Strona 2 z 4

Re: Egon wita klika pytań

: 06 gru 2015, 20:39
autor: buhert
Nic nie ma "klekotać", bo to nie Diesel. Co Ty chcesz porównywać?
Pisałem Ci ile to auto wisi na ogłoszeniach. Szukaj następnego :ink

Re: Egon wita klika pytań

: 06 gru 2015, 21:10
autor: EGON
Ale i tak przejadę sie tą z łodzi dla porównania.

Re: Egon wita klika pytań

: 06 gru 2015, 23:01
autor: leszek1234
udajesz zainteresowanego kupnem Linei t-jeta żeby się przejechać hehe;) Rozgryzłem Cię:)

Re: Egon wita klika pytań

: 06 gru 2015, 23:22
autor: EGON
Muszę mieć jakieś odniesienie a aut jak na lekarstwo, ale mi się nie pali z kupnem.

Re: Egon wita klika pytań

: 07 gru 2015, 0:47
autor: smak56
buhert pisze:Nic nie ma "klekotać", bo to nie Diesel.
Multijet nie klekocze!!!!! :zły To nie tdi !!! :ryczy

Re: Egon wita klika pytań

: 07 gru 2015, 6:48
autor: Kuzyn_z_Sosnowca
Przypuszczam, że komuś nie wyszło z rozrządem.

Re: Egon wita klika pytań

: 07 gru 2015, 7:59
autor: emmer
To kiszka. Do tego może dwu masa, alternator, albo i jeszcze cos gorszego. Lepiej poszukać innego.

Re: Egon wita klika pytań

: 07 gru 2015, 8:15
autor: EGON
Tylko przy takim przebiegu żadna dwumasa nie powinna paść a sano sprzęgło działało idealnie. Alternator to tez nie był.

Re: Egon wita klika pytań

: 07 gru 2015, 10:23
autor: emmer
Tylko czy przebieg oryginalny. Może olej nie zmieniany od nowosci.

Tak czy siak skoro coś grzechocze to odpuść. Te silniki są raczej bezproblemowe.

Re: Egon wita klika pytań

: 07 gru 2015, 12:03
autor: EGON
Serwisowany do 2013 roku do przebiegu 44 tyś, i własnie dlatego że bezproblemowe doszukuje się co tam nie tak.

Re: Egon wita klika pytań

: 07 gru 2015, 13:43
autor: buhert
EGON pisze:Serwisowany do 2013 roku do przebiegu 44 tyś, i własnie dlatego że bezproblemowe doszukuje się co tam nie tak.
A ja Ci drugi raz tłumacze - szukaj innego. One są bezproblemowe czyt. mają bezproblemowo działać.
Auto jakby było dobre to już dawno by się sprzedało :ink

Re: Egon wita klika pytań

: 07 gru 2015, 15:50
autor: leszek1234
Egon - ja Cię rozumiem, masz nadzieję, że to jest do zrobienia za umiarkowane pieniądze, a jeśli cena dzięki usterce jest bardzo korzystna, to wyjdziesz na swoje. To proponuję wziąć auto na podnośnik , kierowca odpala, wrzuca dwójkę , trójkę a pod samochodem mechanik stoi i słucha skąd to klepanie dochodzi (na ucho, na stetoskop, na śrubokręt - są różne metody zlokalizowania źródła dźwięku;). Tutaj nikt takiego problemu nie miał, więc nie podpowiemy nie widząc i nie słysząc o czym piszesz.

Re: Egon wita klika pytań

: 07 gru 2015, 17:09
autor: EGON
Generalnie już temat tego auta odpuściłem ale ciekawi mnie to bardzo, na początku to by trzeba sprawdzić czy wszystko jest poodkręcane. Ale kiedyś jeździłem Lancia Kappa 2.0 20V ,potem kupiłem punto 2 1.2 16V i też mi się wydawało że coś tam nie tak aż zebrałem siły i zrobiłem na próżno wymianę panewek która nic a nic nie polepszyła.

Re: Egon wita klika pytań

: 07 gru 2015, 20:58
autor: linea122
A może kupiłbyś coś za naszą zachodnią granicą. Ja tak zrobiłem i jest ok.

Re: Egon wita klika pytań

: 07 gru 2015, 21:42
autor: Fiacik
smak56 pisze:
buhert pisze:Nic nie ma "klekotać", bo to nie Diesel.
Multijet nie klekocze!!!!! :zły To nie tdi !!! :ryczy
No własnie - mój jak zagrzany to trudno odróżnić od benzyniaka :zlośnik

Wygląda mi ten T-jet na ,,zajechanego" o czym świadczy zapach benzyny w oleju , tak jakby coś z pierścieniami było nie tak , a przynajmniej ze spalaniem.Gość pewnie jeździł tylko po Warszawie i w korkach przygrzał auto a teraz sprzedaje.Nikt nie sprzedaje dobrego auta tak tanio , no chyba , ze musi .Koledzy dobrze radzą szukaj a znajdziesz - powodzenia :ok)