Strona 2 z 6
: 25 maja 2010, 13:43
autor: duskap
Boniu pisze:tez miałem taki przypadek we wrocku pod galerią dominikańską
tyle ze to był mesiu - chyba e350. jakoś tak nie mam pojęcia
E350 by Cię wziął spokojnie i jeszcze zapierdział z rury

Nawet najsłabsze (mówię o nowym modelu) E 220CDI ma osiągi takie jak Linea. W poprzedniej E również bardzo podobne. Mercedes to Mercedes niestety

: 26 maja 2010, 8:37
autor: sebastianc78
BO tak naprawdę nie wiemy czy klient którego wydaje nam się, że objechaliśmy po prostu nie odpuścił, niestety

,
: 26 maja 2010, 23:47
autor: Buba
Wracajac do tematu Linee 120KM Tjet spokojnie mozemy podnies do ok 150KM.Faktycznie w benzynie spaktrum silnikow wydaje sie byc wystarczajace,pamietajmy ze to autko rodzinne a nie wyscigowka.Jak dla mnie powinno sie dodac w przypadku Mulijeta jednostki napedowe z zakresu 120-165KM tak jak we Fiatach Bravo.Z pewnoscia Linea jako sedan cieszyl by sie zdecydawanie wieksza popularnoscia,bo jako autko niczego specjalnie temu modelowi nie brakuje.
: 29 maja 2010, 11:07
autor: duskap
Buba pisze:Wracajac do tematu Linee 120KM Tjet spokojnie mozemy podnies do ok 150KM.Faktycznie w benzynie spaktrum silnikow wydaje sie byc wystarczajace,pamietajmy ze to autko rodzinne a nie wyscigowka.Jak dla mnie powinno sie dodac w przypadku Mulijeta jednostki napedowe z zakresu 120-165KM tak jak we Fiatach Bravo.Z pewnoscia Linea jako sedan cieszyl by sie zdecydawanie wieksza popularnoscia,bo jako autko niczego specjalnie temu modelowi nie brakuje.
Na różnych forach (i różne auta) testowano razem 7 sztuk aut z silnikiem T-Jet 120KM i wszystkie miały moc 150KM bez dłubania. Taki ot gratis od FIATa.
Muszę w końcu swoją Lineą się wybrać na hamownię

: 30 maja 2010, 13:22
autor: Buba
Dokladnie,dlatego warto sie zgadac w kilka osob to wynegocjujemy rabat.Jakby co moge pogadac w tej kwestii jak zbierzemy ekipe.

: 31 maja 2010, 11:34
autor: emmer
ja jestem za. w sumie to już zaplanowałem że zrobie to na początku sierpnia.
: 31 maja 2010, 11:55
autor: Denus
duskap pisze:Buba pisze:Wracajac do tematu Linee 120KM Tjet spokojnie mozemy podnies do ok 150KM.Faktycznie w benzynie spaktrum silnikow wydaje sie byc wystarczajace,pamietajmy ze to autko rodzinne a nie wyscigowka.Jak dla mnie powinno sie dodac w przypadku Mulijeta jednostki napedowe z zakresu 120-165KM tak jak we Fiatach Bravo.Z pewnoscia Linea jako sedan cieszyl by sie zdecydawanie wieksza popularnoscia,bo jako autko niczego specjalnie temu modelowi nie brakuje.
Na różnych forach (i różne auta) testowano razem 7 sztuk aut z silnikiem T-Jet 120KM i wszystkie miały moc 150KM bez dłubania. Taki ot gratis od FIATa.
Muszę w końcu swoją Lineą się wybrać na hamownię

Niestety, ale wiele hamowni oszukuje i podaje zbyt optymistyczne wyniki

. Dużo zależy też od samego operatora i tego jak ustawi maszynę. Samochód może mieć faktycznie 130KM, a hamownia pokaże 150. Często jest to robione specjalnie aby bardziej zadowolić klienta, bo ten głownie patrzy na wykres i cyferki

: 31 maja 2010, 13:00
autor: emmer
ja najprawdopodobniej zrobię hamowanie tu:
Tuning
: 31 maja 2010, 13:23
autor: Denus
Jakos nie mam zaufania do firmy V-Tech, szczególnie po ich ostanich przygodach. A do tego jeszcze się podpisują pod produktem Modyfikator Plus, który nic nie jest wart, jak się okazało po testach na TVN Turbo.
Ale ciekawe jak działa ich hamownia.
: 31 maja 2010, 14:08
autor: emmer
to jest tak jak ze wszystkimi rzeczami dla dzieci które posiadają pozytywną opinie instytutu matki i dziecka a w życiu nie były tam badane. po prostu kasa.
: 31 maja 2010, 21:00
autor: wojciechowski
Jak 1.3 M-jet ma 110K T-jet ma 150K to mój ma ze 130KM
: 01 cze 2010, 0:10
autor: Boniu
mercedes to mercedes? wątpie. fiat nie ma wpadek takich jak mercedes w silnikach diesela. większość CDI stoi w serwisach bo wtryski padły, a fiatowskie JTD jeżdżą:)
mercedes ostatnio zalicza ostre wpadki jakościowe
: 01 cze 2010, 20:05
autor: duskap
Boniu pisze:mercedes to mercedes? wątpie. fiat nie ma wpadek takich jak mercedes w silnikach diesela. większość CDI stoi w serwisach bo wtryski padły, a fiatowskie JTD jeżdżą:)
mercedes ostatnio zalicza ostre wpadki jakościowe
Owszem Mercedes to Mercedes. Jakość (awaryjność) padła ale nadal jest o wiele lepszy niż nasze FIATy. Choćby w komforcie i wygodzie... jeśli jest w pełni sprawny

I tam gdzie w Linei kończy się maksymalna ilość KM w ofercie tam w Mercedesie się dopiero zaczyna.
PS>Pokaż mi kogoś kto wybierze Lineę gdy będzie miał do wyboru Linee Emotion T-Jet i Merca E-klassa, oba nowe, za tyle samo złotówek. Nie ma takiego człowieka (o ile ma wszystko z rozumem jak należy) :D
: 01 cze 2010, 22:08
autor: Kuzyn_z_Sosnowca
duskap pisze:Pokaż mi kogoś kto wybierze Lineę gdy będzie miał do wyboru Linee Emotion T-Jet i Merca E-klassa, oba nowe, za tyle samo złotówek. Nie ma takiego człowieka (o ile ma wszystko z rozumem jak należy) :D
No sory, ale przykład mega przesadzony. Najtańszy E kosztuje 160 tyś, wg katalogu. Powiedzmy wypasiona Alfa 159, kontra najtańszy E, i do wybory emocje kontra większa bezawaryjność. Ale nie ma aut które się nie psują. A nawet jeśli bezawaryjność danego modelu jest wysoka, to zawsze znajdzie się felerny egzemplarz, który co chwile trafia do serwisu. Nie możemy też ślepo bronić Fiata, bo większość z nas ma identyczne usterki, o których na pewno Fiat wie od dawna i nic z tym nie robi.
: 01 cze 2010, 22:13
autor: Tomek
Coval pisze: Powiedzmy wypasiona Alfa 159, kontra najtańszy E, i do wybory emocje kontra większa bezawaryjność.
I z Twojego zestawu w ciemno wybieram Alfę
