Strona 2 z 27

: 15 mar 2012, 23:09
autor: jaber1964
Od kilku miesięcy używam ELM327v1.5a i płatnej wersji FiatEcuScan.
Interfejs kosztował ok. 100zł, a program 50 ojro.
Program darmowy "robi" niewiele, ale zakup już się zwrócił.

: 16 mar 2012, 9:58
autor: emmer
jaber1964, a czym się różni wersja płatna od zwykłej?

: 16 mar 2012, 10:09
autor: Kuzyn_z_Sosnowca
To co na czerwono, obsługuje tylko wersja płatna/crack. http://www.fiatecuscan.net/SupportedVehiclesList.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;

: 16 mar 2012, 10:33
autor: emmer
dzieki. wiem co mam juz zrobić :)

: 17 mar 2012, 14:23
autor: ślimak
Coval pisze: co na czerwono
nie mam czerwonego koloru w tym programie :zlośnik :zlośnik

: 19 mar 2012, 18:59
autor: wojtekk
w mordę. znów mamy check engine i trzeba będzie zapłacić za kompa. tak w ogóle to czy z poziomu takiego interfejsu da się skasować komunikat serwisowy?

: 19 mar 2012, 19:05
autor: ślimak
wojtekk pisze:w mordę. znów mamy check engine i trzeba będzie zapłacić za kompa. tak w ogóle to czy z poziomu takiego interfejsu da się skasować komunikat serwisowy?
TAK

: 19 mar 2012, 23:04
autor: mpsfc
wojtekk pisze:czy z poziomu takiego interfejsu da się skasować komunikat serwisowy?
Tak właśnie działa ASO a należałoby znaleźć przyczynę :zlośnik

: 20 mar 2012, 10:51
autor: emmer
komunikat serwisowy to chyba chodziło o kluczyk, a ty piszesz o błędzie :)

: 20 mar 2012, 19:47
autor: wojtekk
Dobra napiszę jaśniej :smak Mam check engine i muszę się wybrać na diagnostykę i zapłacić pewnie koło 100zł. Oby to nic poważnego, całe szczęście normalnie pali, czuć jedynie spadek mocy.
O komunikat serwisowy spytałem z innej beczki, bo bodajże za 12k się pojawi. A być może do tego czasu zakupię interfejs i ciekawy jestem czy z jego poziomu dam radę usunąć ten kluczyk(?) czy koniecznie ASO

: 20 mar 2012, 20:21
autor: ślimak
wojtekk, Mogłeś mieć jakiś spadek napięcia i komp mógł odnotować jako błąd. Miałeś też gong więc mogło teraz coś wyjść. U mnie często pojawiała się awaria błąd poduszki, ale to w zimie i na starym aku. Nie ma się co czarować LINA nie lubi niedoładowanego akumulatora.

: 21 mar 2012, 8:24
autor: emmer
całe szczęście normalnie pali, czuć jedynie spadek mocy.

jak gdzieś pisałem wcześniej miałem tak samo. słaby aku. czyujnik ciśnienia doładowania wywaliło. wykasowali mi to i jest spokój.

[ Dodano: |21 Mar 2012|, o 08:25 ]
a kluczyk jak ci sie zaświeci to pojeździsz 1.000 km i sam zgaśnie.

: 21 mar 2012, 17:10
autor: wojtekk
Podłączyliśmy dziś do KTS'a i komputer odnotował jakiś błąd katalizatora. Błąd wykasowany, pełna moc odzyskana i teraz tylko trzeba monitorować co się będzie dalej działo. Oby nic :ink
ślimak pisze:Mogłeś mieć jakiś spadek napięcia i komp mógł odnotować jako błąd. Miałeś też gong więc mogło teraz coś wyjść.
Pierwszą i drugą tezę raczej wykluczałem. Aku w bardzo dobrym stanie a dzwon raczej już by się odezwał, gdyby miał powód.
emmer pisze:a kluczyk jak ci sie zaświeci to pojeździsz 1.000 km i sam zgaśnie.
Cenna wiadomość.

emmer - nie masz żadnych problemów z interfejsem i czy to rzeczywiście 'działa'?

: 22 mar 2012, 9:06
autor: emmer
wojtekk pisze:emmer - nie masz żadnych problemów z interfejsem i czy to rzeczywiście 'działa'?
podłączyłem - działa. sprawdziłem błędy, oborty silnika, cos tam jeszcze było na wykresach ale miałem tylko na to jakieś 10 min i za bardzo się nie pobawiłem

: 23 kwie 2012, 21:30
autor: Tara78
Jak podłączam się do kompa kabelkiem :)) Przed podjęciem decyzji o zakupie tego auta wyposażyłam się w odpowiednie złącze, zainstalowałam program na lapie i przeprowadziłam wstępną diagnostykę :) Chciałam wiedzieć co się kryje w środku. Wtedy też wyskoczył ten alarm. Trochę to dziwne ale skoro nie mam żadnych innych alarmów to tym się nie przejęłam.