: 23 cze 2011, 11:19
Patrzyłem na moje śruby, klemy i wyglądają jak noweCoval pisze:Narazie mam nowy i zobaczę jak będzie się sprawował , a śruby wymienili bo całe były skorodowane z nalotami soli.

Patrzyłem na moje śruby, klemy i wyglądają jak noweCoval pisze:Narazie mam nowy i zobaczę jak będzie się sprawował , a śruby wymienili bo całe były skorodowane z nalotami soli.
Nie kwestionuję Twojej orientacji w temacie, ale mam wersję 77KM Dynamic, tzn z klimatyzacją, (notabene coś cienko chłodzi) i aku 40Ah, chociaż w specyfikacji jest 50Ah.BUŁA pisze:Z tego co się orientuję to 40 Ah powinien być w podstawowej wersji bez klimatyzacji
i tak powinno być. znowu kity ASO wciska. rób zadymę.duskap pisze:BUŁA, ja dostałem do nowego akumulatora kartę gwarancyjną na pełne 2 lata.
Jest możliwe, ja jestem tego przykładem i miałem mniej kilometrów zrobionych. Mam już drugi akumulator http://www.lineaklubpolska.pl/viewtopic ... akumulator" onclick="window.open(this.href);return false; Na Twoim miejscu zanim wymienisz akumulator bym podjechał do jakiegoś mechanika bądź serwisu żeby Ci sprawdzili przyrządem ten akumulator może nie jest padnięty a w czymś innym tkwi problem, w moim przypadku pomiary wskazały że padł na dobre.radek pisze:Czy padnięcie akumulatora po 2 latach (47tys) jest możliwe.
Panie... Ja po 2 latach mam TRZECI akumulator w aucie (licząc ten fabryczny) i raz wymieniony alternator.radek pisze:Czy padnięcie akumulatora po 2 latach (47tys) jest możliwe. Po 3 dniach postoju nie zakręcił. Mam wersje auta 1,4 8V 77KM bez klimy. Akumulator 12v, 40A, 200A. Co mogę założyć nowego i o jakich parametrach, może coś polecicie.