Światła Dzienne by Ślimak

Awatar użytkownika
cichy
klubowicz
klubowicz
Posty: 3701
Rejestracja: 12 sie 2010, 23:49
Przebieg: 217000
Silnik: 2.0 110KM HDi
Lokalizacja: LBN
Podziękował: 104 razy
Otrzymał podziękowań: 70 razy
Kontakt:

Post autor: cichy »

Sebastian, też o tym miejscu myślałem, wszystko da radę, światełka do jazdy dziennej mają większą sernicę niż halogeny ale to wcale nie musimy ich tak głęboko tego otworu obsadzać jak halogeny. Ja osobiście postaram się obsadzić jak mpsfc i Jery szkoda mi miejsca na halogeny może kiedyś sobie założę i halogeny ale teraz czas będzie na dzienne
Sympatyk forum :-)
Awatar użytkownika
emmer
klubowicz
klubowicz
Posty: 6032
Rejestracja: 08 gru 2009, 9:18
Przebieg: 32000
Silnik: 1.5
Rocznik: 2017
Lokalizacja: Białobrzegi
Podziękował: 39 razy
Otrzymał podziękowań: 101 razy

Post autor: emmer »

Sebastian pisze:Mam pytanko czy lampki do jazdy dziennej można wsadzić w miejsce przeciwmgielnych bo ja mam tam zaślepki i od dawna myślałem żeby to miejsce jakoś wykorzystać.Proszę kolegów o radę.
NIE WIDZĘ PRZESZKÓD - powiedział ślepy koń na wyścigu.

z tego co pamiętam kk25 ma tak zrobione.
Awatar użytkownika
Sebastian
klubowicz
klubowicz
Posty: 628
Rejestracja: 07 gru 2010, 15:58
Przebieg: 35000
Silnik: 1.4 16v
Rocznik: 2017
Lokalizacja: Siemianowice
Otrzymał podziękowań: 4 razy

Post autor: Sebastian »

Dzięki panowie za radę robi się ciepło więc będzie można podłubać trochę przy Lince.
Jery
klubowicz
klubowicz
Posty: 1646
Rejestracja: 08 gru 2009, 14:42
Przebieg: 163000
Silnik: 1.3 IMA
Rocznik: 2010
Lokalizacja: Pniów
Podziękował: 17 razy
Otrzymał podziękowań: 35 razy

Post autor: Jery »

emmer pisze:z tego co pamiętam kk25 ma tak zrobione.
kk25 ma tylko zmienione żarówki na ledowe, obudowę ma z halogenów i przerobioną elektrykę
Henia ;-) red milano
Awatar użytkownika
Radeon
klubowicz
klubowicz
Posty: 419
Rejestracja: 13 sty 2010, 14:20
Przebieg: 38999
Silnik: 1.4 8v
Rocznik: 2009
Lokalizacja: Toruń
Otrzymał podziękowań: 5 razy

Post autor: Radeon »

Koledzy Jery i kk25 pochwalcie się na forum, jesteśmy bardzo ciekawi efektu :foto :)
Fiat 126p 1978r, Fiat 126elx 1998r, Fiat Uno 1,0 1996r, Ford Fiesta 1,6 xR2i 1989r, BMW e34 525i 1988r, FIAT LINEA 2009r :)
Awatar użytkownika
krakus02
klubowicz
klubowicz
Posty: 1748
Rejestracja: 10 mar 2010, 20:32
Przebieg: 0
Silnik: 1.4 16V TJet
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Kraków / Łódź / Lubliniec
Podziękował: 24 razy
Otrzymał podziękowań: 16 razy

Post autor: krakus02 »

kk25 opowiadał że wypatrzyl "podwójne" żarówki, które mogą służyć jako dzienne i halogeny, tylko cena podobno wysoka...
„Śmiej się, śmiej, ale mój model to ferrari wśród Fiatów, oczywiście kiedy ja prowadzę" :ryczy
Awatar użytkownika
Bernardito
klubowicz
klubowicz
Posty: 736
Rejestracja: 13 mar 2011, 16:48
Przebieg: 102000
Silnik: 1.4 8V
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Kraków
Podziękował: 18 razy
Otrzymał podziękowań: 1 raz

Post autor: Bernardito »

Tu chyba była mowa o czymś takim:

http://www.hskauto.pl/_cms/?strona,doc, ... 2,ant.html" onclick="window.open(this.href);return false;

[ Dodano: |28 Mar 2011|, o 14:58 ]
Sorry raczej chodziło o te:

http://www.hskauto.pl/_cms/?strona,doc, ... 4,ant.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Cena powala...
LIVE TO RIDE, RIDE TO LIVE
Awatar użytkownika
Rafcio
Moderator
Moderator
Posty: 3759
Rejestracja: 08 gru 2009, 12:07
Przebieg: 130000
Silnik: 1.4 Turbo 120KM
Rocznik: 2013
Lokalizacja: Cieszyn
Podziękował: 332 razy
Otrzymał podziękowań: 164 razy

Post autor: Rafcio »

Bernardito, z tą ceną to przegieli
OPEL ZAFIRA TOURER
1.4 Turbo 120KM Benzyna :jazda
Awatar użytkownika
Tomek
Moderator
Moderator
Posty: 6684
Rejestracja: 10 sty 2010, 21:26
Przebieg: 131000
Silnik: 1.4 V8 + LPG
Rocznik: 2009
Lokalizacja: Radom
Podziękował: 287 razy
Otrzymał podziękowań: 304 razy

