrałem silnik 8V właśnie ze wzgledu na dobrze pracujące z tym silnikiem instalacje. Przećwiczyłem to na poprzednim swoim samochodzie (Vectra B) gdzie na gazie zrobiłem ponad 100 tys. km. Pozdrawiam.