2tyśLula pisze:(i zagadka - jaki jest koszt regeneracji?)
[T-Jet] Turbina?
- Kuzyn_z_Sosnowca
- klubowicz
- Posty: 6774
- Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
- Przebieg: 144000
- Silnik: T-Jet z gazem
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował: 219 razy
- Otrzymał podziękowań: 375 razy
- Kuzyn_z_Sosnowca
- klubowicz
- Posty: 6774
- Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
- Przebieg: 144000
- Silnik: T-Jet z gazem
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował: 219 razy
- Otrzymał podziękowań: 375 razy
eeee, gdzieś widziałem po chyba 1700. Producentem jest IHI, VL37, ale to model tylko dla Fiata.Lula pisze:nowa ponad 5K
http://archiwumallegro.pl/nowe_turbo_ih ... 31267.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- Kuzyn_z_Sosnowca
- klubowicz
- Posty: 6774
- Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
- Przebieg: 144000
- Silnik: T-Jet z gazem
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował: 219 razy
- Otrzymał podziękowań: 375 razy
- emmer
- klubowicz
- Posty: 6032
- Rejestracja: 08 gru 2009, 9:18
- Przebieg: 32000
- Silnik: 1.5
- Rocznik: 2017
- Lokalizacja: Białobrzegi
- Podziękował: 39 razy
- Otrzymał podziękowań: 101 razy
poważnie? zjeżdzasz z trasy i stoisz pod domem 3 minuty? chyba mieszkasz przy niemieckim autobanie, albo przy torze w poznaniuRafcio pisze:Lula, trochę za mały przebieg na awarię turbosprężarki. Schładzasz turbo po jeździe w trasie? Ja zawsze zostawiam silnik na wolnych obrotach ok 2-3 minuty a po jeździe w mieście ok 1 min. Tak zalecił mi mój mechanik.
Koszty będą duże, jak miałem Pandę w dieslu to nowa kosztowała ok 3 tyś a regenerowana po oddaniu starej 1,5 tyś

a padnięte turbo przy przebiegu 80000 km to naprawdę wskazuje na cos nie halo. przyznam się szczerze, ze ja studze turbinę przy trasach ale rzędu >200 km i nie 2-3 minuty ale ze 30 sek do minuty. nie mam tyle cierpliwości żeby siedzieć i czekac. poza tym przeważnie nie zjeżdza sie z trasy i zaraz zatrzymuje. są skrzyżowania, przejścia dla pieszych, światła, itp.
ale oczywiście każdy robi jak uważa za słuszne
myślę że turbine zregeneruje się dużo taniej niż podaliście. trzeba będzie poszukać.
- Rafcio
- Moderator
- Posty: 3759
- Rejestracja: 08 gru 2009, 12:07
- Przebieg: 130000
- Silnik: 1.4 Turbo 120KM
- Rocznik: 2013
- Lokalizacja: Cieszyn
- Podziękował: 332 razy
- Otrzymał podziękowań: 164 razy
Na gazie to szczerze mówiąc spalanie prawie żadne na wolnych obrotach a te 2-3 minuty jakoś mi tam różnicy nie robią, a przynajmniej wiem że turbo dobrze schłodzoneemmer pisze:poważnie? zjeżdzasz z trasy i stoisz pod domem 3 minuty? chyba mieszkasz przy niemieckim autobanie, albo przy torze w poznaniu. nie sądze że tak katujesz turbo żeby była potzreba go studzić 3 min.

OPEL ZAFIRA TOURER
1.4 Turbo 120KM Benzyna
1.4 Turbo 120KM Benzyna

- Otomek
- klubowicz
- Posty: 155
- Rejestracja: 22 sty 2012, 22:33
- Przebieg: 0
- Silnik: R6 2,8 184KM
- Rocznik: 1985
- Lokalizacja: mazowieckie
- Podziękował: 9 razy
http://motorpol.legnica.pl/component/co ... prark.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Fiat tak poleca.
Fiat tak poleca.

- Tara78
- klubowicz
- Posty: 1960
- Rejestracja: 20 kwie 2012, 20:26
- Przebieg: 230000
- Silnik: TDI
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Legionowo
- Podziękował: 55 razy
- Otrzymał podziękowań: 70 razy
- Kontakt:
Słuchajcie może to głupie pytanie, ale kto pyta nie błądzi. To moje pierwsze autko z turbo dlatego powiedzcie czy nasze Linki T-Jet mają wsadzane intercoolery fabrycznie czy wypadałoby coś wpasować pod maskę? Zaglądałam dzisiaj pod zderzak i nie bardzo będzie na intercooler miejsce więc może ma z difoltu? :D
"Kiedyś dla ludzi byłam zawsze miła, teraz traktuję ich z wzajemnością"
- Kuzyn_z_Sosnowca
- klubowicz
- Posty: 6774
- Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
- Przebieg: 144000
- Silnik: T-Jet z gazem
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował: 219 razy
- Otrzymał podziękowań: 375 razy
- mireks
- klubowicz
- Posty: 971
- Rejestracja: 15 lut 2010, 10:04
- Przebieg: 159000
- Silnik: 2.0 Multijet
- Rocznik: 2012
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował: 7 razy
- Otrzymał podziękowań: 26 razy
- Kontakt:
W siilnikach zasilanych benzyną chłodzenie turbiny ma nawet większe znaczenie niż w dieslu, bo temperatura spalin jest wyższa niż w silnikach zasilanych olejem napędowym.Rafcio pisze:Na gazie to szczerze mówiąc spalanie prawie żadne na wolnych obrotach a te 2-3 minuty jakoś mi tam różnicy nie robią, a przynajmniej wiem że turbo dobrze schłodzoneemmer pisze:poważnie? zjeżdzasz z trasy i stoisz pod domem 3 minuty? chyba mieszkasz przy niemieckim autobanie, albo przy torze w poznaniu. nie sądze że tak katujesz turbo żeby była potzreba go studzić 3 min.
[ Dodano: |2 Maj 2012|, o 08:35 ]
Tara78 niebezpiecznie zawyżasz poziom na forumTara78 pisze:EEEEE :D myślałam, że wsadzę do swojej FORGE i będzie wyglądała mniej więcej tak
Ale już myślę jak te lampy pomalować od środka :D

Ale trzymaj tak dalej
