Fabryczne radio (ver. bez MP3)
-
- klubowicz
- Posty: 629
- Rejestracja: 24 mar 2012, 22:12
- Przebieg: 0
- Silnik: kijanka :)
- Rocznik: 2018
- Podziękował: 27 razy
- Otrzymał podziękowań: 25 razy
Re: Fabryczne radio (ver. bez MP3)
Się tak wtrącę - Tomek zmieniasz radio ale ze sterowaniem z kierownicy nic nie będziesz robił ? Czemu kurde producenci audio nie mogą dogadać się z producentami aut żeby był jakiś standard jeśli chodzi o sterowanie :( .
- Tomek
- Moderator
- Posty: 6684
- Rejestracja: 10 sty 2010, 21:26
- Przebieg: 131000
- Silnik: 1.4 V8 + LPG
- Rocznik: 2009
- Lokalizacja: Radom
- Podziękował: 287 razy
- Otrzymał podziękowań: 304 razy
Re: Fabryczne radio (ver. bez MP3)
Crazy na razie zostawię w spokoju sterowanie, ale z czasem na pewno to uruchomię.
Dokupi się moduł, a z mojego radyjka wychodzi kabelek do sterowania z kierownicy, więc jestem dobrej myśli.
Ale wszystko z czasem, bo mam pilniejsze wydatki.
Jeżeli chodzi o dogadywanie się producentów aut z producentami sprzętu, to myślę, że ci od samochodów specjalnie wprowadzają zamieszanie, bo nie mają w tym interesu aby ułatwiać. Niby jest standard ISO, a sami widzimy jak to jest faktycznie na przykładzie chociażby Liny
Każdy chce sprzedawać swoje wyroby, więc po co ułatwiać konkurencji.
Dokupi się moduł, a z mojego radyjka wychodzi kabelek do sterowania z kierownicy, więc jestem dobrej myśli.
Ale wszystko z czasem, bo mam pilniejsze wydatki.
Jeżeli chodzi o dogadywanie się producentów aut z producentami sprzętu, to myślę, że ci od samochodów specjalnie wprowadzają zamieszanie, bo nie mają w tym interesu aby ułatwiać. Niby jest standard ISO, a sami widzimy jak to jest faktycznie na przykładzie chociażby Liny

Każdy chce sprzedawać swoje wyroby, więc po co ułatwiać konkurencji.
- mwas
- Prezes
- Posty: 7110
- Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
- Przebieg: 98000
- Silnik: 1.4 MultiAir 170 KM
- Rocznik: 2010
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 344 razy
- Otrzymał podziękowań: 957 razy
- Kontakt:
Re: Fabryczne radio (ver. bez MP3)
Takie przemyślenia mnie naszły ostatnio, bo coś ten opis z eLearna nie daje mi spać
Wiadomo jak to wygląda w wersjach Dynamic
Sprawdzone u helletica i u mnie, brak niektórych połączeń, w tym m.in. +12V ze stacyjki, ale... nie wiemy jak to wygląda w wersji Active ! Tam nie było montowane fabryczne radio, więc wiązka powinna być przystosowana do zamontowania radia tzw. AFTERMARKET
Czyżby uboższe wersje wyposażenia miły bogatszą wiązkę do radia ?
W sumie nie zdziwiłbym się, gdyby tak było 





Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir 170 KM
-
- Moderator
- Posty: 2715
- Rejestracja: 10 mar 2012, 0:21
- Podziękował: 453 razy
- Otrzymał podziękowań: 329 razy
Re: Fabryczne radio (ver. bez MP3)
Ty nie możesz przeżyć widzę, że eLearn się pomylił
! W wersji Active obstawiał bym raczej w drugą stronę, że tam nie ma wcale przygotowanej instalacji, a już na pewno nie bogatsza o dodatkowe połączenia 


- mwas
- Prezes
- Posty: 7110
- Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
- Przebieg: 98000
- Silnik: 1.4 MultiAir 170 KM
- Rocznik: 2010
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 344 razy
- Otrzymał podziękowań: 957 razy
- Kontakt:
Re: Fabryczne radio (ver. bez MP3)
No właśnie obstawiam, że w Active będzie właśnie full wypas połączenie, ALE... bez szyny CAN 

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir 170 KM
- mwas
- Prezes
- Posty: 7110
- Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
- Przebieg: 98000
- Silnik: 1.4 MultiAir 170 KM
- Rocznik: 2010
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 344 razy
- Otrzymał podziękowań: 957 razy
- Kontakt:
Re: Fabryczne radio (ver. bez MP3)
Dokładnie
Do póki nie dorwę się fizycznie do Active'a, to nie będę wiedział
Któryś z posiadaczy takiej wersji chętny na badanie ?
A może jest w stanie umieścić informację jak to u niego wiązka podłączeniowa radia wygląda ?






Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir 170 KM
- daro70
- klubowicz
- Posty: 1207
- Rejestracja: 14 sie 2010, 14:17
- Przebieg: 99850
- Silnik: 1.4 8v
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował: 120 razy
- Otrzymał podziękowań: 72 razy
Re: Fabryczne radio (ver. bez MP3)
Od pewnego czasu mam problem z radiem w sensie z płytą cd . Mianowicie po 2-3 piosenkach (około 5 ) minut
(CD) po nagrzaniu zaczyna się płyta zacinać- blokować i całkowicie wyłączać jakiś tam komunikat o awarii na wyświetlaczu radia po angielsku . Oczywiście radio w pełni sprawne , wszystkie stacje czyta , Blu&Me działa USB czyta dlatego nie mam jakiegoś ciśnienia ale teraz mi wpadło do głowy że może ktoś z Was już to przerabiał . Podejrzewam ze coś albo z napędem albo z laserem ? . Po ostygnięciu dalej działa bezbłędnie ...5 minut
POZDRAWIAM .
No i w wolnej chwili rozkręciłem radyjko i przeczyściłem oczko lasera szmatką - przedmuchałem ustami (nie miałem sprężonego powietrza ) złożyłem i jak na razie efekt jest
. 2-3 godz. na cd i nic się nie zacina nie blokuje . Zobaczę czy na dłuższą metę to wystarczy - jeśli tak to sprawa jest prosta .
mwas
za wskazówki co do kodu .
(CD) po nagrzaniu zaczyna się płyta zacinać- blokować i całkowicie wyłączać jakiś tam komunikat o awarii na wyświetlaczu radia po angielsku . Oczywiście radio w pełni sprawne , wszystkie stacje czyta , Blu&Me działa USB czyta dlatego nie mam jakiegoś ciśnienia ale teraz mi wpadło do głowy że może ktoś z Was już to przerabiał . Podejrzewam ze coś albo z napędem albo z laserem ? . Po ostygnięciu dalej działa bezbłędnie ...5 minut

POZDRAWIAM .
No i w wolnej chwili rozkręciłem radyjko i przeczyściłem oczko lasera szmatką - przedmuchałem ustami (nie miałem sprężonego powietrza ) złożyłem i jak na razie efekt jest

mwas

Ostatnio zmieniony 15 lut 2015, 13:44 przez daro70, łącznie zmieniany 1 raz.

- daro70
- klubowicz
- Posty: 1207
- Rejestracja: 14 sie 2010, 14:17
- Przebieg: 99850
- Silnik: 1.4 8v
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował: 120 razy
- Otrzymał podziękowań: 72 razy
Re: Fabryczne radio (ver. bez MP3)
Czyli prezes .....przerabiałeś ten defektślimak pisze:Proponuję zastosować tzw. płytę czyszczącą - u mnie pomogło


- mwas
- Prezes
- Posty: 7110
- Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
- Przebieg: 98000
- Silnik: 1.4 MultiAir 170 KM
- Rocznik: 2010
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 344 razy
- Otrzymał podziękowań: 957 razy
- Kontakt:
Re: Fabryczne radio (ver. bez MP3)
Może pomóc, zastosować nie zaszkodzi, najprawdopodobniej to będzie coś z napędem i obstawiam, że może być to kwestia tylko czyszczenia, skoro na początku wszystko działa poprawnie... ja w sumie też to przerabiałem, tylko że u mnie było to jeszcze na gwarancji auta i u mnie serwis się nie patyczkował tylko w ramach gwarancji wymienili całe radio 

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir 170 KM
-
- Moderator
- Posty: 2715
- Rejestracja: 10 mar 2012, 0:21
- Podziękował: 453 razy
- Otrzymał podziękowań: 329 razy
Re: Fabryczne radio (ver. bez MP3)
Tylko ja bym jednak wyjął radio i przeczyścił soczewkę lasera specjalnym środkiem i sprężonym powietrzem. To ewidentnie zasyfiony laser się "odzywa". Płyta czyszcząca tak dobrze nie wyczyści moim zdaniem. Daje redę, ale ja bym to rozkręcił 

- daro70
- klubowicz
- Posty: 1207
- Rejestracja: 14 sie 2010, 14:17
- Przebieg: 99850
- Silnik: 1.4 8v
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował: 120 razy
- Otrzymał podziękowań: 72 razy
Re: Fabryczne radio (ver. bez MP3)
Dzięki za podpowiedzi w wolnej chwili rozkręcę -zajrzę - przeczyszczę o efektach dam znać 


- adamson
- klubowicz
- Posty: 2375
- Rejestracja: 11 gru 2009, 19:46
- Przebieg: 41000
- Silnik: 1.4 16V Turbo
- Rocznik: 2018
- Lokalizacja: SW / Świętochłowice / O. S.
- Podziękował: 267 razy
- Otrzymał podziękowań: 158 razy
Re: Fabryczne radio (ver. bez MP3)
Ma ktoś wiedzę, czy można zamienić radio fabryczne bez mp3 na fabryczne z mp3 ? Korci mnie zmiana na takie właśnie z mp3 ( z Grande), wszystko wygląda identycznie (nie zgadzają się tylko numery, na radiu bez mp3 jest 7 646 337 316, a na radiu z mp3 jest 7 355 642 340 ). Wiem, że kiedyś na zlocie zamienialiście radia w autach. Generalnie radio też działa po linii can itd., ciekawi mnie czy wszystko będzie działało, sterowanie z kierownicy itp. ? 
Radio jest z aukcji, więc nie mam możliwości szybkiej podmiany na miejscu i sprawdzenia.

Radio jest z aukcji, więc nie mam możliwości szybkiej podmiany na miejscu i sprawdzenia.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
FIAT TIPO HB Lounge 1.4 T-jet 120 KM