Nie do końca z tym podłączeniem. H15 ma inne gniazdo i nie będzie pasować. Nie da się jej po prostu włożyć w nasz klosz

. Światła dzienne przerabiałem wzdłuż i w szerz. Zrobiłem nawet taki eksperyment, że wyrwałem bańkę szklaną z żarówki H1 i włożyłem w oprawkę bańkę żarówki halogenowej 20 watów, taką jakie stosuje się w oświetleniu np mebli. Kupiłem najdroższą żarówkę 20 W firmy Osram, co niby więcej światła miała dawać. Niestety bańka była krótsza, inaczej rozkładał się strumień światła i lustro halogenu nie tworzyło słupa światła, jaki jest tworzony przy oryginalnej H1. Na chwilę obecną ja uważam, że rozwiązania na światła dzienne to:
1. moje rozwiązanie z żarówkami H1 led i nie mamy przeciwmgielnych - koszt około 120 zł. Zaleta - zamieniamy H1 led na zwykłę H1, wyjmujemy bezpiecznik modułu świateł dziennych i mamy powrót do zwykłych przeciwmgielnych
2. kupujemy ledy firmy hella połączone elastycznie ( przewodem) - wyglądają, jak czujniki parkowania, które układamy obok siebie ( można ułożyć dowolny kształt). Dla mnie osobiście świetne rozwiązanie, gdyby nie cena - 950 zł. brrrr
3. kupujemy linijki led i montujemy w zderzaku - cena 120 - 200 zł. Wada- ingerencja mechaniczna w zderzaku i średni efekt wizualny jak dla mnie
4. Kupujemy halogeny hella z żarówką H15. Dla mnie osobiście ciekawe rozwiązanie, gdyby nie cena 720 zł za kpl. brrr
W każdym przypadku instalacja elektryczna nie stanowi praktycznie żadnego problemu, aby w naszych linkach wykonać
