Strona 2 z 2

: 27 sty 2012, 9:11
autor: emmer
tak jest

: 27 sty 2012, 11:46
autor: Kuzyn_z_Sosnowca
Ale i tak docelowo trzeba zrobić druciarnie, bo nigdy nie będą odprowadzać wodę na ziemie. Albo leją po podłużnicy, albo po linkach itd.

: 27 sty 2012, 11:49
autor: emmer
dokładnie. wole żeby leciała na podłużnice jak do środka :)

: 27 sty 2012, 11:52
autor: Tomek
emmer, dobrze że wyjaśniło się , co jest przyczyną dostawania się wody, ale Twoje odkrycie nie nastawia optymistycznie.
Muszę to u siebie sprawdzić, a pogoda jest raczej słaba na szukanie takich rzeczy.

: 27 sty 2012, 12:10
autor: emmer
ale dobra na zalanie :)

: 27 sty 2012, 12:30
autor: mireks
emmer pisze:ale dobra na zalanie :)
ustroju czy pojazdu? :ryczy

: 27 sty 2012, 12:32
autor: emmer
mireks pisze:ustroju
- nie wiem o co chodzi z tym. ale niech będzie I tego i tego :)

: 27 sty 2012, 14:18
autor: alvaro
Najlepiej to sobie zrobić odpływ z dętki do samego dołu :) Ja tak mam ale tylko od strony pasażera, pora teraz na stronę kierowcy, co bym nie musiał ubierać kaloszy do jazdy linką ;)

: 27 sty 2012, 14:30
autor: krzyspi
will pisze:emmer obstawiam zatkane odpływy w podszybiu i woda przez filtr powietrza.Sprawdź czy nie masz liści w tych rurkach odpływowych.
ja identyczną sytuacje miałem jeszcze za czasów mojej trójczyny.. ale jeśli coś było grzebane przez ASO to ja bym od tego zaczął :D

: 27 sty 2012, 17:08
autor: Kuzyn_z_Sosnowca
Ja już mam plan na odpływ. Użyje tych długich nowych i plastikowego peszla. Połączenie uszczelnie klejem do szyb. Z realizacją poczekam aż będzie cieplej.

: 27 sty 2012, 20:56
autor: daro70
emmer, tylko współczuć a swoją drogą jak pisałem że można zrobić odpływ z kawałka węża ogrodowego aby po niżej alternatora woda spływała to były śmiechy a tu każdy patent się widać sprawdza oby tylko był odpływ drozny i nie zalewało do środka lub na podzespoły :pomysli