[T-Jet] Turbina?

Awatar użytkownika
Kuzyn_z_Sosnowca
klubowicz
klubowicz
Posty: 6774
Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
Przebieg: 144000
Silnik: T-Jet z gazem
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Sosnowiec
Podziękował: 219 razy
Otrzymał podziękowań: 375 razy

Post autor: Kuzyn_z_Sosnowca »

Lula pisze:(i zagadka - jaki jest koszt regeneracji?)
2tyś
Awatar użytkownika
Lula
klubowicz
klubowicz
Posty: 93
Rejestracja: 08 wrz 2011, 21:48
Przebieg: 100000
Silnik: 1.4 T-Jet
Rocznik: 2009
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Lula »

Coval pisze:2tyś
netto bez robocizny....
nowa ponad 5K
drugie pytanie konkursowe: czyjej produkcji jest turbosprężarka (kraj/firma)?
Awatar użytkownika
Kuzyn_z_Sosnowca
klubowicz
klubowicz
Posty: 6774
Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
Przebieg: 144000
Silnik: T-Jet z gazem
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Sosnowiec
Podziękował: 219 razy
Otrzymał podziękowań: 375 razy

Post autor: Kuzyn_z_Sosnowca »

Lula pisze:nowa ponad 5K
eeee, gdzieś widziałem po chyba 1700. Producentem jest IHI, VL37, ale to model tylko dla Fiata.
http://archiwumallegro.pl/nowe_turbo_ih ... 31267.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Awatar użytkownika
Lula
klubowicz
klubowicz
Posty: 93
Rejestracja: 08 wrz 2011, 21:48
Przebieg: 100000
Silnik: 1.4 T-Jet
Rocznik: 2009
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Lula »

Coval, dziękuję za informację, przekażę do warsztatu - może faktycznie uda się taniej...
duskap
klubowicz
klubowicz
Posty: 1818
Rejestracja: 16 sty 2010, 21:46
Przebieg: 113000
Silnik: 1,4 T-Jet+LPG
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Kraków / Bydgoszcz
Podziękował: 4 razy
Otrzymał podziękowań: 27 razy

Post autor: duskap »

Coval, są różne modele (np. VL38) z tego co czytałem na forum Bravo. Jedne są podatne na wirusa silnika a inne słabo.
Awatar użytkownika
jay_21
klubowicz
klubowicz
Posty: 1981
Rejestracja: 08 gru 2009, 9:11
Przebieg: 67000
Silnik: 1.4 T-Jet
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Knurów
Podziękował: 1 raz
Otrzymał podziękowań: 2 razy

Post autor: jay_21 »

Lula, jakie były objawy padnietęgo turbo? Cena 5 tyś to śmiech na sali, nową można dostać dużo taniej...
Linea 1.4 T-Jet Red Flamenco Dynamic
Awatar użytkownika
Kuzyn_z_Sosnowca
klubowicz
klubowicz
Posty: 6774
Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
Przebieg: 144000
Silnik: T-Jet z gazem
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Sosnowiec
Podziękował: 219 razy
Otrzymał podziękowań: 375 razy

Post autor: Kuzyn_z_Sosnowca »

Lula, napisz do Darcyna, powinno być nieco taniej.
Chciałem znaleźć numer katalogowy, ale Eper twierdzi że auto z moim VIN nie ma turbo.









O.T.
Gdyby to było forum TDI to było by już milion odpowiedzi w temacie i sto polecanych warsztatów.
Awatar użytkownika
smak56
klubowicz
klubowicz
Posty: 5233
Rejestracja: 19 lis 2010, 15:17
Przebieg: 285000
Silnik: 1.3 multijet
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Zielona Góra
Podziękował: 368 razy
Otrzymał podziękowań: 621 razy

Post autor: smak56 »

Coval pisze:Eper twierdzi że auto z moim VIN nie ma turbo.
No! Sam nie wiesz co masz! :ryczy a O.T. mniejszego nie mogłeś? :yellow
smak56
* * * *
Obrazek
Awatar użytkownika
emmer
klubowicz
klubowicz
Posty: 6032
Rejestracja: 08 gru 2009, 9:18
Przebieg: 32000
Silnik: 1.5
Rocznik: 2017
Lokalizacja: Białobrzegi
Podziękował: 39 razy
Otrzymał podziękowań: 101 razy

Post autor: emmer »

Rafcio pisze:Lula, trochę za mały przebieg na awarię turbosprężarki. Schładzasz turbo po jeździe w trasie? Ja zawsze zostawiam silnik na wolnych obrotach ok 2-3 minuty a po jeździe w mieście ok 1 min. Tak zalecił mi mój mechanik.
Koszty będą duże, jak miałem Pandę w dieslu to nowa kosztowała ok 3 tyś a regenerowana po oddaniu starej 1,5 tyś
poważnie? zjeżdzasz z trasy i stoisz pod domem 3 minuty? chyba mieszkasz przy niemieckim autobanie, albo przy torze w poznaniu :). nie sądze że tak katujesz turbo żeby była potzreba go studzić 3 min.

