Statystyka ustrek
- Bernardito
- klubowicz
- Posty: 736
- Rejestracja: 13 mar 2011, 16:48
- Przebieg: 102000
- Silnik: 1.4 8V
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Kraków
- Podziękował: 18 razy
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
- Bernardito
- klubowicz
- Posty: 736
- Rejestracja: 13 mar 2011, 16:48
- Przebieg: 102000
- Silnik: 1.4 8V
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Kraków
- Podziękował: 18 razy
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
-
- klubowicz
- Posty: 1818
- Rejestracja: 16 sty 2010, 21:46
- Przebieg: 113000
- Silnik: 1,4 T-Jet+LPG
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Kraków / Bydgoszcz
- Podziękował: 4 razy
- Otrzymał podziękowań: 27 razy
Mam dla Was ciekawostkę!! Otóż podzwoniłem sobie po krakowskich ASO czy gdzieś przypadkiem nie mają takiego na stanie i gdzie prędzej go wymienią gdyż auto mi potrzebne i co mnie bardzo zdziwiło część ASO NIE WYMIENIA alternatora tylko go naprawia!! Wymieniają obudowę i to co się uszkodziło i tyle. Inne ASO oczywiście wymieniają na nowe.
Cóż... alternator wymienię w Inter Auto (Ci problemu z wymianą nie mają), gdyż nie po drodze mi w tym tygodniu do Chrzanowa i najzwyczajniej nie mam czasu tam jechać i wracać pociągiem a auto musi zostać na conajmniej 2 dni. Szkoda tylko, że w chwili obecnej w Inter Auto w ogóle nie mają aut zastępczych... Auto potrzebne i czas nagli a w Inter Auto zabiorą się za auto w pon i w środę oddają a w Chrzanowie pierwszy wolny termin był dopiero na środę czyli w piątek zwrot a ja w piątek już w Bydgoszczy muszę być...
Cóż... alternator wymienię w Inter Auto (Ci problemu z wymianą nie mają), gdyż nie po drodze mi w tym tygodniu do Chrzanowa i najzwyczajniej nie mam czasu tam jechać i wracać pociągiem a auto musi zostać na conajmniej 2 dni. Szkoda tylko, że w chwili obecnej w Inter Auto w ogóle nie mają aut zastępczych... Auto potrzebne i czas nagli a w Inter Auto zabiorą się za auto w pon i w środę oddają a w Chrzanowie pierwszy wolny termin był dopiero na środę czyli w piątek zwrot a ja w piątek już w Bydgoszczy muszę być...
Ostatnio zmieniony 01 kwie 2011, 18:55 przez duskap, łącznie zmieniany 3 razy.
- Kuzyn_z_Sosnowca
- klubowicz
- Posty: 6774
- Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
- Przebieg: 144000
- Silnik: T-Jet z gazem
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował: 219 razy
- Otrzymał podziękowań: 375 razy
- cichy
- klubowicz
- Posty: 3701
- Rejestracja: 12 sie 2010, 23:49
- Przebieg: 217000
- Silnik: 2.0 110KM HDi
- Lokalizacja: LBN
- Podziękował: 104 razy
- Otrzymał podziękowań: 70 razy
- Kontakt:
dokładnie, całe szczęście jak coś mi się psuło to na gwarancji a jak opłynęła gwarancja Linka mi się dzielnie trzymajay_21 pisze: Po gwarancji to trzeba bulić...
[ Dodano: |1 Kwi 2011|, o 21:51 ]
odma to pikuś, nią bym sobie głowy nie zawracałBernardito pisze:Odma
[ Dodano: |1 Kwi 2011|, o 21:53 ]
ja bym jeszcze dodał wąchania obrotów zimową porą, problem powszechny
Sympatyk forum :-)
Dzięki!duskap pisze:NRG, mój egzemplarz tego jeszcze nie miał ale sąsiada owszem. Po prostu buczenie z kół. Narastające wraz z przejechanymi km. U sąsiada tak wyło, że rozmawiać w środku było ciężko. Nie da się tego pomylić z niczym innym. Słychać prosto z kół jak siedzisz z tyłu.
PS.
A co ze ścinaniem bieżnika w niektórych samochodach?
FIAT Tipo SW Business Lounge T-Jet 1.4 @ 120KM