Strona 10 z 27

Re: Interfejs diagnostyczny

: 17 mar 2014, 20:01
autor: Usunięty użytkownik 814
zanabyty drogą kupna :)

Re: Interfejs diagnostyczny

: 17 mar 2014, 20:18
autor: mwas
Pongo pisze:Troszke zbocze z tematu ale nie bardzo - wiecie może na jakim programie można się połączyć z ECU ale Suzuki SX4 bo MultiEcuScan Fiata nie daje możliwości kasowania błędów kompa w SX4 mimo że to bliźniak Fiata Sedici?
Multiecuscan w wersji 1.7 obsługuje Suzuki SX4 z silnikami 1.9 DDiS i 2.0 DDiS, i są tam dostępne funkcje odczytu i kasowania błędów silnika :ink

Re: Interfejs diagnostyczny

: 17 mar 2014, 21:27
autor: Usunięty użytkownik 814
tak wiem ale ja mam do skasowania błąd na 1.6 benzynie :P

Re: Interfejs diagnostyczny

: 17 mar 2014, 22:32
autor: mwas
No to pozostaje pogooglować, ale możesz spróbować użyć programu PCMSCAN - w Mazdzie 3 bez problemu udało mi się odczytać i wykasować błędy :ink Jeśli potrzebne jest coś bardziej wyrafinowanego, to proponowałbym uderzyć na forum Suzuki :ink

Re: Interfejs diagnostyczny

: 18 mar 2014, 8:42
autor: ciarap
Interfejs dotarł, na szybko podłączyłem pod torque i ... o dziwo! działa!
Dioda na obdii świeci nawet przy wyłączonym zapłonie więc zasilanie na złączu diagnostycznym jest cały czas.
Zostawił bym tę kostkę na stałe ale gdy jest podłączona to nie działa wyłączenie alarmu :(
drzwi się otwierają na przycisku z pilota ale po 30sek alarm uzbraja się ponownie (nawet na włączonym zapłonie)
no i pin standardowy 1234 bez możliwości zmiany.

Re: Interfejs diagnostyczny

: 19 mar 2014, 18:22
autor: adamson
Cudo dotarło. Jeszcze nie testowałem, praktycznie cały dzień lało - nie chciało mi się wychodzić z domu (mogłem sobie na to pozwolić, bo dziś mam wolne ;-) ).

Wysłane z SONY Xperia J

Re: Interfejs diagnostyczny

: 20 mar 2014, 13:41
autor: CrazyKetchup
ciarap pisze:Interfejs dotarł, na szybko podłączyłem pod torque i ... o dziwo! działa!
Dioda na obdii świeci nawet przy wyłączonym zapłonie więc zasilanie na złączu diagnostycznym jest cały czas.
Zostawił bym tę kostkę na stałe ale gdy jest podłączona to nie działa wyłączenie alarmu :(
drzwi się otwierają na przycisku z pilota ale po 30sek alarm uzbraja się ponownie (nawet na włączonym zapłonie)
no i pin standardowy 1234 bez możliwości zmiany.

Czyli miałem jednak rację - napięcie na złączu diagnostycznym cały czas jest, jakaś "część" ecu też jest pod napięciem co w sumie jest logiczne bo w wersjach z alarmem coś musi czuwać :) . Co do interakcji z alarmem to nieciekawie.

A jak masz wyłączony zapłon to połączenie możesz zestawić ?


ps. Ja myślałem o modyfikacji "na pstryczek" i z przedłużonym kablem jak tu - tylko wymaga to tego większego modułu :
[youtube][/youtube]



edit: Taka ciekawostka dla ludzi którzy mają ubogą wersję Linki jeśli chodzi o zegary - można sobie taki dodatkowy ekran sprawdzić nie dość że dane z jazdy są bardziej rozbudowane to komunikaty o błędach też można podejrzeć :
[youtube][/youtube]

Re: Interfejs diagnostyczny

: 20 mar 2014, 15:44
autor: adamson
Dziś sprawdzone - działa :-). Potwierdzam, wyciąganie z gniazda diagnostycznego trudne, ale nie niemożliwe ;-).

Wysłane z SONY Xperia J

Re: Interfejs diagnostyczny

: 20 mar 2014, 18:34
autor: CrazyKetchup
adamson pisze:Dziś sprawdzone - działa :-). Potwierdzam, wyciąganie z gniazda diagnostycznego trudne, ale nie niemożliwe ;-).

Wysłane z SONY Xperia J
:pomysli A może by jakiś taki przedłużacz z płaskim przewodem ODBII jak dodają do tej stacji diagnostycznej z filmiku który wrzuciłem. Wtedy nie martwimy się o uszkodzenie gniazda, wyprowadzamy sobie np. na wnękę od otwierania osłony - łatwiej jest też rozłączyć . :pomysli

Tutaj jest z grubym kablem http://allegro.pl/przejsciowka-przedluz ... 92041.html" onclick="window.open(this.href);return false; ale może dałoby się osłonę zamknąć z wpiętym ?

Re: Interfejs diagnostyczny

: 20 mar 2014, 18:59
autor: adamson
Ten co podałeś w linku chyba jest za długi :pomysli .
Taki może by wystarczył, przymocować go pod deską, nie trzeba by za każdym razem odkręcać plastiku pod kierownicą (trwałość śrub znamy, niezbyt trwałe :bezzdania )
http://allegro.pl/przedluzka-obd2-mesko ... 49428.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Interfejs diagnostyczny

: 24 mar 2014, 17:10
autor: Usunięty użytkownik 814
podłączyłem u siebie i wykryło mi 3 błędy:
P0704
P1555
P0235
Miał ktoś może taki układ bo czytałem na forach Alfy że to częsty układ błędów i może wskazywać na problemy z pedałem sprzęgła i gazu, jednak nie widzę u siebie luzu w pedałach. Jakkolwiek by to nie brzmiało :)

Re: Interfejs diagnostyczny

: 24 mar 2014, 21:31
autor: Tara78
W mojej Linie wymieniany był na samym początku( przy 41tyś.) pedał gazu, jak odszukam FV to Ci powiem czy ASO wypisało mi błędy jakie były wtedy odczytane.
Nie wiem skąd ale mam taki spis kodów OBDII więc może komuś się przyda :)

" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Interfejs diagnostyczny

: 25 mar 2014, 7:50
autor: emmer
na początek skasuj je, bo nie wiadomo ile już jeżdżą w pamieci. potem zobaczysz czy pojawią się na nowo - jak tak to zakładaj nowy temat i będziemy dumać.

przebieg w profilu masz aktualny?

Re: Interfejs diagnostyczny

: 25 mar 2014, 9:47
autor: ciarap
CrazyKetchup pisze: A jak masz wyłączony zapłon to połączenie możesz zestawić ?
na wyłączonym zapłonie można nawiązać połączenie z samym modułem, po przekręceniu kluczyka natychmiast zaczyna przekazywać dane

Re: Interfejs diagnostyczny

: 25 mar 2014, 11:29
autor: Usunięty użytkownik 814
Przebieg aktualny. Bledy pokasowalem i zobacze czy wroca ale sadze ze tak bo juz bylem kasowac jeszcze jak nie mialem zlacza i tez cos o gazie mowili. Jak się wypogodzi
to popatrze na pedaly czy jakas sprezyna nie pekla czy co.

Wysłane z mojego Pentagram Monster