: 29 kwie 2011, 23:30
tak dzieki, do tego tez doszedlem, ze oni sa spece od Fiatow. Dopiero przeczytalem co napisales, nie dostalem powiadomienia na maila. Juz po problemiejay_21 pisze:auto pojechało na regulację do firmy Auto Gaz Śląsk w Katowicach

[ Dodano: |29 Kwi 2011|, o 23:39 ]
duzo sie naczytalem, sam Ci moge montaz zrobic i regulacje, szczegolnie regulacjeemmer pisze: Fish, i jak z twoją instalacją? doszedłeś do ładu? ja dostałem taką opcję:
Stag 300plus
Wtryskiwacze pojedyncze Hana
Filtr FL-02
Reduktor AC R-01.

Wtryskiwacze chyba OK, reduktor tez (polecal mi wlasnie pracownik AC do T-Jeta), ale Stag300 plus raczej tak, tylko ze musisz zapodac najnowszy soft producenta i wtedy ze Staga 300Plus zrobi Ci sie Stag ISA 2 (jak u mnie ze Staga 4 - Stag 4 plus), one maja opcje potrzebna do T-Jeta. Zaraz opisze bo ja juz mam po problemie. Oczywiscie wszystko co pisze to nie wiedza i praktyka ale doswiadczenie na wlasnej skorze. To co dzisiaj zalaczyl mi gazownik dostepne jest wlasnie w Stag 4 Plus oraz Stag ISA 2. Mnie od dzisiaj smiga cacy, jak co to poczekaj jeszcze z tydzien, potestuje.
Co jest sprawdzone do nas, to podobno Tartarini i firma Auto Gaz Katowice (ciekawe jaka cena).
[ Dodano: |30 Kwi 2011|, o 00:02 ]
Uffff, dzisiaj godz. ok. 15:00 koniec problemu, zadowolenie z LPG - 99% (1% to czekanie na obsluge na stacji).
Dzisiaj gazownik sie spisal, pojechalem, a tu szefo firmy wyciagnal z kapelusza drugiego gazownika, ja przygotowany, wydruki z forum LPG, sugestie co trzeba wymienic, a gazownik cyk do samochodu z komputerkiem i jedziemy, minuta i po problemie. Jak sie zapytalem co bylo - to odparl, ze wlasciwa osoba na wlasciwym miejscu

Przejechalismy pol miasta, potestowalismy w kazdych warunkach pracy silnika i wszystko cacy, kopyto wrocilo

Z tego co pobakiwal to faktycznie zapetlalo wtryski.
Z tego co pozniej sam podejrzalem na spokojnie to zmienil cisnienie na reduktorze (obnizyl) oraz wlaczyl opcje dostepna akurat w moim sterowniku - opróżnianie ciśnienia przy cut-off (procedura obnizania cisnienia na reduktorze), czyli okazala sie kwestia regulacji.
Z tego co mowil, moj reduktor powinien dac z tym rade, ale jakby sie cos jeszcze dzialo, to pomysli sie nad zmiana reduktora, wiec podejrzewam, ze ustawione cisnienie nie jest pod ten reduktor a odwrotnie, wymuszone, ale jak narazie wszystko smiga, mozna deptac, nic nie kaszle, chodzi pieknie (komp zaczal pokazywac srednie 6.8 ale chyba cos zbzikowal)

Takze, moje zadowolenie wrocilo az milo bedzie sie przejechac w majowke (za pol ceny).
Moja instalacja:
- sterownik Stag4 (dzieki nowemu programowi do obslugi przeskoczyl na Stag 4 Plus)
- Reduktor: Zavoli Zeta N
- wtryskiwacze: Stefanelli (membranowe)
co do filtrow, itp. nie wiem, ale najwazniejsze wiem.
Chcecie probojcie, ja jednak najpierw rozeznalbym oferte Auto Gaz Śląsk z instalacja Tartarini. Oni walczyli z T-Jetem na zlecenie Fiata, podobno modyfikowali soft i jak nieoficjalnie wiem, wlascicielem firmy jest profesorek z polibudy, ktory projektuje instalacje gazowe i o LPG wie wszystko, ciekawe tylko jaka cena. ASO z poludniowej polski wlasnie od nich biora instalacje. Ale jak widac, na tym co ja mam takze da sie pojezdzic, zrobilem juz 1000 km i Linka zyje I JUZ NIE KASZLE.
Powodzenia, dajcie znac jak ktos sie zdecyduje, jakby ktos cos chcial jeszcze wiedziec to pytajcie, mam tez interfejs wiec mozna pogrzebac.
Ja zrobilem blad, ze najpierw zrobilem a pozniej o tym zaczalem czytac, ale faktycznie nie ma prawie nic w necie o T-Jet i LPG, a dobrze sie skonczylo wiec sie nie obwiniam