Post autor: Tomek »

Może z czasem potanieje, bo to też ciekawa opcja jest.
Awatar użytkownika
Bernardito
klubowicz
klubowicz
Posty: 736
Rejestracja: 13 mar 2011, 16:48
Przebieg: 102000
Silnik: 1.4 8V
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Kraków
Podziękował: 18 razy
Otrzymał podziękowań: 1 raz

Post autor: Bernardito »

Niestety tych świateł podobno nie da się u nas zamontować. Otrzymałem odpowiedź od sprzedawcy, iż te nie mają ukośnej obudowy i będzie ciężko je zamontować zgodnie z przepisami i estetyką pojazdu...
To lipa, cena straszna, ale myślałem, że to dobry trop. Może jednak ktoś ma rozwiązanie jak to zamontować? Ewentualnie propozycję innych tańszych i prostszych w montażu świateł dziennych z funkcją przeciwmgielnych?
LIVE TO RIDE, RIDE TO LIVE
Awatar użytkownika
Kuzyn_z_Sosnowca
klubowicz
klubowicz
Posty: 6774
Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
Przebieg: 144000
Silnik: T-Jet z gazem
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Sosnowiec
Podziękował: 219 razy
Otrzymał podziękowań: 375 razy

Post autor: Kuzyn_z_Sosnowca »

krakus02 pisze:kk25 opowiadał że wypatrzyl "podwójne" żarówki, które mogą służyć jako dzienne i halogeny, tylko cena podobno wysoka...
Żarówka dwuwłókowa H15 czyli jedno 55W, a drugie 15W
Awatar użytkownika
Bernardito
klubowicz
klubowicz
Posty: 736
Rejestracja: 13 mar 2011, 16:48
Przebieg: 102000
Silnik: 1.4 8V
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Kraków
Podziękował: 18 razy
Otrzymał podziękowań: 1 raz

Post autor: Bernardito »

Coval, właśnie o tych : http://www.hskauto.pl/_cms/?strona,doc, ... 4,ant.html" onclick="window.open(this.href);return false; - mówił kk25, tylko sprzedawca z HSKAuto powiedział, że montaż w Lince nie za bardzo - w związku z ukośną obudową. Płacić 390 od sztuki i jeszcze coś docinać czy kombinować to chyba nie warto.
LIVE TO RIDE, RIDE TO LIVE
Jery
klubowicz
klubowicz
Posty: 1646
Rejestracja: 08 gru 2009, 14:42
Przebieg: 163000
Silnik: 1.3 IMA
Rocznik: 2010
Lokalizacja: Pniów
Podziękował: 17 razy
Otrzymał podziękowań: 35 razy

Post autor: Jery »

Radeon pisze:Koledzy Jery i kk25 pochwalcie się na forum, jesteśmy bardzo ciekawi efektu :foto :)
Twoja prośba jest dla mnie rozkazem :)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony 28 mar 2011, 22:16 przez Jery, łącznie zmieniany 1 raz.
Henia ;-) red milano
Awatar użytkownika
cichy
klubowicz
klubowicz
Posty: 3701
Rejestracja: 12 sie 2010, 23:49
Przebieg: 217000
Silnik: 2.0 110KM HDi
Lokalizacja: LBN
Podziękował: 104 razy
Otrzymał podziękowań: 70 razy
Kontakt:

Post autor: cichy »

Jery, kulturka :)
Sympatyk forum :-)
marcio
Nowy
Nowy
Posty: 22
Rejestracja: 07 mar 2010, 11:42
Przebieg: 199000
Silnik: 1.4 T-Jet
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Rzeszów
Podziękował: 1 raz

Post autor: marcio »

Swiatła dzienne (a właściwie ich brak) też mi nie daje spokoju. Przeglądałem różne rozwiązania (ukłony dla Kolegów, którzy zamontowali) dla różnych aut i moje wnioski są takie:
1) Nie ma gdzie zamontować czegokolwiek, co byłoby proste w montażu, zgodne z przepisami i na tyle estetyczne, aby buźka auta pozostała ładnahttp://www.lineaklubpolska.pl/templates/subSil ... /icon6.gif. Albo za wąsko, albo za nisko, albo trzeba rżnąć zderzak (a tego nie chcę).
2) Pozostaje się wpiąć w halogeny (najchętniej, ale nie wiem, czy wolno) lub w mijania. W drugim przypadku nie ma przeszkód, wszak jeździmy z włączonymi.
3) Jak się wpiąć? Przetwornicą PWM z wypełnieniem ustawionym na 30-50% i blokowaniem od włączonych postojówek. O szczegółach podłączenia później, jak sprawdzę u siebie. Przetwornica już w drodze (47PLN + przesyłka 10). Po uruchomieniu auta przetwornica daje na żarówkę napięcie w postaci fali prostokątnej i ustawionym wypełnieniu.
4) Co dostajemy? Nieporysowaną buźkę naszego autka http://www.lineaklubpolska.pl/images/sm ... n_wink.gif" onclick="window.open(this.href);return false; i porządne światła dzienne. Rozwiązanie z przetwornicą PWM stosowane jest w wielu autach. Oszczędność mocy nie powala jak w LEDach, ale i tak jest spora (szczególnie dla mojego akusa 40AH: 130W-> 30W). No i odbłyśniki mają dużo lżej.
Operację planuję wykonać w ciągu tygodnia, lub najpóźniej w weekend.
ODPOWIEDZ