Strona 12 z 23

: 20 maja 2011, 20:11
autor: mwas
rafcio082, a to nie są przypadkiem gniazda amorków ? :oj

: 20 maja 2011, 20:29
autor: cichy
jak miałem takie skrzypienie zadzwoniłem do ASO to facet od razu stwierdził ze mi poduszka padła i tak była. Pewnie łożysko i w końcu Ciebie dopadło

: 20 maja 2011, 21:00
autor: Rafcio
pawe1_c, tylko że mnie łożyska dopadły ze 2 tyś km temu- miałem wymienione z dwóch stron. Ten dźwięk dochodzi tylko jak kierownica jest na max i kulam się z kierownicą w tym położeniu. Podczas samego kręcenia nie ma żadnych dźwięków

: 20 maja 2011, 21:06
autor: mwas
rafcio082 pisze:Ten dźwięk dochodzi tylko jak kierownica jest na max i kulam się z kierownicą w tym położeniu. Podczas samego kręcenia nie ma żadnych dźwięków
Heh... to wtedy nie łożyska :smak W sumie to ostatnio zauważyłem u siebie podobnie, delikatne dźwięki tak jakby coś skrobało podczas skrętu w lewo przy trochę większej prędkości (powyżej 20 km/h) i nie wystęuje to notorycznie, tylko co jakiś czas i tylko przy skręcie w lewo. Słyszałem opinie, żeby popsikać czymś w rodzju WD40 na przeguby ale do tej pory jakoś nie miałem okazji, czasu ani możliwości żeby to zroić. W sumie nic się nie dzieje, wszystko działa jak należy a żeby to usłyszeć to muszę specjalnie radio wyłączyć :lacha więc się na razie tym nie przejmuję. Jak zacznie konkretnie naiwaniać, to podjadę do serwisu na diagnozę :smak

: 20 maja 2011, 22:23
autor: duskap
rafcio082, są to gumowe osłony przegubów. Popsikaj WD-40 na nie a zapomnisz o problemie. Okazuje się, że ta guma z biegiem czasu (wraz z brudem) takie dźwięki wydaje ocierając się o siebie przy max skręceniu kołami.

: 21 maja 2011, 8:36
autor: Rafcio
duskap, dojdę do tego bez kanału :?

: 21 maja 2011, 11:00
autor: duskap
rafcio082, jak najbardziej. Skręć koła i popsikaj na gumową osłonę przegubu. Potem druga strona i po problemie.

: 21 maja 2011, 12:40
autor: Rafcio
Dzisiaj sprawdzałem i cisza. Wczoraj u nas lało i może to dlatego jak po kałużach pojeździłem, ale zaraz idę popsikać osłony przegubów. Dzięki duskap

: 19 cze 2011, 8:48
autor: alvaro
@rafcio082 i jak, pomogło? :)

Tak czytam cały ten wątek i śmiać mi się chce... Wg Panów z ASO, w wolnym czasie możemy sobie sami przesmarować łożyska w kolumnach McPersona, ady 3 min roboty ;)
Gdybym miał taki fajny ściągacz do spręzyny i widział bym technicznie jak to zrobić, zapewne nie jeździł bym do ASO.

Rada, Panowie bacznie przyglądamy się w ASO, żeby potem samemu zrobić :)

: 19 cze 2011, 11:22
autor: Rafcio
alvaro, na razie cisza

: 29 cze 2011, 19:15
autor: darcyn
uwaga. wyszły kolejne pozmianowe łożyska amortyzatorów.
teraz są z końcówką numeru kat 880 i 881. żeby ktoś innych nie kupił

: 29 cze 2011, 19:18
autor: will
darcyn dzięki to ważna wiadomość.

: 29 cze 2011, 19:52
autor: duskap
darcyn pisze:uwaga. wyszły kolejne pozmianowe łożyska amortyzatorów.
teraz są z końcówką numeru kat 880 i 881. żeby ktoś innych nie kupił
Nareszcie. Oby teraz były już naprawdę dobre! Znając moje autko to do końca gwarancji zdążą paść, więc nowe wsadzą i będzie trzeba dopilnować aby to najnowsza wersja była.

: 29 cze 2011, 20:53
autor: cichy
Wiecie co, ja jestem jakiś przewrażliwiony. Tylko usłyszę jakieś skrzypienie podczas manewrowania kierownicą czy stukanie, to zaczynam nasłuchiwać jak jakiś nawiedzony :zlośnik

: 29 cze 2011, 21:25
autor: Kuzyn_z_Sosnowca
uwaga. wyszły kolejne pozmianowe łożyska amortyzatorów.
teraz są z końcówką numeru kat 880 i 881. żeby ktoś innych nie kupił
Czyżby jednemu z największych koncernów udało się skonstruować łożysko :banan