Strona 9 z 44
: 16 mar 2012, 21:08
autor: will
Panowie jedno podstawowe pytanie gdzie najlepiej się podłączyć do plusa po kluczyku?
Mam światełka automat trzy kable masa plus i trzeci do pozycyjnych jako wyłącznik dziennych (tego namacałem jak radził
ślimak przeczytałem wszystkie posty i konkretnego miejsca gdzie dać plus po stacyjce nie znalazłem

podzielcie się wiedzą.
Światła do jazdy dziennej.
: 16 mar 2012, 21:22
autor: stanley750
will pisze:Panowie jedno podstawowe pytanie gdzie najlepiej się podłączyć do plusa po kluczyku?
Mam światełka automat trzy kable masa plus i trzeci do pozycyjnych jako wyłącznik dziennych (tego namacałem jak radził
ślimak przeczytałem wszystkie posty i konkretnego miejsca gdzie dać plus po stacyjce nie znalazłem

podzielcie się wiedzą.
Narazie w Polsce wymyślono podłączenie pod kostkę świateł postojowych/obrysowych.
: 16 mar 2012, 21:32
autor: Kuzyn_z_Sosnowca
Pyta o +12V, nie sygnał.
: 16 mar 2012, 21:35
autor: krakus02
will, a jakie światełka kupiłeś? podziel się linkiem
: 16 mar 2012, 23:01
autor: will
Dokładnie plus po kluczyku, ze skrzynki może który kabel? Jak zrobię to się pochwalę.
: 16 mar 2012, 23:44
autor: ślimak
will, proponuję rozwiązanie najprostsze. Jezeli masz automat. To spokojnie podepnij sie po akumulator. Normalnie + i - . Po włączeniu stacyjki automat rozpozna ci co ma robić. Ja mam tak że jak przekrece kluczyk i nie zapale silnika to światła garną. Pracuja tylko przy zapalonym silniku. O sterowaniu nie pisze bo masz rozpracowane. Jeżeli jednak chcesz szukać i na siłę sie wpinac w kluczyk to skrzynka z bezpiecznikami w komorze silnika tam jest prawdopodobnie bezpiecznik odpowiadający za stacjke. Czekamy foto. Pozdro
: 17 mar 2012, 2:40
autor: helletic
will, nie podłączaj się bezpośrednio do aku. Ja zrobię rozeznanie jaki to kolor przewodu + ze stacyjki i dam Ci znać. To tylko automat, może go szlag trafić i podłączając się bezpośrednio pod aku, można sobie aku wydoić, bo automat się na nas '"wypnie i powie": nie działam, mam was gdzieś

: 17 mar 2012, 8:44
autor: will
Dzięki czekam

: 17 mar 2012, 19:49
autor: Tomek
will, napisałem już parę pięter wyżej... może bezpiecznik od pompy paliwa, w skrzynce bezpieczników pod maską.
Wydaje mi się że powinno się pojawiać tam po kluczyku.
Podkreślam "wydaje mi się"
: 17 mar 2012, 19:59
autor: will
Idę sprawdzić tylko muszę próbówkę zrobić

: 17 mar 2012, 20:06
autor: Q
Jeśli masz automat o którym pisze ślimak to on wykrywa wzrost napięcia w instalacji powyżej 14V (co jest równoznaczne z działaniem silnika) i w tym momencie zapala światełka.
Jeśli nie masz automatu tylko przekaźnik wyłączany sygnałem z pozycyjnych (a takie rozwiązania także widziałem na alle... ) to musisz szukać + po stacyjce.
: 18 mar 2012, 13:24
autor: will
Znalazłem plus po stacyjce w skrzynce pod maską to F24 w książce serwisowej opisany ''do dyspozycji''
: 18 mar 2012, 18:55
autor: markus2021
ja posiadam światla do jazdy dzienne z dodatkowym włącznikiem (wbudowanym) taki żółty kabelek który podłączam pod postojówki a w dieslu jak się podłączyć się pod + po stacyjce to pokazałem (podłączyłem na podobnym wątku tylko o światłach Ślimaka i podłączone było pod skrzyneczkę w komorze silnika przed aku.
: 18 mar 2012, 19:56
autor: will
Moje światełka
klik świecą bezczelnie mocno boje się czy nie będą razić zobaczymy. wkleję foto relację w wolnej chwili. W droższych modelach lamp były lepsze mocowania uchwyt-lampa tu są dwie małe śrubki trzeba uważać żeby nie przekręcić gwintu ale na spokojnie dałem radę. halogeny lądują na razie do szafki nie będę po nich płakał,chyba że ledy wysiądą

: 18 mar 2012, 20:02
autor: krakus02
will
ja pójdę w kierunku okrągłych za grilem, czyli takich jak ma m.in. Jery, mpsfc i Tomek