a padnięte turbo przy przebiegu 80000 km to naprawdę wskazuje na cos nie halo. przyznam się szczerze, ze ja studze turbinę przy trasach ale rzędu >200 km i nie 2-3 minuty ale ze 30 sek do minuty. nie mam tyle cierpliwości żeby siedzieć i czekac. poza tym przeważnie nie zjeżdza sie z trasy i zaraz zatrzymuje. są skrzyżowania, przejścia dla pieszych, światła, itp.

ale oczywiście każdy robi jak uważa za słuszne

myślę że turbine zregeneruje się dużo taniej niż podaliście. trzeba będzie poszukać.
Awatar użytkownika
Rafcio
Moderator
Moderator
Posty: 3759
Rejestracja: 08 gru 2009, 12:07
Przebieg: 130000
Silnik: 1.4 Turbo 120KM
Rocznik: 2013
Lokalizacja: Cieszyn
Podziękował: 332 razy
Otrzymał podziękowań: 164 razy

Post autor: Rafcio »

emmer pisze:poważnie? zjeżdzasz z trasy i stoisz pod domem 3 minuty? chyba mieszkasz przy niemieckim autobanie, albo przy torze w poznaniu :) . nie sądze że tak katujesz turbo żeby była potzreba go studzić 3 min.
Na gazie to szczerze mówiąc spalanie prawie żadne na wolnych obrotach a te 2-3 minuty jakoś mi tam różnicy nie robią, a przynajmniej wiem że turbo dobrze schłodzone :ink
OPEL ZAFIRA TOURER
1.4 Turbo 120KM Benzyna :jazda
Awatar użytkownika
Otomek
klubowicz
klubowicz
Posty: 155
Rejestracja: 22 sty 2012, 22:33
Przebieg: 0
Silnik: R6 2,8 184KM
Rocznik: 1985
Lokalizacja: mazowieckie
Podziękował: 9 razy

Post autor: Otomek »

http://motorpol.legnica.pl/component/co ... prark.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Fiat tak poleca. :luzak
Awatar użytkownika
Tara78
klubowicz
klubowicz
Posty: 1960
Rejestracja: 20 kwie 2012, 20:26
Przebieg: 230000
Silnik: TDI
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Legionowo
Podziękował: 55 razy
Otrzymał podziękowań: 70 razy
Kontakt:

Post autor: Tara78 »

Słuchajcie może to głupie pytanie, ale kto pyta nie błądzi. To moje pierwsze autko z turbo dlatego powiedzcie czy nasze Linki T-Jet mają wsadzane intercoolery fabrycznie czy wypadałoby coś wpasować pod maskę? Zaglądałam dzisiaj pod zderzak i nie bardzo będzie na intercooler miejsce więc może ma z difoltu? :D
"Kiedyś dla ludzi byłam zawsze miła, teraz traktuję ich z wzajemnością"
Awatar użytkownika
Kuzyn_z_Sosnowca
klubowicz
klubowicz
Posty: 6774
Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
Przebieg: 144000
Silnik: T-Jet z gazem
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Sosnowiec
Podziękował: 219 razy
Otrzymał podziękowań: 375 razy

Post autor: Kuzyn_z_Sosnowca »

Jest za dolną kratką, difoltowo.
Awatar użytkownika
Tara78
klubowicz
klubowicz
Posty: 1960
Rejestracja: 20 kwie 2012, 20:26
Przebieg: 230000
Silnik: TDI
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Legionowo
Podziękował: 55 razy
Otrzymał podziękowań: 70 razy
Kontakt:

Post autor: Tara78 »

EEEEE :D myślałam, że wsadzę do swojej FORGE i będzie wyglądała mniej więcej tak
Ale już myślę jak te lampy pomalować od środka :D
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Awatar użytkownika
mireks
klubowicz
klubowicz
Posty: 971
Rejestracja: 15 lut 2010, 10:04
Przebieg: 159000
Silnik: 2.0 Multijet
Rocznik: 2012
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 7 razy
Otrzymał podziękowań: 26 razy
Kontakt:

Post autor: mireks »

Rafcio pisze:
emmer pisze:poważnie? zjeżdzasz z trasy i stoisz pod domem 3 minuty? chyba mieszkasz przy niemieckim autobanie, albo przy torze w poznaniu :) . nie sądze że tak katujesz turbo żeby była potzreba go studzić 3 min.
Na gazie to szczerze mówiąc spalanie prawie żadne na wolnych obrotach a te 2-3 minuty jakoś mi tam różnicy nie robią, a przynajmniej wiem że turbo dobrze schłodzone :ink
W siilnikach zasilanych benzyną chłodzenie turbiny ma nawet większe znaczenie niż w dieslu, bo temperatura spalin jest wyższa niż w silnikach zasilanych olejem napędowym.

[ Dodano: |2 Maj 2012|, o 08:35 ]
Tara78 pisze:EEEEE :D myślałam, że wsadzę do swojej FORGE i będzie wyglądała mniej więcej tak
Ale już myślę jak te lampy pomalować od środka :D
Tara78 niebezpiecznie zawyżasz poziom na forum :lacha
Ale trzymaj tak dalej :brawo
ODPOWIEDZ